فارسی وان بد
دستهبندی نشده ۶م شهریور ۱۳۸۹خبر زیر رو مطالعه کنید:

خبر فارسی وان در تابناک

چند تا سوال از آقای جمشیدی :
۱- از کجا فهمیدید بینندگان فارسی وان کم شدند؟ (به خاطر نویز روی هاتبرد حدس زدید؟ یا اینکه زنگ زدید فارسی وان پرسیدید؟)
۲- خیلی خوشحالید که ماه رمضون شده و مردم به خاطر حرمت این ماه شبکه غیر اخلاقی فارسی وان نمی بینند؟(یعنی فکر می کنید فقط ماه رمضون می تونه جلوی این شبکه ها رو بگیره؟)
۳- چرا برنامه هایی نمی سازید که از شبکه غیر اخلاقی فارسی وان جذاب تر باشند تا مردم اون ها رو ببینند؟ مگه فارسی وان چهار تا سریال بیشتر پخش می کنه؟
۴- ماه رمضون چه ربطی به کاهش بیننده های بی بی سی داره؟
۵- اینکه اسم بی بی سی رو میارید یعنی فکر می کنید مردم ایران بی بی سی فارسی زیاد نگاه می کنند و ماه رمضون باید جلوشون رو بگیره؟
۶- شما کجا فن بیان یاد گرفتید که به این قشنگی برای فارسی وان و بی بی سی تبلیغ می کنید؟ اینکه آدم پشت سر هم بتونه کلمات رو ادا کنه با فن بیان متفاوته! در جریان باشید. من فکر کنم اصلن هدفتون تبلیغ واسه شبکه های ضد انقلاب هست.
۷- به نظرتون صاحب فارسی وان این سخنرانی زیبای شما رو بشنوه خوشحال می شه یا ناراحت می شه؟

آقای جمشیدی لطفن قبل از تبلیغ کردن برای شبکه های غربی کمی فکر کنید.
چند سوال از تابناک:
۱- منظورتون از این خبر چی بود؟
۲- به نظرتون شما الان تبلیغ فارسی وان رو کردید یا ازش بد گفتید؟
۳- آقای جمشیدی از این خبر ناراحت شدن یا خوشحال؟
۹م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۱۶
چرا چرت و پرت میگین
خارجی ها که هیچی شما هم آره!!
چرا طعنه می زنید
چرا دلتون برای اون وری ها میسوزه
نگید که ته دلتون باهشون مخالفید!! صادق باشید
ظاهرا که از نیز انداختن روی فارسی وان ناراحتید
۹م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۳:۳۴
چرا با ادبیات زشت بعضی از مدیران صحبت می کنید؟
من مخالف فارسی وان و بی بی سی هستم
اما دلیل نمی شه که اجازه بدم هر کسی واسه اون ها اشتباهی تبلیغ کنه. آقای جمشیدی با اون صحبتشون واسه اون کانال ها تبلیغ کردن. بپذیرید و دست از بد دهنی به رسم مدیران بردارید
۱۰م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۳۳
mozakhraFtarin shabakeyi ke didam !! farsi 1 e……………..vaghan baraye khanooma bad amoozi dareaaa
۱۴م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۱۷
من کاری به کار این حرفا ندارم وفقط نظر شخصیم رو میگم .فارسی وان و بی بی سی شبکه هایی هستند که مستقیما غیرت مردان وعفت زنان ایرانی را نشانه رفته اند.
۱۴م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۸
http://team-mo.blogfa.com
۱۵م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۲۸
با سلام. بله همه قبول داریم که سریالهای فارسی ۱ غیر اخلاقی است و مستقیما عفت مردها و زنهای ایران رو نشونه گرفته. اما به نظر شما تا کی میشه سریالهای همیشه گریه ایران رو تماشا کرد. با اومدن فارسی وان شبکه های Pmc و Gem یه تکونی به خودشون دادند و برنامه هاشون رو متنوع کردند. با این که شبکه خصوصی هستند. اما شبکه های دولتی ما هنوز نتونستند مردم رو به طرف خودشون بکشند. هر کی فکر می کنه اشتباه میگم بهم ایمیل بزنه.
۱۶م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۳۳
بله درسته برنامه های تلویزیونی ایران زیاد جالب نیست ولی خوب اصل زندگی یه چیز دیگست اگه آدم حقایقی مثل سکرات مرگ “فشار قبر “سوال نکیر ومنکر” برزخ “قیامت وپل صراط رو مدنظر داشته باشه دیگه این مسئله که برنامه های ایرانی خوب نیست یا مثلا فلان شبکه خارجی بهتره براش مهم نیست.باور کنید جانماز آب نمی کشم. می دونم شاید از نظر بعضی ها خنده دار باشه ولی حقیقتی است که وجود داره .
۱۶م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۱۳
برو بابا یه سری ادمای خانم باز جانماز اب می کشند
۱۶م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۱۴
بیچاره زناتون چی می کشند
۱۶م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۱۶
چون فارسی ۱ حقیقت چهره پلیدتون رو نشون داده زورتون گرفته حالا یه شبکه پیدا شده که میگه مردا خانم بازن زورتون گرفته
۱۷م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۱۲
آقای عزیز ادب وفرهنگ من ایرانی با فرهنگ وادب اون آقای خارجی فاصله اش زمین تا آسمونه حالا برنامه های این شبکه بازتاب رفتار منه. “خانم بازی” حتی فکرشم شرم آوره.بهتره که ادب رو رعایت کنی اینجا یه محیط فرهنگیه مثل اینکه فارسی وان روت تاثیرات مخربی داشته.
۱۸م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۲۳
متاسفانه بعضیا وقتی صحبتهای یه انسان با ایمان رو میشنون فکر میکنن امله و یا بهش توهین میکنن یا میخندن اما اساس زندگی دینداریه،من با نظرات آقای مجتبی کاملا موافقم.در ضمن کار درستی نیست در چنین برنامه تلویزیونی صحبت از شبکه هایی مثل فارسی وان بشه.اونایی هم که نمیدونن کنجکاو میشن.ای کاش تلویزیون ایران سریالهای شاد وپرمحتوایی داشت تا اکثریت مردم به سمت فارسی وان و… گرایش پیدا نکنن.از نظر ایمان همه در یک درجه نیستند بنابراین تشخیص درست از غلط گاهی سخت میشه
۱۸م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۰۶
حقیقت اینه که گر چه سریال های فارسی وان آموزش های غیر اخلاقی زیادی داره…..اما حداقل آدم حالش به هم نمیخوره تا میشینه پای تلویزیون برای یکم استراحت…. من با نظر دوستمون موافقم. تمام کانال های خارجی به خودشون یه تکونی دادن تو این عرصه رقابت.اما تلویزیون ما ۱۰۰ پله بدتر شد.
خدایی همه میدونن که آخرتی وجود داره ولی واقعا این سریال های مسخره ی ماه رمضون شون اعتقاد من بچه مسلمان را هم داره خدشه دار میکنه دیگه چه برسه به اون کسی که اعتقاد نداشته.
مگه ما مسلمون ها اعتقاد نداریم که هر چی میگیم مطابق با فطرت آدماس؟ پس به نظر من میتونیم با استفاده از این موضوع…. سریال هایی بسازیم که آدم ها را به فطرت شون نزدیک کنه و براشون جذاب باشه که دیگه شبکه ای مثل فارسی ۱ نتونه مخاطب های ما را جمع کنه.
اما متاسفانه ما روز به روز داریم توی منجلاب اون عقاید غلطمون فرو میریم.
۲۵م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۵۱
سلام دوستان…من نمیدونم فارسی ۱ بده یا خوبه چون زیاد نگاه نمی کنم…..ولی واسه افراد مسن
یه چیز سرگرم کننده شده و خیلیها دارن این شبکه رو نگاه میکنن……….ولی بهتره یه خورده رعایت شود
تا بچه های بین ۱۶ تا ۲۲ ساله زیاد جذب این شبکه نشن…یه خورده هدف انحرافی داره…البته خدا
برکت بده واسه من خوب شده…….اخه من اتن نصب میکنم
۲۷م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۸
والله فارسی ۱ که میگن هم بده هم بد نیست بدیش به اینه که همه جونا رو سرگرم کرده که به هیچی نرسن ولی خوبیش به اینه که آدمای مسن تر رو هم سرگرم کرده یه مدی فارسی ۱ نمند همه خانواده ها سرگردون شدن تا تونستن پیداش کردن ،دوستای بالایی مون هم راست می گن تلویزیون ایران که به جز یه سری برنامه چیز دیگه ای نداره مردم مجبورن برای گذراندن وقتشون به ماهواره فارسی۱ و اینجور چیزا رجوع کنند هم خیلی چیزاش آموزنده هستن هم یک کمی بده به قولی یکی از استادامون میشینی ۴ ساعت پای فارسی۱ آخرش میری بیرون جوگیری دلت می خواد یه کاری مثل اونا انجام بدی بنابراین کم کم جامعه پر میشه از کارهای فارسی۱
۲۹م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۱۶
بسیار خوب نوشتین.
بعضی از این کاربرا که نظر میذارن انگاری که در خواب زمستانی ۳۰ ساله به سر میبرند.
من خودم فارسی ۱ رو دیدم. هیچ بدی نداره.شما ها که میگین بده بده…همتون حسودیتون میشه به این شبکه . تمام بچه های ایران این شبکه رو دوست دارن و شما با تعداد کم تان نمیتونین نظرتون رو به نسل جوان تحمیل کنین
در ضمن من میخوام بدونم که فارسی وان چه بدی داری؟ چیزای زشت توش نشون میدن؟ از این زشت تر در خیابونا توسط عمال نیروی انتظامی انجام میشه.
