همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن

دوشنبه ، 8 شهریور 1400 ، 12:57
دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرگزاری های تسنیم وفارس و همچنین روزنامه های کیهان و جام جم گفت: امیدواریم همه سازمان‌ها برای رفع دغدغه مردم در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند.


به گزارش بانکی به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر شایان در بازدید از خبرگزاری های فارس و تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم افزود: رفع دغدغه مسکن که برای رضایت مردم انجام می‌شود، قطعاً رضایت خالق را هم در پی خواهد داشت و امیدواریم همه سازمان‌ها در کنار وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن قرار گیرند و با مشارکت و همکاری، مشکلات هر دو حوزه اشتغال و مسکن حل شود.


وی همچنین افز‌ود: مشکل تامین و عرضه مسکن ارزان در صورت همکاری  تمامی دستگاه های مرتبط با بخش مسکن و ساختمان از طریق تامین مواد اولیه و تسهیل روند اداری در امور ساخت و ساز قابل برطرف شدن است.


محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن در این نشست ها خطاب به اصحاب رسانه در تشریح عملکرد بانک گفت: بانک مسکن همه توان خود را بر رفع مهمترین و بزرگترین دغدغه مردم که همان خانه‌دار شدن است، متمرکز کرده و برای این منظور بعداز تامین مالی گسترده و فراگیر طرح مسکن مهر، در حال حاضر تامین مالی طرح اقدام مسکن ملی را برعهده دارد.


درپایان مسوولان خبرگزاری های فارس و تسنیم و روزنامه های کیهان و جام جم اعلام کردند: ما نیز آماده هستیم هر کمکی که از دستمان بر می آید برای رفع مشکل مسکن انجام دهیم  و با توجه به قول رییس جمهور مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی همه ما موظف به انجام امور هستیم. هرکسی در جایگاه خودش باید به رییس جمهور کمک کند و امیدواریم این مشکل حل شود.


► اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد تمدید شد
ثبت و استعلام چک‌های صیادی با خودپرداز و پیامک +جزئیات ◄

مطالب مرتبط
بنر