شاهد عزم و همتی جدی برای پیشرفت و ارتقاء بانک شهر در شبکه بانکی هستیم

دوشنبه ، 27 دی 1400 ، 15:19

شهردار کلانشهر اصفهان با بیان اینکه هماهنگی مناسب و قابل توجهی در میان تیم جدید مدیریت شهرها با بانک شهر برقرار شده است، گفت: در حال حاضر شاهد عزم و همتی جدی برای پیشرفت و ارتقاء بانک شهر در شبکه بانکی هستیم.

به گزارش بانکی به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علی قاسم زاده در دیدار با دکتر احمدی مدیرعامل بانک شهر افزود: با توجه به حضور تیم مدیریتی جدید در بانک که شناخت لازم از مسائل بانکی و شرایط شهرداری ها را دارد؛ باید اعلام کنم که مقدمات افزایش تعاملات میان دوطرف فراهم است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تجارب موفقی را طی سال های گذشته در استفاده از ظرفیت های بانک داشته ایم، تصریح کرد: به عنوان سهامدار بانک شهر آماده کمک برای پیشرفت روزافزون آن هستیم.

قاسم زاده با تاکید بر اینکه برای هر تحولی وجود "نگاه درست"، "اراده جدی" و "امکانات" ضروری است، گفت: امروز باور جدی میان شهرداری ها و بانک شهر برای کمک به یکدیگر در مورد خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان دیده می شود. در همین خصوص می باید با کمک به رفع مشکلات بانک، شرایط را برای بهره مندی شهرداری ها از ظرفیت های بیشتر آن فراهم آوریم.

شهردار کلانشهر اصفهان، دیدار اخیر تیم مدیریتی جدید بانک شهر با شهرداران و مدیران شهری را اقدامی شایسته و قدمی تاثیرگذار در جهت افزایش ارتباطات بانک با مدیریت شهرها عنوان کرد و ادامه داد: از بازوی مشورتی و توان تیم اقتصادی بانک برای پیشبرد برنامه های شهرداری استفاده حداکثری خواهیم داشت.

ارتقاء نام و افزایش محبوبیت بانک شهر را با جدیت دنبال می کنیم

مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار با اشاره به امیدواری دوچندان شهروندان به شهرداری ها در دوره جدید،گفت: آماده کمک به شهرداری ها برای پیشبرد اهدافشان هستیم.

دکتر سید محمد مهدی احمدی با بیان اینکه جوانان با استعداد و توانمند بانک شهر آماده ارائه خدمات تخصصی در حوزه های مختلف به شهرداری ها هستند،گفت: به عنوان بانکی تخصصی، هیچ گاه نسبت به برخورداری شهروندان از امکان اخذ باکیفیت ترین خدمات شهری از شهرداری ها در حوزه های مختلف اعم از حمل و نقل عمومی، احداث اتوبان ، گذرگاه و خدمات فرهنگی – تفریحی غافل نبوده ایم؛ پس لازم می دانیم شهرداری ها نیز عزم جدی برای پیشرفت بانک داشته باشند.

وی با اشاره به روند حرکتی روبه رشد بانک شهر طی ماه های اخیر، تاکید کرد: زیان عملیاتی بانک را با یک برنامه مدون و تلاش جمعی همکارانم کاهش داده ایم و انشاالله تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این روند تبدیل زیان عملیاتی به سود عملیاتی تداوم یابد.

مهدی احمدی در پایان تاکید کرد: ارتقاء نام بانک شهر و افزایش محبوبیت آن را در میان شهروندان و فراگیری ارائه خدمات بانک به آحاد مردم را با جدیت هرچه بیشتر دنبال خواهیم کرد.

► دیدار نایب رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی با خانواده شاهد بانک
بانکداری باز چیست و چه اثری بر مشتری می گذارد ◄

مطالب مرتبط
بنر