۳۰م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۴:۳۴
بنده کاملا موافقم
همه ایرانی ها فارسی وان رو به عنوان یکی از تلویزیون های برترفارسی ایرانی قبول دارن
بقیه دوستان هم لازم نیست نظرشان رو تحمیل کنن به اکثریت مردم.
ممنون از این پست مفید
۳۱م شهریور ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۵۰
farsi 1 un ghadam gheire akhlaghi nist va yeki az elat haye jazbesham hamin boode ke serial ha ro motabeghe farhange khodemoon pakhsh mikone…. be nazaram tv iran bayad azashoon yad begireo ye tekooni be khodeshon bedan. agarche iran hamishe az digaran roo dast mikhore baadan yekam be khodesh miad. mese umadane irancell, ke mokhaberatambahash dare reghabat mikone .
۱م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۱:۵۰
چشمهایی خیره می پاید مرا- غرش تمساح می آید به گوش -کبر فرعونی و سحر سامری است- دست موسی و محمد بامن است- می روی آنجا که با هم وعده ی روز وشب را آشتی است- صبح چندان دور نیست.
۳م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۰:۵۹
مقصر خود صدا و سیما است آخه سریال های طنز مهران مدیری ورضا عطاران چه اشکال عمده ای دارند که بهشون اجازه فعالیت نمی دهند مخاطبشون هم که کم نیستند.
۶م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۳۰
اولا شما مثل اینکه طرفدار این شبکه هستید. چون از نیوز انداختن شدیدا ناراحت شدی.
انقدر آدم هایی دیدم که تا دیشب طرفدار انقلاب بودن و یک شبه سر از انگلیس درآوردن. اگه یک بار سریال مسخره و ضد اخلاقی را نگاه کنید حالتون بهم میخوره. در صورتی که غیرت داشته باشید.
اونا باسرمایه کلانی که دارن این همه فعالن ولی ما با شبکه دولتی هیچی نداریم.
مدیریت و داشتن هدف رمز موفقیت فارسی وان و بی بی سی است. نه پول در اوردن.
۸م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۰۲
بهتره به جای انتقاد از شبکه های خارجی یک فکری برای مقابله با سیستم موجود در صدا و سیما کنیدهمش شده عزاداری
۸م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۰۱
با سلام میدونم که این روزا غیرت مردا رنگ باخته و زنا هم این وسط دارن حالشو میبرن! اما یه چیزی یادتون نره این برنامه هارو واسه خوشحال و سرگرم کردن ما نساختن که شما با صدا و سیمای خودمون مقایسه میکنید این مقایستون آقایون ایرانی مسلمان محترم دقیقا مثل اینه که شما صبح تا شب زحمت می کشید که خانوادتونو راضی نگه دارید دست آخر خانومتون بگه : اکبر آقا ! شوهر معصوم خانوم چه خوشگل و پولداره چی میشد من زنش بودم… بی ادبی منو ببخشید میخوام ببینم غیرتی مونده که یه مرد اینجا به جای لجبازی با حرفای منوگریش بگیره… ضمنا ما ماهواره نداریم من تو مجالس زنونه طرفداراشو دیدم … روز خوش
۸م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۰۶
اینکه میگید تو خیابون زشترشو میبینید فقط یه توجیه وببینم اگه کل دنیا فساد کنن میشه با این بهانه ادم فاسدی شد؟پس واسه چی به ما میگن ادمیزاد!!!!!
۸م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۱۴
ببینید هر برنامه های هم ساخته بشه نمیتونه با امسال فارسی
۱ !!!! رقابت کنه چون هدف فارسی ۱ تخریب روح لطیف ادماس ایا شما انتظار دارید شبکه های خودی هم همینکارو بکنن؟ واقعا داریم به کجا میریم!!!!! من نمیگم شبکههای خودی برنامه هاشون ۱۰۰ در ۱۰۰ عالیه اما اعتقادم اینه که اینا هر چیم بسازن نمیتونن روح سرکش ادمارو اروم کنن واقعا از خودتون بپرسید تو فارسی ۱ دنبال چی هستید؟ اینکه به خاطر خیانتهای آدمای سریال به کل حقایق زندگی بخندید؟!!!!! خوب بعدش؟ روزی میرسه کهبه خاطر تایید اونا زندگی خودتون هم شکل لطیفه های فارسی ۱ میشه… به خدا قصد توهین ندارم اما گاهی ما ادما نیاز به تلنگر داریم خود منم همینطور…
۱۰م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۳۰
با سلام
من خیلی متاسفم که ارزشهای اسلامی تو کشور اسلامیمون خیلی راحت نادیده گرفته میشه و حتی چه عرض کنم زیر پا له میشه الان ارزشها ضد ارزش شده و ضد ارزش ها ارزش
امیدوارم یه روز اسلام رو مردم با تمام وجود بفهمن و بهش عمل کنن چون تنها با ایمان به خداست که انسان میتونه به آرامش واقعی برسه
چون میفهمه که این دنیا با همه عظمتش در مقابل کل کهکشان هستی به اندازه یه عدس شاید هم کوچیکتره
اونوقت مسائل دیگه چقدر بی ارزش میشه
امیدوارم یه روز همه مون به هدف اصلی آفرینشمون توجه کنیم که پرستش خداست
در پناه حق
۱۰م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۳۲
سخنی از امیر بیان علی علیه السلام
***ارزش هر کس به چیزی است که نیکویش می داند ***
۱۰م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۳۵
دوستانی که به بهانه اسلامی بودن از صدا و سیما دفاع می کنن می تونن یه نگاهی به قیلم های سربه داران و هزاردستان بندازن و ببینن که بدون مطرح کردن مسائل غیر اخلاقی هم می شه مخاطب جمع کرد. تلویزیون ایران بی کیفیت هست. و دوستانی که فکر می کنند منظور من از کیفیت، انحراف بوده و فقط می شه با مسائل غیراخلاقی مخاطب جمع کرد نشون می ده که خودشون ذاتا خیلی منحرف هستن اما به روی مبارک نمیارن
۱۰م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۵
آقا شهاب من نگفتم صدا و سیمای خودمون اسلامیه اتفاقا هنرپیشه های زن ایرانی بیشتر از هر کشور دیگه خودشونو خفه میکنن که دلبری کنن من میگم دفاع از برنامه هایی مثل فارسی ۱ غارت غیرت مردای ایرانیه البته دیگه اگه غیرتی مونده باشه اینکه زن آدم یه جا مشغول باشه و خود ادم یه جای دیگه…واست متاسفم که بدون شناخت رو ادما چشماتو میبندی و قضاوت میکنی هر چی باشه من هموطنت هستم … من بدم تو خوب باش
۱۰م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۶
مرجان عزیزم ممنون
۱۲م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۲۰
اینهاهمه توسط سرویس های آمریکای آدمکش است که تنهادرصورتی مینواند ایران راچپاول کندکه قرآن راازبین ببردوبااین کانال هامردم روسرگرم کنند شماکه میگین صداسیمای مافقط عزاذاری است این روبدون انسان راه بد رازودترازراه خوب انتخاب میکنه واین همه فساددردنیا بخاطرهمینه که انسان ازلذت های مادی خوشش میاد پس نگاه نکنین که شبکه های سکس وغیراخلاقی پرطرفدارند چون خداوندمتعال میفرماید #اکثرهم لایعلمون #پیروزی درآخرت ازآن متقین است اگرچه دراین دنیاموردتهاجم واستهزا جاهلان قرارمیگیرن یه مقدارازحادثه عاشوراعبرت بگیریم که متقین ۷۲نفربودند ولی ظالمان وفاسدان هزاران بودند ومردم آن دوره نیزبسرعت به سمت فاسدان روی می آوردند چون لذت مادی خیلی خوش آینداست پسمن فقط بامتقین هستم که ناراحت نباشین که درآخرت پیروزی ازآن اولیای خداست
۱۳م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۸:۰۱
با سلام
از پردیس خانم ممنونم و با آقا سعید و آقا مجتبی موافقم
خوشحالم که هنوز هم کسانی هستند که به فکر اسلام و خدا هستند
سخنی از امام علی علیه السلام :
هنگامی که از امیرالمؤمنین علیه السلام پرسیدند خیر چیست ؟ چنین فرمود :
خیر آن نیست که مالت فراوان یا فرزندانت بسیار باشند ،
بلکه خیر آن است که علمت افزون وبردباریت بسیار باشد
و اگر بر مردم می بالی ، بالیدنت به پرستش پروردگارت بُوَد . پس اگر نیکی کنی ، خدای را سپاس گویی و اگر بدی کنی ، از او آمرزش خواهی .
در این جهان خیری نیست ، مگر برای دو کس :
کسی که گناهی می کند و به توبه جبرانش می نماید
و کسی که برای کارهای خیر می شتابد .
عملی که با تقوا توأم باشد ، اندک نیست ،
پس چگونه عملی که به درگاه خداوند مقبول افتاده ، اندک باشد.
۱۳م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۰۰
این شبکه ها بر رو ی بچه ها خیلی اثر بدی داره –
شما بیایید به یکی از فیلمها خوب دقت کنید ، فقط می ببینید که هیچ یک از این فیلمهاشون معنی و مفهومی خاصی نداره جز بی بند و باری و مشروب خوری و بی غیرتی .
