بهترین بانک ایرانی؛ این بار به انتخاب شما

شنبه ، 18 ارديبهشت 1400 ، 17:15

هفتمین جشنواره سالانه « بانک محبوب من » با محوریت موبایل بانک و اینترنت بانک و همچنین قوانین جدید چک (سامانه صیاد)، قرار است که از اردیبهشت سال جاری شروع شده است.

جشنواره سالانه بانک محبوب من جشنواره¬ای مردمی است که با هدف شناخت و معرفی بهترین بانک از دیدگاه مردم به صورت سالانه برگزار می¬شود. در این نظرسنجی تمامی بانک های ایران در زمینه های گوناگون مورد ارزیابی قرار می-گیرند و در نهایت بهترین بانک از نگاه مردم اولویت بندی می¬شوند. در هفتمین دوره از جشنواره بانک محبوب من، محور سوالات جشنواره بیشتر روی آشنایی مردم، از تمامی اقشار جامعه، با موبایل بانک ها و اینترنت بانک ها و همچنین اطلاع از قوانین جدید چک (صیاد) متمرکز است.


جشنواره بانک محبوب من در هفتمین دوره خود، میزبان بیش از 10 بانک به عنوان شرکت کننده رسمی است که شرکت کننده ها متشکل از بانک های دولتی و خصوصی هستند. بانک های شرکت کننده عبارتند از:

ملی

سامان

گردشگری

کشاورزی

پست بانک

قرض الحسنه رسالت

سپه ( تمامی بانک های اقدام شده با بانک سپه شامل قوامین، انصار، کوثر، حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد)

صادرات

سرمایه

شهر


دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من، به پاس قدردانی از مردمی که در این جشنواره شرکت می کنند،‌ جوایز روزانه و تخفیف های متنوع را برای آنها تدارک دیده است. این در حالی است که تمامی عزیزانی که در این جشنواره شرکت کنند در قرعه کشی جایزه اصلی جشنواره که 1 عدد آیفون 12، 10 جایزه 1 میلیون تومانی و 6 نیم سکه بصورت هفتگی می باشد نیز شرکت خواهند کرد.

برای شرکت در این جشنواره اینجا کلیک کنید


► جدول اولیت بندی واکسیناسیون کرونا
چک‌ها تا ۲۰ اردیبهشت برگشت نمی‌خورند ◄

مطالب مرتبط
بنر