این وام 30 میلیون تومانی به چه کسانی پرداخت خواهد شد؟

شنبه ، 20 آذر 1400 ، 13:23
طبق اعلام سید مجید پوراحمدی، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، در مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آذرماه، هنرمندان می‌توانند وام 30 میلیون تومانی از این مجموعه دریافت کنند.

به گزارش بانکی به نقل از منیبان؛ از کاماپرس، سیدمجید پوراحمدی اعلام کرده که به هنرمندان یا فرزندان آنان که در آستانه ازداوج هستند 30 میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد. هر هنرمندی که صاحب فرزند شود هم، 30 میلیون تومان وام با تسهیلات دو درصد دریافت خواهد کرد. به گفته پوراحمدی، این خدمت در راستای کمک به خانواده هنرمندان در نظر گرفته شده است.


ضمنا مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این مراسم بیان کرد که با وجود مشکلات این صندوق همچنان برنامه‌های خود را دنبال می‌کند. در همین راستا مبلغی برای هنرمندان در نظر گرفته شده که احتمالا به شکل نقدی در حساب هنر کارت آن‌ها واریز خواهد شد. سیدمجید پوراحمدی در این مراسم به خدمات اخیر صندوق اعتباری هنرمندان هم اشاره کرد.


ارسال نخستین لیست متقاضیان وام ضروری هنرمندان


البته قبلا پوراحمدی از ارسال نخستین لیست متقاضیان تسهیلات ضروری هنرمندان به بانک عامل خبر داد. پور احمدی بیان کرده که یکی از چالش‌های اساسی اعضای صندوق برای دریافت تسهیلات، شروط سخت گیرانه بانک‌ها درباره ضمانت‌های وام‌های پرداختی بود. از این رو صندوق اعتباری هنر با بانک رسالت به توافق رسید تا با ارائه دو سفته، این وام را به اعضای صندوق پرداخت کند.


این تسهیلات به منظور تامین و رفع احتیاجات ضروری اعضای صندوق اعتباری هنر در چارچوب مقررات بانکی با حداقل تضمین‌ها و استفاده از منابع این صندوق در بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت می‌شود.


همچنین اعضای این صندوق می‌توانند با داشتن شرایطی ویژه، وام اشتغال زایی را نیز دریافت کنند. این وام به منظور توانمندسازی هنرمندان برای ایجاد هسته‌های کارآفرینی هنر پرداخت خواهد شد و جزئیات آن به زودی به اطلاع هنرمندان خواهد رسید.

► فروش وام ۲۰۰ میلیونی ازدواج + جزییات
دانشجویان علمی کاربردی سالیانه وام شهریه دریافت می‌کنند ◄

مطالب مرتبط
بنر