اینها اومدن دست روی نقطه ضعف ما گذاشتن . فقط و فقط می خوان که جامعه ما هم مثل خودشون بیمار کنن . خیال می کنید که اینها اگر به ایران بیایند دلشون به حال من و شما می سوزه . بخدا که چنین نیست و فقط می خواهند ما رو به تباهی بکشونن . به جای این کارها و این حرفها به فکر پیشرفت مملکتتون باشید .
من خودم چند سالی تو اوکراین درس می خوندم . ولله که کشور خوبی داریم .هنوز سرتون به سنگ نخورده . ما به چشم اونها تو ناز و نعمتیم .
کمی فکر کنین .
با تشکر
۱۳م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۳۶
به نظر من فارسی ۱ یکی از بهترین شبکه هاست . حالا هرکی میخواد هرچی بگه . والله من هرکی و دیدم عاشق این شبکه ست . واقعیت های جامعه رو نشون میده . دروغ میگم بگید دروغ میگه . با اینکه فیلمهاش غربیه ولی مثل جامعه کثیف ایرانه .
۱۵م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۳۲
متاسفم
برای همه ی شما
مسخره ترین کامنت های عمرم رو دیدم
یه سری آدم که یا زیادی خوشن یا زیادی – معذرت می خوام- ترسو
اسلامتون کلا واسه ترسوندن مردمه. نکیر منکر! لولو؟! وقتی مردی میان می خورنت!
خدا وکیلی بشینین ۴تا مستند آدمهایی که مردن و زنده شدن رو ببینین. یارو تو ماشین ترنسفر به زندان بوده، چپ می کنه میره تو کما، بعد مصاحبه می کنه میگه کاش مرده بودم، همه جا قشنگ بود، یه نورِ فلان میومد طرفم که آرومم می کرد.
حالا اینوریا. وقتی مردم شونصد تا خوک و خر و سگ می خواستن بخورنم، نکیر اومد قیافه ش مثل جان رنو تو فیلم قاتل بود. به خودم خرابی کردم. جمع کنین تو رو خدا
فارسی وان شبکه ضعیفیه، ولی بهتر از اینه که هر کانال دولتی میزنیم دروغ و ریا کاری و تو سر زنی ببینیم. این میگه زنا خودشون رو بپوشونن مردا فلان نشن. چرا زنا راحت نباشن مردا خودشون رو کنترل نکنن؟ تر زدین به زندگی ملت
اینقدر هم گیر به bbc ندین. چشه بدبخت؟ آهان! چون راست میگن بدن
۱۵م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۵۰
اقای پسرایران شما مثل اینکه پسر ایران نیستی چون هیچ غیرتی نداری اول اسلام بعدایران همانطورکه موادمخدر درجامعه است معتادهم هست پس بی حجابی سبب فسادوبی بندوباری مانند اعتیاد میشودپس مابایدسعی کنیم بی حجابی راکمترکنیم
۱۶م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۱۱
مرگ بر فارسی وان و مدیرانش
مدیر این شبکه منحوس یک صهنویستی است که دارد برای ایرانیها رایگان هزینه می کند !!!!!!!!!!!!
به هوش باشید و فریب این مار خوش خط و خال را نخورید .
۱۷م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۴۹
با سلام خدمت همه عزیزان. من اعتراف می کنم که فارسی ۱ رو اصلاً نمی بینم . آخه تمام سریالهاش تکراری هست و ۲ یا ۳ سال پیش از شبکه های ترک پخش شدن. و یه چیز دیگه هم بگم که یکی دوباری که نشستم دیدم متوجه شدم نوع ترجمه ها به گونه ای خاص تغییر پیدا کرده نمی دونم شاید هدف از این تغییرات واقعاًهدفمند بوده و قصد تخریب جوانها رو داره. به هرحال آخر این مجموعه ها هم مثل برنامه های داخلی هست و آش دهنسوزی هم نیست.پس دوستان توصیه می کنم حریم خانواده هاتون رو با سریالهایی از این دست به هم نریزید.
۱۷م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۵۵
فارسی ۱===============رشد فساد اخلاقی در خانواده های ایرانی
۱۷م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۴:۰۱
@سعید: قبل از اینکه اسلامی وجود داشته باشه ایران وجود داشته با قوانین و احکام باشکوه و غیر قابل وصفش. شما به جای اینکه سعی کنی دیگران رو باعث اشتباهات خودت نشون بدی سعی کن خودت رو اصلاح کنی. اونکه قلاده داشته خلاف نمیگه. هنر اینه که وسط ساقیا باشی و توانشو داشته باشی خودتو کنترل کنی وگرنه تو اتاق دربسته پاک موندن خودش مسئله داره
۱۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۰:۰۷
با حرفهای آقای پسر ایرانی موافقم…
۱۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۰:۰۹
فقط این نکته رو بگم که خانواده ها باید کنترل داشته باشن تا یچه ها نبینن این شبکه رو…به هر حال طبیعیه که خوب نیست..وگرنه افراد بزرگ تر به این راحتی ها خام نمیشن !
۱۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۰:۲۱
chera bayad vasate mareke rafto neshun dad ke sukhtani dar kar nist?!pakdamani va khub budano mishe ye jur digeh ham sabet kard…
۱۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۰:۲۳
ye iranie aziz!irani basho irani baghi bemoon va etefaghan be khatere hamin irani boodanet ! nazar ke ba hajviat gheirateto gharat konan…..
۲۲م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۰۶
man nemikhastam nazar bedam ta inke chand ta nazar tavajohamo jalb kard
akhe 8 ta kanale mozakhraf ke yekish footbale yekish ghoran o unyeki ashpazi be che darde mane javoon mikhore
vaghean farsi1 ro dust daram
mage khoda ensano zad nayafaride
pas man mikham azad basham va hejab ro …
har ki moshkel dare mail bezane
۲۳م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۴۹
کم با تلویزیون خودمون مقایسه ش کنید، تلویزیون خودمون که هیچی نداره، هیچ، اینم به ما چیزی اضافه نمی کنه، پارسال کجا بودیم و امسال کجا؟؟؟ پارسال به چیا فک می کردیم و امسال به چیا؟
همه این سریالای کشکی برای سرگرم کردن و غافل موندن ماست…
متاسفم که به این راحتی می شه ذهنامونو منحرف از مسیر اصلی کرد…عین بچه دوساله ای که بهش آب نبات می دن بره پی کارش…
۲۳م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۰:۵۸
azadi yani chi!
۲۴م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۲۸
یعنی یه چیزی که هر چی بدی باز هم کمه
۲۴م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۵۹
ta be chi beresi……?!!!!!!!!!!!
۲۵م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۴۴
آزادی بیشتر و هر چی داشته باشی باز هم بیشتر می خوای
۲۵م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۰:۲۰
khob agar gharar beshe in azadie bishtar darde sar beshe vase baghieye adama chi?masalan azadie man dasto paye to ro bebande….!!!!!!!!
۲۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۴۲
اوووووووووووووه ، خدایی اگه واسه پروژه ای که قراربود واسه این ترم ارائه بدین، اینقدر بحث و اظهار نظر می کردین ؟
هرکی یه روحیه ای داره که بقیه ممکنه اونو درک نکنن . یکی واقعاً واسه سرگرمیه که فارسی ۱ می بینه ومطمئنه که هیچ اثر بدی روش نمیزاره چون می تونه خودشو کنترل کنه . یکی واقعاًفقط واسه مشکلات اخلاقی که داره نگاه می کنه و یکی هم عبرت میگیره ( هرآنچه در نظرش ناپسند آید از آن پرهیز کند )
۲۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۶:۵۳
سلام آقا پسرایرانی بحث تمدن وتاریخ نیست که اول ایران بوده یااسلام بحث این است که اگرانسان براساس ارزشهای اسلامی پیش برودخیلی موفق تراست ودچارفساداخلاقی نمیشوددرست است همه بایدخودمون رواصلاح کنیم نخست باید فسادراکم کرد بعد خودراکنترل کرد بعنوان مثال درظرف کثیف که نمیشودآب خورد هرقدردرآن آب بنوشی بازکثیف است پس اول باید ظرف راتمیزکردوریشه میکروب هاراازبین برد لذاجامعه نیزهمینطوری است باید میکروب هاراازبین برد پیامبراسلام میفرماید :ازهمنشینی باگناهکاران بپرهیزید وبه قول خواجه شمس الدین مولوی * هرکه خواهدهمنشینی خدا گو نشیند در حضور اولیا *
۲۹م مهر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۰۸
کسی باید این حرفارو بزنه که رسانه خوبی داشته باشه نه مثل رسانه بسته ومزخرف ما.این حرفا همه چرندوپرنده.الکی وقتو عمرتونو تلف نکنید نظر بدین.جمشیدی هم یه آدم نون به نرخ روز که اگه نظام عوض شه ببینیدچی میشه….
