اولین دوره آزمون گواهینامه حرفه‌ای بانکداری اسلامی برگزار می شود

يكشنبه ، 5 تیر 1401 ، 12:51

اولین دوره آزمون «گواهینامه حرفه‌ای بانکداری اسلامی» در راستای بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ۲۳ تیرماه ‌برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی پیرو ابلاغ عناوین گواهینامه‌های حرفه‌ای مورد نیاز به عنوان یکی از شرایط تخصصی لازم برای داوطلبان تصدی سمت مدیریتی در مؤسسات اعتباری، به اطلاع می‌رساند؛ طبق هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذی‌ربط، مقرر است اولین دوره آزمون مربوط به گواهینامه حرفه‌ای بانکداری اسلامی روز ‏پنج‌شنبه مورخ ۲۳‏/۰۴‏/۱۴۰۱ رأس ساعت ۹:۰۰ صبح در محل مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران به نشانی خیابان پاسداران، ایستگاه ضرابخانه، پلاک ۱۹۵، ‌برگزار گردد. 

 

داوطلبان شرکت در آزمون مذکور می توانند از تاریخ ۰۴‏/۰۴‏/۱۴۰۱ لغایت ۱۶‏/۰۴‏/۱۴۰۱ جهت تکمیل فرم مشخصات و از تاریخ ۲۱‏/۰۴‏/۱۴۰۱ برای دریافت کارت ورود به جلسه با مراجعه به نشانی اینترنتی: https://azmoon.ibi.ac.ir/main   اقدامات لازم را به عمل آورند. 

 

همچنین خاطرنشان می‌سازد مقرر گردیده است پس از آزمون فوق، آزمون مربوط به سایر گواهینامه‌های حرفه‌ای بانکداری به طور ماهانه و هر ماه یک آزمون با ترتیب «گواهینامه اصول بانکداری ۱»، «گواهینامه اصول بانکداری ۲»، «گواهینامه حسابرسی داخلی مؤسسات اعتباری» و «گواهینامه مدیریت فن‌آوری اطلاعات مؤسسات اعتباری» برگزار گردد. زمان دقیق برگزاری این آزمون‌ها متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.‏‏

 

گفتنی است، بانک مرکزی در اواخر فروردین ماه سالجاری در بخشنامه ای بررسی صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی را موکول به شرکت در آزمون‌های مربوط و اخذ گواهینامه‌های حرفه‌ای اعلام و آن را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

► خدمات بانک تجارت به اتباع خارجی دردسترس است
اولین دوره آزمون گواهینامه حرفه‌ای بانکداری اسلامی برگزار می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر