ایجادکانال ارتباطی جدید کارکنان و مشتریان با مدیران ارشد بانک کشاورزی

پنجشنبه ، 30 ارديبهشت 1400 ، 10:32
در اجرای برنامه های  بانک کشاورزی برای مشارکت کارکنان و مشتریان در تصمیم‌سازی ها ،کانال ارتباطی جدیدی در این بانک راه اندازی شد.


به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، این اقدام با هدف رفع موانع ارتباطی و ایجاد بستر مناسب برای دریافت پیشنهادات کارکنان و مشتریان این بانک در سراسر کشور صورت گرفته است و از این طریق،کارکنان و مشتریان سراسر کشور می توانند با عالی ترین سطوح مدیریتی بانک کشاورزی در ارتباط باشند.


بر اساس این گزارش، مشتریان و کارکنان بانک کشاورزی می توانند از طریق پست الکترونیکی به نشانی  آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید   نظرات و پیشنهادات خود را برای مدیران این بانک ارسال کنند.


این گزارش می افزاید، با هدف قدردانی از کارکنان خلاق، نوآور و دارای اندیشه‌های نو، به پیشنهادات برتری که از طریق این پست الکترونیکی ارسال می شوند،ماهانه پاداش هایی تعلق خواهد گرفت.

► پیاده سازی جدیدترین سرویس سوئیفت برای نخستین بار در بانک کشاورزی
جزئیات عملکرد بانک مسکن در حمایت از سیل زدگان و زلزله زدگان در سال 99 ◄

مطالب مرتبط
بنر