۲م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۲۲:۵۵
منم از فارسی۱ بدم میاد
۳م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۳۴
باورها واعتقادات ادما با نظام عوض نمیشن ممگر انکه اصلا باوری وجود نداشته باشه .ما انسانیم افتاب پرست که نیستیم.ضمنا این برنامه ها بیشتر به ضرر اقایونه پس یه کم حواستونو جمع کنید …
۶م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۰۰:۱۰
خانم مرجان که گفته های گهر بار حضرت علی رو نقل کردی باید بگم که ایشان فرمودند هر سخن نکویی را بشنوید مهم نیست که اگر سخن دشمن باشد.( البته نقل قولم دقیق نیست).فارسی ۱ همه جور سریال برای همه سلیقه ها می ذاره.شماها که دم از انحراف اخلاقی می زنید می تونید سریال ۲۴ یا فرار از زندان رو ببینید.! در ضمن بقیه سریال هاش درسته نکات منفی مثل خیانت رو نشون میده اما اولا نکات مثبت زیادی داره که چشم بصیرت می خواد ثانیا متاسفانه واقعیت جامعه ما هم هست اما به شکل دیگر.به اسم صیغه کارشونو اسلامی جلوه می دن.خواهش می کنم واقعیت جامعه ایرانی رو ببینید بعد می فهمید انحراف اخلاقی در جامعه ما خیلی زیاده فقط مخفی تره چون آزادی نیست.به هر حال اکثر آدمایی که من می شناسم سریال های فارسی ۱ رو فقط برای سرگرمی می بینن و سعی می کنن به نکات مثبتش توجه کنن نه منفی.اگه آدمی بخواد منحرف بشه به فارسی ۱ نیازی نداره مطمئن باشید.
۷م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۲۸
از فارسی ۱ خوشم نیومد به نظر منم بعضی سریال هاش با فرهنگ ما نمیخوره ولی بی بی سی رو نباید با فارسی ۱ قاطی کرد من هر شب اخبار بی بی سی رو میبینم به نظرم کاملاً بی طرف هستن و برای مصاحبه هم با افراد مخالف و هم موافق مصاحبه می کنن مجری های فوق العاده نجیب با ادب و با سواد ی د اره مثلا تو بی بی سی هیچوقت نمیگن احمدی نژاد یا اوباما و همیشه میگن آقای احودی نژاد و آقای اوباما در صورتی که تو تلویزیون ما را حت می گن احمدی نژاد ،اوباما…
۹م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۲۴
آقایان محترم و کارگزاران محترم صدا و سیمای جمهری اسلامی چرا باور ندارید که صحبتاتون و برنامه های تلویزیونیتون ارزش دیدن ندارن به خدا با زور نمیشه مگه با پارازیت شرم آورتون ننگ باد بر شما که در باطلاق خرافات غرق شده اید ، با زور نمیشه خودتونو اصلاح کنین انگل های کره زمین
۱۱م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۳:۳۴
من با سریال های فارسی۱ خیلی هم موافقم،ما ایرانیا عادت کردیم همیشه نیمه ی خالی لیوان رو ببینیم.
مثلا توی سریال ویکتوریا،وقتی ویکتوریا فهمید پسرش با دوست دخترش ازدواج کرده خیلی ناراحت شد
چون معتقد بود باید بیشتر همدیگرو می شناختن……..
اما تو ایران تا دختر پسر رو با هم میبینن سریع و بدون اینکه فکر کنن اصلا به درد هم می خورن عقدشون میکنن!!!!!!!!!!!
۱۳م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۳:۱۴
توهنوز بلد نسیتی باتلاق رو صحیح بنویسی اومدی نظر مینویسی آقای hpln
بازورنمیشه مردم رو زنا کار کرد
۱۵م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۳:۰۰
من موافقم فارسی وان هستم چون صداسیما با برنامه های بی محتوا و کسل کننده به فکر افتاده کاری بکنه و سرانجانم آن به رقابت میکشه و کیفیت برنامه ها بالا میره
اگر مردین رقابت کنید نه اینکه ببندید یا پارازیت بیندازید
بستن فارسی وان یعنی کم اوردن شما
۱۶م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۰۸:۲۶
سلام
به نظر بنده شبکه های غیر اخلاقی مثل فارسی وان دیگه برای عموم مردم کشورهای مترقی
مثل فرانسه و انگلیس و… طرفدار نداره و مردم این کشورها اثرات منفی این شبکه ها را
کاملا فهمیده اند و مضرات آنها را میدونند. برا همین دیگه طرف این چیزها نمی روند …ولی خیلی از
مردم کشور ما چون هنوز به اون سطح تشخیص نرسیدند ممکن است از این شبکه ها استقبال کنند
و متاسفانه مردم ما میخواهند راهی که غرب قبلا رفته بود و از آن برگشته طی کنند پس طبعا باید
خسارات این راه رو بپردازند. چه خوب بود به جای تجربه کردن از تجربه دیگران استفاده میکردیم
۱۷م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۰۸:۵۸
کجان اونا که دم از غیرت ایرانی میزنن جلوی صد نفر که چند نفرشون پلیس هم هستند یکی داره جون میده ۴۵ دقیقه جون میده کسی کمکش نمیکنه اخر غیرتتون گرفتن فیلم ازش هست اونوقت دم از غیرت ایرانی و فلان مذهبی تون میزند . متاسفم براتون بخدا متاسفم براتون چی امده بر سرتون که مرام ایرانی شده این .
۱۷م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۲
در اینکه برنامه های فارسی وان مشکل اخلاقی دارند هیچ شکی نیست کسی که این برنامه ها رو تایید کنه یه جای کارش می لنگه.
۱۸م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۴:۵۴
خیلی ها گذشته را فراموش کردن خیلی ها یادشون رفته ۳۰ سال پیش چی شد
جدی این فارسی۱ رو بعضی ها تاثیر گذاشته رو بعضی ها هم نه
ولی پیوند خانواده این وسط خیلی واجب تر از اینا حرفاست !!! دیدی یه سایت رو فیلتر میکنن نوشتن
خانواده !! جدی رو من خیلی تاثیر گذاشت
جالب اینجاست که کسانی که مجرد هستن این شبکه را دوست دارن ولی متاهل ها نه !!!!!
کلمه آزادی که بعضی ها گفتن را قبول ندارم !!!!! تو ازادی پرواز کنی یا ازادی بری تو چاه !!!!
به هر حال هر کسی نظر خودشا داره نمیشه گفت شبکه بد یا شبکه خوب
در مورد شبکه های داخلی و مذهبی که ما داریم میخوای برات شو پخش کنن
یا برات فیلم بدون سانسور پخش کنن !!!!
در واقع به نظر من که یه ایرانی هستم شبکه های داخلی طبق فرهنگ و روابط خودمون داره جلو میره
در مورد شبکه بی بی سی فارسی فرق میکنه چون واقعیت رو میگه !!!
موفق باشید .
۲۰م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۷:۱۴
عوض این همه هزینه هایی که برای پارازیت و … میشه حداقل یه خورده برنامه هاشونو بهتر کنند هر کانالی از تلویزویون و که می زنی یه شیخ داره شستشو مغزی میده خسته شدیم به خدا یه خورده تنوع بدید
۲۰م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۰۲
فارسی وان و جم تی وی و پی ام سی و این روزها ” من و تو ” متعلق به دستگاههای اطلاعاتی – تبلیغاتی جمهوری اسلامی هستند. اختصاص بودجه ای به این کلانی برای خرید حق پخش فیل ها و سریال های جدید ، دوبله ، ساخت برنامه و حقوق این همه پرسنل ، اجاره ماهواره ، هزینه فنی و اجاره استودیو و … را فقط حکومت آخوندی می تواند بپردازد. هیچ کس دیگری هم از نظر ضدیت با اخلاق مثل این ها فاسد نیست. سرگرم کردن مردم برای :
- ندیدن کانالهای سیاسی فارسی زبان
- ادامه حکومت ننگین و فاسد و فاشیستی
هدف اصلی سردمداران جمهوری اسلامی است.
