ارائه خدمات صندوق امانات بانک پاسارگاد در شعبه آزادی رجائی شهر کرج

جمعه ، 31 ارديبهشت 1400 ، 11:46
بانک‌پاسارگاد در اقدامی دیگر در راستای ارتقا خدمات بانکی به هم‌وطنان عزیز استان البرز، صندوق امانات شعبه آزادی رجائی شهر کرج را افتتاح کرد.

صندوق امانات بانک مکانی امن و مطمئن در بانک جهت حفظ و نگهداری از اسناد، اموال و اشیاء گران‌بها و مجهز به سیستم‌های مدرن ایمنی و حفاظتی است که مشتریان می‌توانند با اجاره این صندوق‌ها هرگونه اسناد و مدارک و اشیاء با ارزش خود را با خاطری آسوده در این مکان نگهداری نمایند.


به‌منظور رفاه حال سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد در استان البرز و تأمین امنیت و آسودگی خاطر آن‌ها، صندوق امانات شعبه آزادی رجائی شهر کرج راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشد. بر‌این‌اساس، مشتریان حائز شرایط، می‌توانند اشیاء گران‌بها، اسناد و... را در این صندوق‌ها به امانت بگذارند.


گفتنی است بدین ترتیب شعبه‌های مجهز به صندوق امانات بانک به شهرهای تهران، تبریز، اردبیل، مشهد، شیراز، رشت، ساری، کرمان، اهواز، دزفول، قشم، شهرکرد و کرج ارتقا پیدا کرد.


هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه کرده و یا با مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹0 تماس حاصل فرمایند.


► «پاسارگاد» در میان 500 بانک برتر در جهان
برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۰ ◄

مطالب مرتبط
بنر