بانک دی 1700 میلیارد ریال تسهیلات به کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت کرد

چهارشنبه ، 29 بهمن 1399 ، 12:05

بانک دی 1700 میلیارد ریال تسهیلات به کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت کرد

بانک دی که از تابستان سال جاری حمایت جدی از کادر درمان و کسب و کارهای آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا را در دستور کار  قرار داده، تا کنون بیش از یک هزار و 745 میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف این طرح پرداخت کرده است.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی بانک دی با اعلام این خبر گفت: این میزان منابع در قالب تسهیلات یا کارت اعتباری به صاحبان کسب ‌و‌کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و نیز فعالان نظام سلامت کشور و کادر درمان پرداخت شده است.

وی با بیان این که این اقدام به منظور قدردانی از فعالان اقتصادی و نیز عمل به مسئولیت اجتماعی بانک دی عملیاتی شده است، اظهار کرد: بانک دی با طراحی بسته حمايتی ویژه اقشار مختلف، تلاش می‌کند در روان‌سازی فعالیت‌های اقتصادی کشور نقش خود را ایفا کند.

رییس اداره بازاریابی بانک دی افزود: پرستاران، بهياران، کارکنان شاغل در بيمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز سلامت و کارکنان شاغل در حوزه سلامت (بيمارستان‌ها، کلينک‌ها، آزمايشگاه‌ها و ...) با ارائه معرفی‌نامه رسمی و گواهی اشتغال به کار از مراکز متبوع می‌توانند از طرح بسته حمایتی بانک دی بهره‌مند شوند.

به گفته پورمهر، بسته حمایتی از آسیب‌دیدگان ویروس کرونا در قالب کارت اعتباری و تسهیلات رفع احتیاجات ضروری خانوار در اقساط 36 ماهه تا سقف 500 میلیون ریال، قابل پرداخت است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به سایت بانک دی به نشانی: Day24.ir

 مراجعه کرده یا با مرکز ارتباط با دی از طریق شماره تلفن28930 ارتباط برقرار کنند.


► آشنایی با قانون جدید چک
اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم كوتاه پاسارگاد برگزار شد؛ تقدیر از فیلم‌هایی با رویكرد حمایت از تولید و رشد اقتصاد ملی ◄

مطالب مرتبط
بنر