۲۱م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۰۰:۳۹
فارسی۱ خیلی عالیه… نون تو فارسی ۱ اگه نصاب باشی میفهمی
۲۳م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۲۳
درود بر فارسی وان و بی بی سی
۲۸م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۴۴
بابا جان ما همه سر کاریم. این شبکه رو هم بعد از انتخابات خود این وری ها تاسیس کردن تا ملت حواسشون بره یه جای دیگه و بی خیال سیاست نابسامان مملکت بشن. خداییشم آدمی که روزی ۸ ساعت سر کاره و ۳ ساعت تو ترافیک رفت و برگشت اگه بخواد ۲ تا از این ۴ تا سریالی رو که به صورت روزانه پخش می شه هم ببینه دیگه وقت واسه خواب و خوراکشم کم میاره چه برسه به سیاست بازی واین حرفا…
۲۸م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۲۱:۲۱
با سلام. والا منم نمیخواستم نظر بدم اما وقتی همه ی نظراتو خوندم گفتم منم یه چیزی بگم. اوالا واسه دوستم کوین بگم که قشر خاصی که بگیم فقط متاهل ها شبکه فارسی وان رو میبینند وجود نداره. چون من از هر قشر دیدم که بیننده ی این شبکه هستند. مادربزرگا و پدر بزرگا و مادر پدرا و جوونا و بچه ها! همه…
اما اینکه خوب یا بده… خدا خودش تو قرآن گفته ان النسان لفی خسر( ما انسان را در خسران آفریدیم) یعنی هیچ چیزی در بهترین حالت او کاملترین حالت وجود نداره… اگه بگیم صرفاً که فارسی وان خوبه اشتباه کردیم… اگه هم بگیم بده بازم اشتباه کردیم… اگه بگیم شبکه های داخلی بده اشتباه کردیم و به عکس بگیم خوبه بازم اشتباه کردیم… اینکه اخبار داخلی تحریف شده است حقیقت غیر قابل انکاره… اما اینکه بی بی سی هم راست میگه اشتباهه… مثلاً پارسال تو دانشگاهه ما واسه غذا تحسن کردند…بچه ها تو حیاط دانشگاه خوابیدن…تا صبح. و غذاها رو جلو در سلف چیدن… حالا یکی اومده بود باا هندیکم فیلم گرفته بود و واسه بی بی سی ارسال کرده بود…
۲۸م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۲۱:۲۲
اما بی بی سی این خبر رو چطور پخش کرد؟؟؟ در حالی که خودم تو جمع معترضین به غذای سلف بودم… دیدم بی بی سی فیلم ما رو پخش کرد و گفت اینا دانشجویان فلان دانشگاه هستند که به ریاست بی کفایت دانشگاه اعتراض کردند و خواستار بر کناری رییس هستند و رییس هم استعفای خودشو به وزارت علوم تسلیم کرده!!!!(اینش جالب بود! چون هنوز رییس دانشگاه عوض نشده!)خوب این نشون میده که ما نباید متعصبانه از چیزی که نمیدونیم دفاع کنیم… و هر چیزی هم جنبه ی خوب داره هم بد…فارسی وان از این جهت که حقایق جامع رو نشون میده خوبه… اما از این جهت که داره به شیوه ی بدی نشون میده (با فرهنگ ما منطبق نیست) خوب نیست. ما باید از هر چیزی خوبی هاشو ببینیم… تلوزیون داخلی هم چیزای خوب داره… ما هم خوبی هاشو ببینیم…
اینطوریه…
شاد باشید
۳۰م آبان ۱۳۸۹ در ساعت ۱۰:۳۱
به نظر من فارسی وان سطح فرهنگ مردم ایران را چند پله بالا برد کاری که صدا و سیما در ۳۰ سال نتونست بکنه . هر کسی هم که مخالفه گور باباش نبینه . آب یخ برای همین موقع هستش
۴م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۳۸
دلیلی نداره که هر کس چیزی دید بره تو کانون خانواده اش اجرا کنه….اتفاقا میتونه یه تست باشه واسه سنجش ایمان تون….مثل اون مرد هایی هستش که به سقف یا کف زمین نگاه میکنن موقع حرف زدن با یه خانوم…..به نظر من کسی که تا این حد ضعیف النفس هستش نباید اصلا تلویزیون بخره…چون کلا دچار گناه میشه.
این جوری نمیشه تو جامعه زندگی کرد….زندگی پر از فریب است و اتفاق هایی که ممکنه واسه هر کدوم از ماها بیافته و ما را با شهوت مون روبرو کنه اما راه حل اش فرار از اونها نیست…اتفاقا بعضی از دوستان بد نیست ببینن اما نه این که خودشون را جای شخصیت بد فیلم بذارن…من یه سوال دارم….شما تا فیلم آدم کشی میبینید بعدش تحریک به قتل میشید؟ دلیلی نداره نظاتمون را ب هم تحمیل کنیم….ام فقط کمی بیشتر فکر کنیم در مورد حرفای هم…….
۵م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۱:۱۱
برام جالبه که موضوعی که در ۶ شهریور توی این صفحه گذاشته شده تا ۴ آذر هم کامنت داشته
بابا جنجالی…!
بابا کاردرست…!
نظر من:
فارسی ۱ و هر چیز دیگه ای بد یا خوب، به کسی چه ربطی دراه که برای این که من اون شبکه رو ببینم با نیبنم تصمیم بگیره. بهتره روی زیرساختها و فرهنگ جامعه کار بشه. کمک بشه مردم به همراه آزادی به بلوغ فکری برسند. اونوقت هرکی خودش میدونه که چی ببینه و چی نبینه!
راستی این نوابغ مخ جلبکی چجوری بینندگان یک شبکه خبری رو (bbc) به ماه رمضون ربط میدن؟ نه. خداییش چجوری؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!
۸م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۷:۵۲
در اینکه سریالهای فارسی وان با منظور نابودی فرهنگ ایرانیهاست شکی نیس…اما قبل فارسی وان هم فرهنگ ما رو به انحطاط بود و تو خیابونها به سادگی میشد دید که چه خبره
اما اعتقادم بر اینه که فارسی وان سرعت و شتاب قضیه رو بالا برد
…
با اینکه اینطوری فکر می کنم…اما خودم از بیننده های این شبکه ام، چون واقعا شبکه های ایرانی خیلی بیخودن
۸م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۴:۵۲
بستگی به این داره واسه چی زندگی میکنی؟
اگه واسه دنیا و زندگی صرفا حیوانی زندگی میکنی فارسی وان برات خوبه؟
اگه دنبال کمال طلبی و خدایی شدن و تکامل روحی معنوی هستی فارسی وان برات سم و زهر ماره.
خود دانی. راه خودت و نحوه مصرف عمرت که امانت الهی هست رو خودت انتخاب میکنی. به من چه اصلا!
طوری انتخاب کنیم که در پیشگاه خدا شرمنده نشیم . به فیلمها و شبکاتی نگاه کنیم که قیامت آرزو نکنیم ایکاش کور بودیم و چشم مون توی صحرای محشر به چشم پیامبر نمی افتاد. امروز من میرم اون دنیا فردا شما میایید اون ور…طوری زندگی کنیم که این چند ساله باعث شرمندگیمون در اون طرف نشه.
۸م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۴:۵۶
فارصی واان ماحواره خیلی هم خوبه
خسوصا بر ماها که غشر متفکر و تهصیل کرده و روشنفکر این مملکتیم.. شماها متهجرید اصلا عغل و شعور دارید؟
۱۳م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۳۶
من خیلی خوشحالم که پیشرفت علم و تکنولوژی و موج ارتباطات باعث شد که مردم ایران که ۳۰ سال سعی شده بود در تحجر و عقاید باطل القائی که هیچ چیزش به اسلام نمی ماندتحول را در خود احساس کنند.من این را یک انقلاب می دانم مثل رنسانس در ادبیات انگلیسی . این روزها در روستاهای کشور هم این شبکه ها مخاطب دارند.ضعیف یا قوی بودن شبکه ها اصلا مهم نیست ولی اینکه چرا این شبکه ها موجبات ناراحتی عدهای که اسلام را دست آویزی برای رسیدن به مقاصد خود کردند و عده ای جیره خور و عده ای بیچاره که گوسفند وار از آنها پیروی می کنند جای تامل دارد.
۱۳م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۴۰
اگه مملکت اسلامیه پس چرا همه ملت دارن فارسی ۱ می بینن! مگه اینا مردم نیستند؟ زنای خونه دار بیچاره ها چه کنن. سرگرمی که نیست. آدم می ره بیرون باید حواسش باشه کسی متلک نگه. دستمالی نکنه. پلیس گیر نده و … خوب دولت چه کرده. تمام تلویزیون شده موعظه! شماها که حرف آخرت رو می کشید وسط حتما می دونید حق الناس مهمتر از حق الله است. شما حق مردم رو نخورید نمی خواد به فکرشون باشید. گناه کسی رو پای دیگران نمی نویسند. تضمین می کنم.
۱۳م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۴۴
شهوت مال انسان هم هست. حیوانی نیست. اگه اینطور بود که جمعیت مسلمونا اینقدر نبود الان!!! انسانها باید در مورد این بعد از خودشون هم بدونن و بشنون و بگن. خیلی از مشکلات بهداشتی و اخلاقی و … مال همین تعاریف مسخره است. می خواین صورت مساله رو پاک کنید؟! همین پلیسا هم می دونن زنای روسپی تو تهران و اصفهان و … سر کدوم خیابونا و چه مواقعی وای میسن! خوب…. اینم مملکت اسلامی! لابد این زنا هم خارجین؟ یا اینکه بهتره از گرسنگی بمیرن تا شما با خیال راحت زندگی کنید؟؟
۱۸م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۱۰
مدیر خصوصی تو چقد سوال میپرسی ؟!
البته سوال پرسیدن فی نفسه بد نیست ، اما خب، زیادیشم … (!)
۲۳م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۲۳
منم قبول دارم که فارسی ۱ فقط برای انحراف ما ایرانیها دست به کار شده،میدونید این شبکه سعی می کنه بعضی واقعیت هارو هم نشون بده و بعضی سریال های خوب مثل ۲۴ رو نشون بده که ربطی به انحرافات اخلاقی ندارن فقط برای اینکه با این ترفند نشون بده بقیه سریالهای مزخرفی هم که نشون می دن مشکل اخلاقی نداره،حالا همه اینا به کنار ،بار فرهنگی و دانش جدیدی که به دانش های قبلی ما اضافه کرده چیه؟ چیزی تونسته نشون بده که حداقل بتونیم ۱ مشکلی از مشکلامون رو حل کنیم؟خوب نه!من این شبکه رو با شبکه های ایرانی خودمون مقایسه نمی کنم،چون شبکه های ما هم جز توهین به شعور بیننده کار دیگه ای انجام نمی دن،با برنامه های بیمعنا و کلیشه های نخ نما شده،(البته بجز سریال مختار نامه ،که مفهوم عاشورا و انسانیت رو داره به ایرانی ها هدیه می کنه.)
