رتبه‌های برتر آزمون سراسری امسال نیز، برای چهاردهمین سال متوالی راتبه‌گیران(بورسیه) پاسارگاد شدند

چهارشنبه ، 17 آذر 1400 ، 16:40
بانک پاسارگاد برای چهاردهمین سال پیاپی، برگزیدگان آزمون سراسری را تحت پوشش بورس (رتبه) تحصیلی خود قرار داد.

به گزارش راحله شهرابی مدیر روابط‌‌عمومی بانک پاسارگاد، این بانک هم‌راستا با سیاست‌های ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، برای چهاردهمین سال پیاپی از سال 1387، رتبه‌های برگزیده آزمون سراسری 1400 را در هر پنج گروه آزمایشی مورد حمایت قرار داد و با اختصاص بورس تحصیلی (رتبه) از این نخبگان تقدیر کرد. به این ترتیب که تا هر مقطعی که این دانشجویان در داخل کشور مشغول تحصیل باشند، هرماهه مبلغ بورس تحصیلی (رتبه) به حساب آن‌ها واریز می‌گردد. علاوه بر این، به هر یک از برگزیدگان آزمون سراسری نیز، سهام بانک پاسارگاد تعلق می‌گیرد و بدین ترتیب این گرامیان به جمع سهام‌داران بانک می‌پیوندند.


گفتنی است به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم تقدیر از رتبه‌های برتر آزمون سراسری سال جاری، به‌صورت برخط و از طریق ارتباط مجازی با برگزیدگان ساکن شهرستان و حضور پنج نفر از رتبه‌های برتر ساکن تهران برگزار شد. طی این جلسه، دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن تبریک به این عزیزان، به اقدامات بانک و گروه پاسارگاد در حوزۀ مسئولیت اجتماعی و حمایت از فعالیت‌های علمی و فرهنگی از جمله تأسیس و گسترش دانشگاه خاتم با ایجاد امکان تدریس رشته‌های تحصیلی روز مانند مهندسی داده و علوم هم‌گرا اشاره کرد. دکتر قاسمی همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی صمیمانۀ خود با برگزیدگان آزمون سراسری 1400 استمرار آبادانی و توسعۀ کشور عزیزمان ایران را در گرو تلاش و تعهد جوانان نخبه و مستعدی مانند برگزیدگان آزمون سراسری امسال دانست. نخبگان کنکور سراسری نیز طی سخنان خود ضمن ابراز قدردانی از توجه ویژه بانک پاسارگاد به جوانان آینده‌ساز کشور، این اقدام را که بدون هیچ چشمداشتی انجام می‌شود، منحصربه‌فرد و عاملی برای تقویت انگیزه و تلاش در راستای ساخت آینده‌ای روشن برای کشور عزیزمان توصیف کردند.


گفتنی است بانک پاسارگاد از سال 1387 تا‌کنون، از 209 نفر از جوانان و نخبگان آزمون سراسری تجلیل به‌عمل آورده است و حمایت از بسیاری از این افراد که در حال حاضر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند همچنان ادامه دارد. این اقدام در پی تفکر مدیرعامل بانک با هدف کاهش دغدغه این عزیزان برای کسب دانش و بهره‌مندی از آن در جهت خدمت به مردم شریف ایران و رشد و توسعۀ پایدار میهن عزیزمان انجام می‌گیرد.

► پیام معاون مالی و اقتصادی بانک شهر به مناسبت روز حسابدار
به مناسبت سوم دسامبر، روز جهانی معلولین؛ اقدامات گروه پاسارگاد در راستای توابخشی معلولین ارجمند ◄

مطالب مرتبط
بنر