بانک تجارت در تیرماه امسال ۱۴ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرد

پنجشنبه ، 6 مرداد 1401 ، 10:59

بانک تجارت در بازه زمانی تیرماه سال ۱۴۰۱، به ۱۴ هزار و ۵۸۶ نفر وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۱۰ هزار و ۳۸۱ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد.


به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای ایفای نقش در حوزه مسئولیت اجتماعی و تسهیل شرایط ازدواج و معیشت زوج‌های جوان، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در همین راستا ۱۴ هزار و ۵۸۶ نفر از متقاضیان در تیرماه امسال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج خود را از شعب این بانک دریافت کرده‌اند. ۲۱ هزار و ۹۷۱ متقاضی دیگر نیز با تشکیل پرونده در نوبت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج قرار دارند که پس از تکمیل مدارک و معرفی ضامنین بر اساس ضوابط تعیین شده، تسهیلات خود را بلافاصله دریافت خواهند کرد.


بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون حمایت از فرزندآوری، تعداد ده هزار ۳۸۱ فقره تسهیلات در بازه زمانی تیرماه به متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کرده است.


در خرداد ماه سال جاری نیز بانک تجارت تعداد ده هزار و ۴۶۹ فقره تسهیلات در این بخش به متقاضیان اعطا کرده است.


بانک تجارت سال ۱۴۰۰ با اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به بیش از ۱۰۶ هزار زوج جوان در کمک به ازدواج جوانان ایران اسلامی، نقش فعالی را ایفا کرده است.


هموطنانی که وام قرض الحسنه ازدواج خود را از بانک تجارت دریافت کنند همچنین می‌توانند از تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی طرح زوج مهر این بانک نیز بهره‌مند شوند. براساس این طرح که با هدف اعطای تسهیلات به زوج‌های جوان برای تامین جهیزیه و مایحتاج اولیه زندگی طراحی شده، همه زوج‌های جوان دریافت کننده وام قرض‌الحسنه ازدواج از شعب این بانک می‌توانند با خرید لوازم خانگی از فروشندگان طرف قرارداد بانک در این طرح (گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش) حداقل به میزان چهارصد و پنجاه میلیون ریال٬ علاوه بر دریافت وام قرض الحسنه ازدواج از تسهیلات مرابحه در این طرح به مبلغ سیصد میلیون ریال بهره‌مند شوند.


متقاضیان دریافت این تسهیلات پس از ثبت نام وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و انتخاب بانک تجارت برای دریافت این وام به شعب بانک مراجعه کرده و هریک از زوجین پس از دریافت وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت شرکای تجاری این طرح شامل گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش و خرید کالا به میزان حداقل ۴۵۰ میلیون ریال و دریافت فاکتور خرید، برای دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی طرح زوج مهر به شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.


سود طرح تسهیلاتی زوج مهر۱۵ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه بوده که از همه شعب بانک تجارت در سراسر کشور قابل دریافت است. زوج‌های متقاضی دریافت وام قرض الحسنه ازدواج و تسهیلات طرح زوج مهر می‌توانند اطلاعات کامل از شرایط دریافت تسهیلات مذکور را از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir دریافت کنند.

► حمایت ۹۱ هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران از ۹۰ شرکت «دانش‌بنیان»
فهرست «تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» بانک صادرات و موسسه اعتباری ملل منتشر شد ◄

مطالب مرتبط
بنر