۲۸م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۱
با سلام . اولا برین در مورد فارسی ۱ تحقیق کنین و ببینید از کجا به وجود اومده بعد بیاین نظر بدین. بدونید که مدیرش کیه؟ از کجا ساپورت میشه؟ آمریکا؟ انگلیس؟ مگه اینا به فکدر ایرانن که بخان کاری بکنن. فقط دارن به فرهنز غنی ما حمله میکنن
۳۰م آذر ۱۳۸۹ در ساعت ۰۶:۱۳
فارسی وان بده ولی از اون بدتر صدا و سیمای خودمونه
اگه مجوز تاسیس کانالهای تلوزیونی در زمینه ورزش مستند و فیلم و سریال به بخش خصوصی داده بشه مطمئن باشید هیچ کسی کانالهای ماهوراه رو نگاه نمی کنه
۹م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۲۰:۳۱
۱٫ حجاب و بی حجابی ربطی به فساد ندارد و الا شهر محجبه قم باید در راس شهرهای بدون فساد باشد.
۲٫ آمار طلاق و بی عفتی بین زنان و مردان ایران با کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست.
۳٫ اگر تربیت صحیح باشد این شبکه ها تاثیری در روند جریانات اجتماعی ندارند و به نظر شما چرا در ایران اینگونه نیست؟
۴٫ چرا در امریکا که بزعم ما ایرانیها منشا فساد است مساجد پرتر و مومنین بیشترند؟ چه مسیحی – چه مسلمان
۱۱م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۵۸
مباحثی که در سریال های فارسی ۱ به تصویر کشیده میشه واقعیتی است که در هر جامعه ای وجود داره . این بکه داری تیغه دو لبه است که ابتدا به افراد آگاهی میده که به خانواده هاشون توجه بیشتری داشته باشند. وبه افراد هوس باز هم آموزش منفی میدهد.
افرادی هم که دم از مسلمونی میزنند لطفا سری به سایر کشورهای مسمان دنیا بزنند. مطمئنا خواهید فهمید که مسلمان واقعی کیست.
ندیدن این فیلمها و تصاویر برهنه زن دلیل بر با ایمان بودن نیست . مسلمانی نوری ورای این مطالبی است که به شما آموخته اند.
۱۱م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۵۹
من واقعا تحت تاثیر سریال های فارسی ۱ قرار نمی گیرم و اصلا آدم مذهبی و متعصبی نیستم وبه دین هم هیچ کاری ندارمولی یه انسان که هستم.
ولی هر وقت این سریالا رو تماشا میکنم احساس میکنم انسانیت ام زیر سوال میره.
یه مادر یا یه پدربا چند تا بچه دنبال هوسه خودشه .یعنی این خانواده ها هیچ هدفی تو زندگیهاشون ندارن.
یعنی هدف از آفرینش انسان واقعا همینه؟
۱۱م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۱۵:۱۳
مشکل جامعه استبداد زده ما جهل مردم است . آخه تو که اعتقاد داری فارسی ۱ بده و جیزه پس چرا ماهواره تو خونت داری ؟ اگه تو با این اعتقاده مسخرت میگی فارسی ۱ بده پس بگو ببینیم چه کانالایی از ماهواره رو میبینی ؟ هااااااااااا؟
۱۱م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۱۵:۳۲
دین و اعتقاد یه چیز درونی و شخصیه! از نظر شما کسی میره بهشت که از نطر یکی دیگه میره جهنم! قرار نیست همه مسلمان باشن یا مسیحی،یهودی،…! بابا بچه مسلمونا تو خود قرآن نوشته لااکراه فالدین،من موندم پس این آیه کجا معنی پیدا میکنه؟! چرا یاد نمی گیریم به عقاید دیگران احترام بذاریم؟! شما میگی فارسی۱ بده،نگاه نکن!یکی دیگه نظرش اینه که خوبه،نگاه کنه!
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت***که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت!!!(خافظ علیه الرحمه)
۱۹م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۱۶:۲۳
خیلی جالبه همه میگین بده اما همه از همه فیلمهاش با خبرند!!
همه لحافهامون سه گوشه هر کاری کنیم عقده لذات جنسی که از دوران بلوغ در ما نابود شده از یک جای دیگه بیرون کشیده میشه.
وقتی فلان شخصیت به فلان خانم در فلان جای دولت فلان کار رو میکنه و سرپوش گذاشته میشه!!
میدونید ما ایرانی ها خوب سر خودمون هم زیر برف میکنیم فکر میکنیم همسایه کوره.
کم در همین تهران خودمون زنان و مردان متاهل نداریم که همه کار میکنن مگه فارسی وان تونست طی یکسال یادشون بده!؟
دخترای شهرستانی چی؟ چرا بخودمون دروغ میگیم و همه چیز رو به گردن بیگانه میندازیم فقر فرهنگی جامعه را نابود کرد.
۲۰م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۰۷:۲۰
#۱ Webdesign Team in the U.S.A…
No job is too small or big for this webdesign team!…
۲۱م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۳۹
سلام.فارسی وان هرچی باشه از برنامه های آشغال و چرند شبکه های خودمون خیلی بهتره.همش صحبت ، مرگ و میر ، همش عزا و عزاداری، گیریم عاشورایی رخ نداده بود. تکلیف صدا و سیما چی میشد؟؟؟؟؟
۲۱م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۴۵
دوست عزیز ،آقا مجتبی لطفا خفه شو . حالم از آدمای مثل تو بهم میخوره.بااون افکار مذخرفت. فیلم وسریال های شبکه های ایرانی همه واسه عصر حجر هست. هیچ فیلم ساخت جدیدی نمیتونن پخش کن .مگر اینکه همه ازیگراش مرد باشن !!!!
۲۲م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۲۱:۲۸
بنده با فیلمهای فارسی وان مخالف هستم برای نسل جوان واقعا بداموزی دارد.وموجب فساد درجامعه میشود
۲۵م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۴۴
MOST INFORMATIVE SITE FOR ELECTRONICS….
**YOUTUBE VIDEO REVIEWS ON THE HOTTEST ELECTRONICS OUT**…
۲۶م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۱۷:۲۴
من که اصل از فارسی وان خوشم نمیاد.فیلماش بی سر وته هستش و کاملا بی محتوا.فقط توش خیانت زن به مرد و مرد به زن رو نشون میده
ولی وقتی هر جا میری یا دارن فارسی وان میبینن و واسه گوش کردن اخبار بی بی سی و واسه موزیک گوش دادن پی ام سی میبینن.
این یعنی صدا و سیما برنامه هاش چرته و اخباراش سرشار از دروغ.
از فیلم گرفته تا کارتوناش همش توش سانسورهای بیجا داره.
کارکترهای تو کارتوناش که یا همه با هم برادر و خواهرن یا اگه نشد فامیل باشن اسم پسر میزارن روش
تو فیلماشم که از بس فیلم رو سانسور میکنن ادم هیچی نمیفهمه موضوع فیلم رو هم اکثرا تغییر میدن.
یه فیلم رو هم ۲۰۰۰ بار نشون میدن.
باز هم موضوع بد و بدتره
۲۶م دی ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۲۲
**YOUTUBE VIDEO REVIEWS ON THE HOTTEST ELECTRONICS OUT**…
#1 SITE FOR THE LATEST REVIEWS ON THE HOTTEST TECHNOLOGY HITTING THE MAINSTREAM!…
۳م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۵
نظر همرو خوندم به نظر من با پر بار شدن کانالهای خودمون بهتره مردم رو به سمت صدا و سیمای کشورشون جذب کنیم نه با زور و پارازیت.
من از فیلم های فارسی وان بدم میاد وی از کانالهای ایران و مسئولین دروغگوشم متنفرم
الان دیگه حتی برنامه ۹۰ هم نداریم
اینجا ایران است کشور زور و ظلم
۴م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۴:۱۱
خوشم میاد که همتون کل برنامه های این شبکه هارو هم می بینید بعد بعضی ها میاید نظر می دید که بده….همه انسانها عقل و شعور دارند و می تونن واسه خودشون تصمیم بگیرند که چی بده و چی خوبه…… چطور یک انسان می تونه به خودش اجازه بده که تو شخصی ترین مسائل زندگی دیگران دخالت کنه ، شاید فکر میکنه که خدا فقط قدرت تشخیصو به اون داده ؟؟؟؟…..به هر حال سالهای زیادی طول میکشه تا یاد بگیریم و اجازه بدهیم هر انسان هر جور که فکر میکند تصمیم بگیرد و زندگی کند…به امید آن روز
۸م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۵:۵۴
MOST INFORMATIVE SITE FOR ELECTRONICS….
