پاسخ مدیران بانک مسکن به سوالات مردمی

سه شنبه ، 7 بهمن 1399 ، 17:58
مدیران بانک مسکن از روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه، با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان بانک(call center) به سوالات مشتریان و عموم مردم پاسخ خواهند داد.


به گزارش بانکی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، با عنایت به فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و به منظور برقراری ارتباط بیشتر با مردم و همچنین اطلاع رسانی اثربخش اقدامات و فعالیت های بانک در این ایام مبارک و همچنین به منظور صیانت از حقوق شهروندی و با هدف ارتباط دو سویه بین مدیران و مخاطبان ، طرح پاسخگویی مدیران ارشد بانک در دهه فجر در دستور کار اداره کل روابط عمومی قرار گرفته است.

به گزارش هیبنا، بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده به منظور ایجاد امکان ارتباط بین مردم و مدیران ارشد بانک مسکن به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، امسال نیز همچون سال های گذشته، مدیران بانک مسکن با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان این بانک در روزهای 12 تا 20 بهمن ماه به سوالات گوناگون مردم در حوزه فعالیت‌های بانک مسکن پاسخ می‌دهند.
مطابق با جدول زمان‌بندی طراحی شده عموم مردم می‌توانند سوالات مختلف خود را در ارتباط با تسهیلات بانک مسکن در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال جاری به صورت تلفنی با مدیران مربوطه مطرح کنند. محمد حسن علمداری معاون مدیر عامل در امور اعتباری و محمد حسن مرادی معاون مدیرعامل در امور طرح و برنامه بانک مسکن در این روز و در ساعت 10 تا 12 به سوالات مطرح در این حوزه پاسخگو خواهد بود.
همچنین، داوود خلجستانی، معاون مدیرعامل در امور حقوقی و پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن در روز دوشنبه 13 بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 12، آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص مسائل حقوقی و وصول مطالبات هستند.
سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن ،روز سه شنبه 14 بهمن پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه خدمات بانکی و امور شعب هستند.

ساسان شیردل معاون مدیر عامل در امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن ، روز چهارشنبه 15 بهمن پاسخگوی سوالات مشتریان در حوزه بانکداری الکترونیک هستند.

در ادامه صابر عسکرپور،معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی بانک مسکن نیز از ساعت 10 تا 12 روز شنبه 18 بهمن ماه در مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم در ارتباط باسوالات مربوط به صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های مالی تابعه بانک مسکن می باشد.
اگرچه کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در همه روزهای کاری آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و عموم مردم هستند اما حضور مدیران این بانک به مناسب چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این مرکز، این مزیت را برای مشتریان فراهم می کند که در صورتیکه مشتریان و عموم مردم سوالاتی تخصصی‌تر داشته باشند که نیاز به پاسخگویی مدیران باشد در هفته آینده این امکان به واسطه حضور مدیران بانک مسکن در مرکز ارتباط با مشتریان فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است ؛ هموطنان عزیز می توانند با شماره گیری 61088-021 در تمامی ساعات روز ، سوالات و نظرات خود را با مرکز ارتباطات مردمی بانک مسکن مطرح کنند.

► دعوت به همکاری در بانک پاسارگاد
راهکار کاهش هزینه تامین مالی مسکن برای مشتریان ◄

مطالب مرتبط
بنر