موبایل بانک پاسارگاد

دوشنبه ، 26 اسفند 1387 ، 16:38
سیستم موبایل بانک پاسارگاد مبتنی بر بانکداری اینترنتی از طریق (GPRS (General Packet Radio Service با قابلیتهای ذیل می باشد:

* آگاهی از موجودی کلیه سپرده ها.
* دریافت چند گردش آخر سپرده ها.
* آگاهی از نرخ ارز های بانک.
* آگاهی از نرخ سود سپرده های مختلف بانک.

جهت استفاده از این سرویس می توانید با داشتن رمز اینترنت بانک و فعال سازی سرویس GPRS مطابق مراحل ذیل از این خدمت بهرمند شوید.
# فعال سازی سرویس GPRS
۱- مشترکان همراه اول:
مراجعه به سایت همراه اول به نشانی www.mci.ir و فعال سازی سرویس GPRS از طریق لینک ثبت نام GPRS و یا آدرس http://mci.ir/?۱۸۲۸
۲- مشترکان ایرانسل:
مراجعه به سایت ایرانسل به نشانی www.irancell.ir و فعال سازی سرویس GPRS از طریق منوی"خدمات سرویس GPRS" و یا آدرس http://www.irancell.ir/Layer۲/?id=۷۳
# دسترسی به موبایل بانک پاسارگاد
پس از اینکه از تنظیمات گوشی خود مطمئن شدید می توانید با انتخاب مرورگر (WAP/ Web browser) در منوی گوشی خود و سپس وارد کردن آدرس اینترنتی (www.mobile.bankpasargad.com) به “موبایل بانک پاسارگاد” دسترسی پیدا کنید.در این حالت صفحه ای مطابق شکل زیر در مرورگر تلفن همراه شما نمایش داده می شود.
خدمات موبایل بانک:

* دریافت چند گردش آخر حساب
۱- انتخاب گزینه . شکل (۱)
۲- وارد نمودن شماره مشتری در قسمت Username و رمز اینترنت بانک خود در قسمت Password سپس انتخاب گزینه 
شکل (۲) در این حالت می توانید لیست سپرده ها و موجودی هریک آنها را مشاهده نموده و با کلیک بر روی هریک،از چند گردش آخر آنها مطلع شوید. شکل (۳)


# آگاهی از نرخ ارزها
با انتخاب گزینه (شکل ۱) می توانید (بدون وارد نمودن Username و Password) از نرخ ارزهای بانک پاسارگاد مطلع شوید.شکل(۴)
# آگاهی از نرخ سود سپرده ها
با انتخاب گزینه (شکل (۱)) می توانید (بدون وارد نمودن Username و Password) از نرخ سود سپرده های بانک پاسارگاد مطلع شوید. شکل(۵)

امور چک های بانکی بانک پاسارگاد ◄

بنر