**YOUTUBE VIDEO REVIEWS ON THE HOTTEST ELECTRONICS OUT**…
۹م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۱۳
متاسفانه این شبکه ها روزهای اول کارشون مثل فارسی ۱ برای بیننده هاشون دان میپاشند وقتی بینندهاشون زیاد شد شروع میکنند به تخریب وششتشوی مغزی بیننده ووارد بحث های سیاسی میشوند ….بهتر آن است که اصلا” دنبال چنین شبکه های بی محتوا نرویم متاسفانه کو گوش شنوا….به امید برتری شبکه های خودمان برشبکه های غربی
۱۰م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۵۵
در دین اجباری نیست،فرق میان پیشرفت و سقوط بیان شده است/ پس آن کس که طغیانگر بودامّا به خدا ایمان آورد به بهترین دستاویز نجات (از پرتگاه) رسیده است که پاره شدنی نیست /و خدا شنوا و دانا است./ خدا پشتیبان افراد باایمان است آنها را از تاریکیها بیرون می آورد و به طرف نور میبرد/ به همان صورت به کسانی که طغیان کردند کمک میکند چنان که آنها را از نور بیرون آورده به درون تاریکیها میبرد/.آنهایند اهل آتش جهنّم و همیشه در آن خواهند بود.(ترجمه قسمت اخر ایت الکرسی)
۱۴م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۶:۰۵
دین یه مسئله کاملا شخصییه و نباید به خاطر اعتقاد شخصیمون به دین خاصی دیگران را به خاطر عدم اعتقادشون ملامت کنیم
من از دید خودم یه ادم ازادم که متاسفانه در مملکتی که در اون ازادی یه ارزوست زندگی میکنم
اینکه به چه شبکه ای نگاه کنم انتخاب منه و باید به دیگران هم حق این کارو بدم
اگه من بدم پس نیازی به فارسی ۱ برای بد شدن ندارم
اگه من خوبم پس اگه هر شبکه ای ببینم من خوب میمونم
۱۶م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۵:۴۶
خرفت تر از سعید و بنده خدا و مجتبی توعمرم ندیده بوده هاهاهاهاهاه
۱۷م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۷:۱۴
فقط عشقست تمام وقف بی ب سی اخه فارسی وان که چیزی پخش نمی کنه شلوغش کردید
۱۹م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۶:۱۹
فارسی وان یه شبکه بسیار عامه پسنده. مثل هم رسانه عامه پسند دیگه. مثل روزنامه های زرد که توی ایران هم زیادن. من متاسفم که در ایران تعداد زیادی بیننده داره برای اینکه نشون می ده چقدر فرهنگ ما – حتی تحصیل کرده هامون – پایینه که جذب همچین برنامه هایی می شن. با این همه کانال های ماهواره ای توی دنیا که برنامه های خیلی سطح بالاتر دارن واقعا شرم آوره که ایرانی ها این شبکه رو انتخاب کرده ان. ولی از طرف دیگه حداقل مخاطب یه سری آدم های تمیز و خوش قیافه و صحنه های شاد می بینه، حداقل ظاهر همه چیزش طبیعیه، یارو زنه تا توی اتاق خواب مقنعه سرش نیست… صدا و سیما فراموش کرده که آدم ها با صحنه های غیرطبیعی ارتباط واقعی برقرار نمی کنن، این دیگه ناخودآگاهه و هیچ ربطی به دین و مذهب شون نداره. پس اگه قراره فیلم بی محتوای درپیت ببینه که جز یه سری اوج و حضیض الکی هیچی نداره، کاملا طبیعیه که فارسی وان رو به صدا و سیما ترجیح بده.
۱۹م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۲۲:۵۷
خاک بر سر مدیران وگردانندگان سایت صهیونیستی وطرفداران بی دینشان که اینگونه از این سایت زشت و پلید حمایت میکنند و فردا انتظار دارند خاواده خوب و صمیمی داشته باشند ای اراذل و اوباشها دست بردارید غلطی نتونستید بکنید و از خواب خرگوشی بیدار شویداین حمایتها به مانند ان مثال شتر در خواب بیند پنبه دانه است.
۲۳م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۰۷:۲۳
اخر مقاله گفته شنا تبلیغ این شبکه ها رو کردید خب احمق جون خودتم که با این گزارشت داری تبلیغ میکنی
۲۷م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۲۰:۱۸
باورتون میشه از وقتی که این شبکه فارسی وان راه اندازی شد حالم از این شبکه بهم میخوره ، یه مشت آدم الاف و بیکارو تو این نقشها نشون میدند که دنبال همه چیز هستند بجز کار ، شما اگه تو آمریکا هم باشید زندگی اینچنینی نخواهید داشت ، اونوقت اینو بگین که این داستان از چه خانواده هایی یا از چه کشورهایی الهام می گیره؟
زندگی که همیشه دوست پسر و دوست دختر داشتن که نیست ، پس کی دنبال پول باشیم.
********** با خدا باش و زندگی رو تو بهشت تجربه کن***************
مرگ بر بهایی ، وهابی و یهودی و کافر و بی دین
۲۸م بهمن ۱۳۸۹ در ساعت ۱۶:۱۹
با سلام به همه کسانی که نظر دادن.
چرا همه فکر می کنند وقتی مردم به شبکه یا سریالی بیشتر توجه می کنند حتما ازش تاثیر می گیرند. مگه با فیلم ها و سریال های داخلی همه مردم درستکار صادق دیندار شدند که با دیدن فیلم های فارسی وان غیر اخلاقی شوند؟؟!! هدف پر کردن اوقات فراغت و تفریحه اگه کسی خوشش نیاد نگاه نمیکنه و اگه کسی خوشش بیاد نگاه میکنه!! هرکسی آزاد از هرگونه اطلاعاتی برخوردار باشه یک شخص یا گروه یا دولتی نمی تواند بگوید چه چیز برای شما خوب است یا چه چیز برای شما مضر است و نباید ببینید.
بعضیها اونقدر بدبینانه به اینجور قضایا نگاه میکنند که انگار این سریالها صرفا برای پخش در ایران ساخته شده. خوب تمام اتفاقاتی که در اون فیلمها است بخشی از واقعیات اون جوامع است ! در هرصورت هر اثری نقاط ضعف و قوتی دارد واین انکارناپذیر است. در مجموع من با آزادی و تکثر رسانه ها موافقم و مهمترین قضیه انتخاب خود مردم است از کدام استفاده کنند.
۲م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۱۳:۱۰
متاسفام واسه امثال این سعید .منم مسلمونم(هرچند انگار دیگه کم کم داره کمرنگ میشه…) ولی یادت نره اول ایران دوم ایران سوم ایران و چهارم اسلام .فارسی ۱ که مزخرفه حرفیم درش نیست ولی حتی ذره ای حمایت از صدا و سیمای میلی ایران حماقت محضه.ولی بی بی سی چرا بده؟چون کثافت کاریایی رو نشون میده که تو ایران روش سرپوش میذارن؟؟؟؟ به خدا که خوده خداام از دست حماقتای امثال شما شاکیه.
ادمی را ادمیت لازم است.
۴م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۰۵
سلام بچه ها ، چرا با هم جر و بحث می کنین، به نظر من همه تقریبا درست می گن و همه حق دارن،از یه طرف تلویزیون ایران برنامه نداره از طرف دیگه فارسی ۱ بدآموزی داره ، تازه همین تلویزیون ایران بعضی سریالهاش بدآموزی دارن مثل آسمان همیشه ابری نیست ، ولی واقعا اگه تلویزیون ایران می خواد فارسی ۱ رو ریشه کن کنه با نویز انداختن و قطع کردن کانال موفق نمی شه باید تو برنامه های تلویزیون ایران تجدید نظر کنه.بابا یکم سریالهای طنز رو بیشتر کنین لطفا
۴م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۱۱:۰۸
خواهش می کنم دیگه به همدیگه توهین نکنین. ما همه انسانیم و ممکن الخطا
۹م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۱۹:۳۰
» فارسی وان بد!
منم به یاسمن خانم حق میدم ، ولی باید در انتخاب کانال درست ، احتیاط کنیم تا …
۱۰م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۰۹:۰۶
بابا بی خیال شین دیگه !
از ماه رمضون چسبیدین به این موضوع مسخره و دارین باهم بحث میکنین!؟!
واقعا هیچ موضوع دیگه ای بهتر از این نیست؟
خوب حداقل شرایط نقد کردنو بدونین دوستان گلم, بعد از نقد کردن باید راهکار درستو نشون بدین
بنظر من اونا همینو میخوان که ما سرگرم این حرفا بشیم و مسائل اصلی فراموشمون بشه
ببخشید اگه فضولی کردم
۱۶م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۱۲:۵۴
تأثیر هرزه نگاری بر توسعه بیماری روانی جنسی
به این نکته باید توجه داشت که اطلاعاتی که درباره این مسائل در این جا آورده شده است، توسط روان درمانگرهایی ارائه شده که نشانه های توسعه مسدود را در رشد بیماری روانی جنسی استفاده کنندگان هرزه نگاری که تحت درمان آن ها بوده اند، دیده اند. یک نمونه از این روان درمانگرها دکتر هارولد ووث است که استاد دانشکده کارل منینگر (مدرسه روان پزشکی در توپکا) کانزاس می باشد. دکتر ووث دریافت که هرزه نگاری همان طور که موجب اعمال جنسی انحرافی، فساد جنسی، اعمال جنسی خشونت آمیز، کوتاه مدت و بی فایده می شود، بیانگر رشد انسانی ناکامل و غیرطبیعی است. همان طور که دکتر ووث می گوید، افراد بالغ و سالم این گونه رفتار نمی کنند.
با این حال، او تأکید می کند که میلیونها نفر هستند که به ظاهر سالم به نظر می آیند، اما دارای بیماریهای مخفی هستند که در نتیجه توسعه و رشد غیرطبیعی به وجود آمده اند و این افراد از طریق نابهنجاری های جنسی، آنها را آشکار می سازند. بنابراین، دیدن هرزه نگاری که اکثر آنها رفتارهای نابهنجار را به تصویر می کشد، موجب فعال شدن عقده های روانی و عدم رشد جنسی می شود که در میلیون ها نفر وجود دارد. او این افراد را معتادان به هرزه نگاری می داند که در پی توسعه آن با دیدن هرزه نگاری های بیشتر هستند. این محرک هرزه نگاری، رفتار تهاجمی را ترویج می دهد و از رفتار بالغانه می کاهد.
