استفاده مدیریت شهری قم از ظرفیت های بانک شهر با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان

پنجشنبه ، 16 دی 1400 ، 11:40

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قم با اشاره به نقش حمایتی بانک شهر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، گفت: در دوره جدید شورای شهر استفاده از ظرفیت های این بانک با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان را در دستور کار داریم.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، حسین صابری با اشاره به تعامل مناسب این بانک با مدیریت شهری کلانشهرها اظهار کرد: حمایت های بانک از شهرداری ها باعث به سرانجام رسیدن پروژه های مهم و کاربردی شده و توانسته مشکلات و معضلات شهری را کاهش دهد.

صابری عنوان کرد: بانک شهر طی سال های اخیر با تأمین به موقع تسهیلات مورد نیاز شهرداری قم و سایر شهرداری ها؛ توانسته نقش خود را به عنوان بانک تخصصی حوزه شهری به درستی ایفا کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قم با اشاره به اینکه طی سال های اخیر شاهد کاهش درآمدهای پایدار در شهرداری ها بوده ایم، افزود: درهمین راستا در دوره جدید مدیریت شهری، برای تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی به حمایت و پشتوانه بانک شهر نیاز داریم.

صابری با بیان اینکه خوشبختانه مدیران بانک شناخت مناسبی است که از نحوه فعالیت های شهرداری ها و نیازهای شهروندان دارند، اظهار کرد: امروز شهرداری ها و شهروندان به نقش این بانک در تسهیل گری امور بانکی نیز واقف هستند.

وی با بیان اینکه توسعه کلانشهرها نتیجه همکاری مطلوب و متقابل بانک شهر و شهرداری ها می باشد، اضافه کرد: با افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات نوین و الکترونیکی این بانک، شاهد گسترش درخواست ها برای بیشتر شدن تعداد شعب و پیشخوان های شهرنت در قم هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری شورای شهر قم در پایان بر آمادگی شورای این کلانشهر برای توسعه تعاملات با بانک شهر تاکید کرد.

► دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر شد
پیام معاون مالی و اقتصادی بانک شهر به مناسبت روز حسابدار ◄

مطالب مرتبط
بنر