اعتبار کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد تمدید شد

سه شنبه ، 9 شهریور 1400 ، 13:02
در راستای حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان گرامی و کاهش نیاز به مراجعۀ حضوری به شعبه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا، کارت‌های نقدی بانک‌پاسارگاد که تاریخ انقضای آن‌ها شهریور سال 1400 است، به‌مدت یک سال تمدید شد.

به گزارش بانکی به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، از این پس مشتریان گرامی دارای کارت نقدی با تاریخ انقضای شهریور سال 1400 باید هنگام استفاده از درگاه‌های پرداخت، در بخش سالِ تاریخ انقضای کارت، به جای عدد 00، عدد 01 را وارد نمایند. همچنین مشتریانی که از سامانه‌های بانکداری مجازی و یا همراه‌بانک استفاده می‌کنند نیز باید نسبت به ویرایش اطلاعات کارت‌های تعریف‌شدۀ خود بر این اساس اقدام فرمایند.


لازم به ذکر است هم‌میهنان عزیز می‌توانند اکثر امور بانکی خود را با بهره‌مندی از انواع خدمات بانکداری الکترونیک بانک‌پاسارگاد مانند سامانۀ بانکداری مجازی و اپلیکیشن‌های همراه‌بانک، پی‌پاد و ویپاد‌‎ انجام داده و از مراجعۀ غیرضروری به شعبه‌ها خودداری نمایند. مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شمارۀ‌ تماس82890 و سامانۀ CRM در سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir/crm نیز در طول شبانه‌روز آمادۀ دریافت نظرات و پاسخگویی به سؤالات مشتریان عزیز است.


► «مجموعه مقررات ناظر بر تبلیغات در حوزه پولی و بانکی کشور» منتشر شد
همکاری سازمان ها برای رفع دغدغه مسکن ◄

مطالب مرتبط
بنر