عامل سرقت کننده ارز دیجیتال شناسایی شد

شنبه ، 21 اسفند 1400 ، 15:46

رئیس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عامل سرقت کننده از حساب ارز دیجیتال خبر داد و اعلام کرد: افرادی که اقدام به سرقت از کیف پول دیجیتال می کنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرگرد احسان بهمنی، رئیس پلیس فتا استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت:  در پی مراجعه فردی با مرجوعه قضایى به پلیس فتا و درخواست رسیدگى به شکوائیه خود مبنی بر سرقت از حساب ارز دیجیتال ، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی های فنی اولیه مشخص گردید متهم که همسر شاکی می باشد با همکاری برادرش اقدام به سرقت از حساب ارز دیجیتال همسرش نموده است.


سرگردبهمنی بیان داشت: با اقدامات تخصصی سایبری صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس، متهم پس از دستگیری با روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری گردیده لب به سخن گشود و به بزه ارتکابی اعتراف کرد و اعلام نمود به دلیل اختلاف خانوادگی اقدام به سرقت از کیف پول دیجیتال همسرم نمودم.


رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به شهروندان هشدار داد : این روزها مجرمان سایبری همیشه آماده هک حساب ها وکیف پول های رمزنگاری شده هستند؛ محبوبیت و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت کوین و اتریوم، آنها را به یک هدف سودآور برای کلاهبرداران در سراسر جهان تبدیل کرده است.


سرگرد بهمنی گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره گیری  096380 مرکز امـداد و فوریت‌های سایبـری از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام نمایند.


منبع

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

► «دایناشهر»، مجموعه قصه‌های صوتی سواد مالی برای کودکان، منتشر می‌شود
۷۰ درصد کارشناسان رای به ادامه رشد شاخص کل دادند ◄

مطالب مرتبط
بنر