گزارشی از عملکرد بانک تجارت در اعطای وام ازدواج و فرزندآوری

چهارشنبه ، 25 خرداد 1401 ، 18:27

پیرو مبادله تفاهم نامه میان بانک شهر و سازمان شهرداری ها در راستای ارائه و توسعه خدمات بانکی به شهرداری ها و دهیاری های کشور، کمیته سیاست گذاری و کارگروه اجرایی با حضور مدیران و کارشناسان بانک و این سازمان تشکیل می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، در این کارگروه که دکتر محسن زرندی مقدم نایب رئیس هیات مدیره، بهبود ساسانیان معاون شعب، سید نجیب حسینی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، سید علی میرنجاتی مشاور مدیرعامل و ایمان امینی پور مدیر امور بانکداری شرکتی و نهادی از بانک شهر و مدیران ارشد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حضور دارند؛ توسعه ظرفیت‌های همکاری و اجرای مفاد کامل تفاهمنامه به صورت مستمر بررسی می شود.

دکتر زرندی مقدم در همین رابطه تصریح کرد: به‌دنبال تعاملات سازنده صورت گرفته با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، تلاش می کنیم با گسترش خدمات بانک در تمامی شهرها و دهیاری ها، هموطنان بتوانند از خدمات بانک شهر در حوزه های مختلف بهره مند شوند.

وی با اشاره به پشتیبانی و حمایت بانک شهر از طرح‌های توسعه ای در تمامی نقاط کشور، خاطرنشان کرد: در حد توان برای کمک به شهرداری ها و دهیاری های کشور اقدام کرده و تلاش می کنیم راهکارهای لازم برای تقویت همکاری ها پیش بینی شود.

نایب رئیس هیات مدیره بانک شهر در پایان تاکید کرد: این کارگروه زمینه عملیاتی شدن خواسته‌های مشترک دوطرف را فراهم خواهد کرد و ما برای هر کمکی به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمادگی کامل داریم.

► تشکیل کمیته راهبردی همکاری های بانک شهر و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور
دیدارهای فشرده مدیرعامل بانک تجارت از پایتخت انرژی ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر