همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان در اولویت اقدامات بانک شهر

شنبه ، 15 مرداد 1401 ، 08:06

مدیر امور بانکداری شرکتی و نهادی بانک شهر، همکاری گسترده با شرکت های دانش بنیان را یکی از اولویت مهم این بانک در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور عملکرد و حمایت های همه جانبه و گسترده بانک شهر و توجه به شرکت های دانش بنیان را زمینه رشد اقتصاد دانست و افزود: حمایت از شرکت های دانش بنیان، استراتژی راهبردی بانک شهر در سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» با تاثیرات شگرف در توسعه کسب و کارها و رشد اقتصاد است .

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مشترک میان بانک شهر و صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: در راستای موهبت خدمتگزاری به مردم شریف ایران، با رویکرد توسعه و تحول بانکداری و با تکیه بر ظرفیت های داخلی بانک و حمایت از شرکت های دانش بنیان و نیز محوریت مزیت رقابتی، تفاهم‌نامه مشترک با صندوق نوآوری و شکوفایی امضا شد.

امینی پور تصریح کرد: در همین راستا سعی داریم به عنوان بانک حامی مدیریت شهری و بازوی توانمند شهرداری ها، با هدف خدمات رسانی به شهروندان، تعامل شرکت‌های دانش بنیان و دیگر کسب و کارها با مدیریت شهری را ارتقا بخشیده و زمینه استفاده از ظرفیت های مالی و اجرایی متقابل در حوزه های مرتبط را بیش از پیش فراهم آوریم.

مدیر امور بانکداری شرکتی و نهادی با اشاره به اینکه جامعه هدف بانک شهر خدمات رسانی شایسته به هم میهنان عزیز است، تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یکی از بانک‌های عامل در توسعه خدمات شهری با هدف بهبود خدمات رسانی به عموم هموطنان عمل می کند و ارائه خدمات روزافزون این بانک به شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در راس اولویت های بانک قرار دارد.

امینی پور در پایان با اظهار امیدواری نسبت به توسعه تعاملات با شرکت‌های دانش‌بنیان، این پیوند را زمینه ایجاد توسعه و کیفیت در خدمات رفاهی و بانکی به شهروندان عنوان کرد و گفت: امیدواریم در ادامه خدمات رسانی بانک شهر به شهرداری ها و سازمان های زیر مجموعه خدمات شهری، مسیری موثر در تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و در نهایت بهبود کیفیت در خدمات به هم میهنان فراهم شود.

► افتتاح حساب رایگان در بانک شهر بدون حضور در شعبه
ماندگاری لحظه ها و حماسه ها با قلم،‌ دوربین و حس مسئولیت خبرنگاران ◄

مطالب مرتبط
بنر