سرویس جدید استخدام در ایران راه اندازی شد

چهارشنبه ، 24 دی 1399 ، 10:44
سرویس منحصر به فرد "کارجوی پیشتاز" در کارپیشه راه اندازی شد .

سرویسی که کارجو را از سر در گمی برای جستجو و یافتن کار رها می کند.

به گزارش بانکی به نقل از اتاق خبر کارپیشه روزانه هزاران نفر در این سایت که موتور جستجوی شغلی ایران است به دنبال فرصت های شغلی مناسب خود می گردند و این در حالیست که روزانه بالغ بر ۱۵۰۰۰ آگهی استخدام، شامل تمام آگهی‌های استخدام سایت‌ها، کانال‌ها و پیج‌های اینستاگرام در کارپیشه قرار می‌گیرد.

غزال پوردرویش مدیر عامل کارپیشه در معرفی این سرویس به این موضوع اشاره کرد: «خوشحالم اعلام کنم این سرویس منحصر به فرد برای اولین بار در ایران به اجرا در اومده  و آماده‌ی سرویس‌دهی به تمام کارجویان ایرانی. با این سرویس، کارجو به جای نگرانی و سردرگمی برای پیدا کردن آگهی‌های استخدام، فقط با یک ثبت نام ساده و بسیار ارزان، شغل های مورد نظر خود رو روزانه از بین صد‌ها هزار آگهی استخدام ایران، در قالب یک پیامک دریافت می کنه و مطمئن می‌شه که هیچ فرصت شغلی‌ای رو از دست نمی‌ده البته این سرویس مزایای دیگه ای هم برای کارجویان به همراه داره. هدف ما در کارپیشه اینه که کمک کنیم همه شغل مناسب خودشون رو پیدا کنن.»
 این سرویس جدید کارجوی پیشتاز نام دارد.

کارجویان علاوه بر سرویس ارسال پیامک های مورد نظر،  بعد از تکمیل ثبت‌نام، مشاوره اختصاصی دریافت می‌کنند
الویت بالاتری نسبت به کارجویان دیگر در بخش کارجویان کارپیشه دارند.
به کارفرماهای بیشتری معرفی می‌شوند
مطالب آموزش اختصاصی دریافت می‌کنند


لازم به ذکر است که  وب سایت کارپیشه  تنها موتور جستجوی شغلی ایران است. به این معنی که با یک جستجوی ساده در کارپیشه به تمام فرصت‌های شغلی ایران دسترسی دارید.

هر کجای ایران هستید و به دنبال هر شغلی هستید به صورت رایگان و با چند کلیک ساده می تونید فرصت‌های شغلی مرتبط رو ببینید و به راحتی بررسی کنید.




► متن قانون جدید چک
همکاری بانک صادرات ایران در تولید خودرو برقی سایپا ◄

مطالب مرتبط
بنر