تسهیلات اعتباری برای سپرده‌گذاران در شرایط کرونا

سه شنبه ، 2 دی 1399 ، 17:47
بانک سامان با هدف حمایت از مشتریان خود در ایام شیوع کرونا، به دارندگان سپرده‌های بلندمدت نزد بانک سامان، تسهیلات 36 ماهه اقساطی اعطا می‌کند که سه ماه از این مدت به‌عنوان تنفس تسهیلات در نظر گرفته شده و اقساط طی 33 قسط مساوی ماهیانه از مشتری اخذ خواهد شد.

این تسهیلات به‌تمامی افرادی که نزد بانک سامان سپرده بلندمدت از مبلغ 50 میلیون ریال تا 10 میلیارد ریال دارند، تعلق می‌گیرد و مشتریان می‌توانند تا میزان 80 درصد میزان سپرده خود و حداکثر تا مبلغ دو میلیارد ریال از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

گفتنی است، این تسهیلات نیازی به معرفی ضامن ندارد و سپرده وام‌گیرنده به‌عنوان وثیقه در اختیار بانک سامان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که در مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات، سود سپرده به‌طور کامل محاسبه و به مشتریان پرداخت می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از میزان اقساط، نسبت به درج مبلغ و مدت بازپرداخت تسهیلات مورد تقاضا در این قسمت اقدام کنند و در صورت تمایل به دریافت تسهیلات با شرایط یاد شده، عدد 1 را به پیامک دریافتی از سوی بانک سامان ارسال کنید.

خواهشمند است تا زمان تماس کارشناسان بانک با شما جهت هماهنگی و تعیین زمان به منظور تکمیل مدارک، از مراجعه به شعبه خودداری کنید.

نکاتی که باید به آن توجه کنید

  •     مبلغ تسهیلات مورد تقاضا معادل 80% سپرده ریالی نزد بانک تا سقف دو میلیارد ریال است.
  •     مدت بازپرداخت حداکثر 33 ماه با احتساب سه ماه تنفس مجموعاً سه سال است.

► آزمایش انسانی واکسن ایرانی از هفته آینده/دولت واکسن کرونا واردکند
2 روش استعلام سوابق چک‌های برگشتی ◄

مطالب مرتبط
بنر