دکتر ووث چنین مسأله ای را خصوصاً برای جوانانی که در آستانه ورود به یک زندگی فعال جنسی هستند، مضر میداند. برای آنها این روندهای حساس باید به سمت رشد و بلوغ بیشتر هدایت شوند، نه به صورت قهقرایی به سمت اعمال جنسی بی ارزش و نابهنجاری های کوتاه مدت. دکتر ووث تأکید می کند: «هم جامعه و هم افراد، مانند یکدیگر، هنگامی که ما این رفتار نامشروع را مشروع سازیم، آسیب خواهند دید.»
دکتر ووث همچنین می گوید که برخی مردان، بعد از دیدن اعمال غلو شده جنسی در فیلم های مستهجن، از زنان خود ارضا نمی شوند و آن ها را ناکافی می دانند (و برعکس). او پیشنهاد می کند که جامعه باید خودش از خودش محافظت کند یعنی این که خود را از عناصر موجود در جامعه که به آن آسیب وارد می کنند، خلاص کند. دکتر ووث هرزه نگاری را باعث ایجاد تمایل جنسی به بدترین نحو آن می داند، و از آنجا که تمایل جنسی در دوران بلوغ برای علقه های ناهمجنس خواهی و زندگی خانوادگی ضروری هستند، او معتقد است که گام هایی باید برداشته شود تا به وضوح، هویت هرزه نگاری، ناسالم تشخیص داده شده و مخاطرات استفاده از آن گوشزد شوند.
۱۶م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۱۳:۰۶
سلام به تمام دوستان نظرات دوستان را خواندم کاری به دین و مذهب ندارم فقط از دوستان می خوام در اینترنت مطلبی در باره هرزه نگاری تایپ کنند و واقعیت های پشت پرده فارسی ۱ مشخص میشود ———- مطالب را فقط به عنوان یک انسان آزاده بخوانید با تشکر از دوستان
۲۷م اسفند ۱۳۸۹ در ساعت ۲۳:۴۵
موسیقی روی شیر گاو تاثیر میذاره چه برسه فارسی وان روی آدما.
اونیکه خوابیده رو می شه بیدار کرد ولی اونیکه خودشو به خواب زده نه.
بیاییم خودمونو به خواب نزنیم.
اندکی صبر سحر نزدیک است….
۲م فروردین ۱۳۹۰ در ساعت ۰۱:۴۶
اسلام یعنی ایران وایران یعنی اسلام اول ودومی وجودنداره.ایران حتی قبل از اسلام هم رنگ و بوی اسلام روداشته این رو می تونیم در طرز پوشش زنان ایران باستان یا در کلام کوروش بزرگ وداریوش جستجوکنیم .گفتار نیک کردار نیک پندار نیک مطابق سخن مولاعلی (ع) است که می فرماید :مراقب افکارت باش که گفتارت میشود .مراقب گفتارت باش که کردارت می شود.مراقب کردارت باش که عاقبتت می شود.با آرزوی عاقبت به خیری برای تمامی جوانان ایران زمین .
۱۴م فروردین ۱۳۹۰ در ساعت ۱۰:۱۷
با سلام خدمت همه ی دوستان محترمم که نظر دادن و با تشکر از نوشته آقا محمد که این مطلب علمی رو در اختیارمون گذاشتن
و ممنون از دوستای گلی که برای دوستاشون ارزش قائل شدن و وقت گذاشتن تا با اینکه گناه کسی رو پای کس دیگه نمینویسن امر به معروف و نهی از منکر کردن هر چند که بعضیا قدر محبتشونو ندونستن…
همه کارهاى نیک و جهاد در راه خدا، در برابر امر به معروف و نهى از منکر بیش از قطره اى [آب دهانى] در برابر دریاى خروشان نیست.(نهج البلاغه ، ح ۳۶۶، ص ۹۲۱)
امر به معروف کن و خود نیز بدان عمل کن و از آن کسانى نباش که مردم را امر به معروف کنند و خود از آن دورى کنند، که در نتیجه گناه آن را بر دوش گیرند و خود را در معرض خشم پروردگار در آورند. (غررالحکم ، باب امر به معروف)
امام علی (ع) : خوشبخت کسى است که از دیگران موعظه بپذیرد و بدبخت کسى است که فریفته هوس و نخوت خویش گردد.
۱۷م فروردین ۱۳۹۰ در ساعت ۰۰:۰۵
فارسی وان که هیچ اگه فارسی نصفه وان هم بود ۱۰۰ بار می ارزید به ۷ یا ۸ شبکه مسخره داخلی . فارسی ۱ هیچ هم غیر اخلاقی نیست مگه شما منتقدین چه جوری به دنیا اومدین که حتی واقعیت های غریزی زندگی رو نمی بینید کمی هم بابا فکر کنید چقدر مخ هاتون رو محدود می کنید با این افکار به بهشت نمی رید باور کنید واقعیت پذیر باشید نکنه شما منتقدین فارسی ۱ مثل مسیح به دنیا آمده اید و خوتان را پاک و منزه و فرزند خدا می دانید………………..استغفراله
۱م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۲۰:۰۶
راست میگه.تو ماه رمضان بینندگان بی بی سی و … کم میشه
۶م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۱۰:۵۶
چرا ما فقط به دنبال اسطوره و پرستش کسی هستیم ؟ ایا همه چیز را به طور کامل میتوانیم درست و غلط بدانیم ؟ چقدر ذهن ما فقط به دنبال قضاوت کردن راجع به اطرافیانمان است؟ ما از درون یک دنیا ایم ایا وقتی درست تربیت شده باشیم کسی از بیرون شما را منحرف کند از قلب و عقل خود استفاده نخواهید کرد؟. خیلی خودتان را دسته کم گرفته اید . باید از دیدن همه چیز در این دنیا درس گرفت . و اینقدر قضاوت نکنیم.
۱۸م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۱۷:۲۴
شماها باید خجالت بکشید که این چیزا رو برای پرکردن سایت بیخودتون تو سایت میگی.متاسفم…
بی خاصیتهااااااااااااااااااااااا
۲۴م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۱۰:۱۴
بدبخت کسایی هستن که عین بچه، دوست و دشمن رو ازهم نمیشناسن، این شبکه های خارجی مگه نمیخان مملکت مارو دو دستی تقدیم آمریکا کنن، ما رو هم بکنن عین افغانها و عراقیها، فکر میکنید بودجه شون رو کی میده؟ آمریکا و انگلیس میدن دیگه.
۲۴م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۱۰:۱۵
هر کی که از این شبکه ها دفاع میکنه مطمئن باشید اسیر شهوته و بس؟؟؟ و گرنه همه میدونیم که اونها گرگهایی هستند که واسه مملکت ما دندون تیز کردن………
۲۴م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۱۹:۱۹
خوب فارسی ۱ بد بی بی سی که غیر اخلاقی نیست سریال نمیده از اسلام ناب هم دورتون نمیکنه با اون چرا دست بردارین این نیرنگهارو دست بردارین
۲۷م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۱۳:۳۷
خیلی جالبه
وقتی صدا و سیمای ایران بخواد یه آمارگیری کنه که مثلاَچند درصد مردم فارسی وان می بینند، همه میشن عابد و زاهد و مسلمون و پرهیزگار!!!!!!!!!!!!!!
و هیچکسی اینکارو به گردن نمیگیره! یا شایدم صدا و سیما میره جاهای خاص و از آدمای خاص مصاحبه میکنه!!
اما در کل باید یه حرکتی انجام بدیم و سعی کنیم هنر و فرهنگ اصیل ایرونی را بیش از پیش به دیگر کشورها معرفی کنیم
و سعی کنیم حرفی برای گفتن داشته باشیم تا بتونیم الگوی مناسبی برای دیگر جوامع و اطرافیان باشیم.
۲۹م اردیبهشت ۱۳۹۰ در ساعت ۰۹:۳۳
مگه تهاجم فرهنگی شاخ و دم داره
فارسی ۱ وقتی راه افتاد کمی پوشش زنان و مردان بهتر بود و کمکم حالا رسیده به نیمه برهنگی و سریع کم داره به سمت مسائل غیر اخلاقی میره و اونها رو در ذهن و ضمیر نا خودآگاه بیننده به شدت ثبت میکنه.
یکی از راه های تسلط روی جوامع فاسد کردن و از کار انداختن جوانان و نیرو های بلقوه اون جامعه است.مثل کاری که انگلیش با مردم ایرلند انجام میداد و با خرید مواد غذایی برای ارتشش به جای پول مشروب میداد و با این روش قدرت مقابله مردم رو از اونها گرفت، یا کار فرانسه با الجزیره که با اموزش دختران زیبا و فرستادنشون به الجزیره به عنوان نیروی کار و ایجاد روابط نا مشروع و گسترش فساد اخلاقی به راحتی بر اونها مسلط شد.
بی بی سی هم که کلا بود جه فعالیت های ضد اسلامی از آمریکا و ام آی ۶ در یافت میکنه و با کمی دقت می تونید بفهمید که مشکلات سیاسی رو یا اقتصادی کشور های اسلامی رو به شکل برجسته و ویژه به اسلام نسبت میده… تا حدی که با پخش برنامه های به مقام والای امام زمان توهین میکنه و ایشون رو یک فرد بسیار خشن و خونخوار و دیکتاتور معرفی میکنه و به شکل کاملا زننده ای با ضد مسیح اسم بردن ایشون سعی کامل در اسلام هراسی و گسترش تفکرات ضد اسلامی داره. بی بی سی بر خلاف ادعای دوروغی خودش که بیان میکنه کاملان بیطرافه به بیان اخبار میپردازه ، کاملا مشاهده میشه که اخبار رو هدف مند و تحت برنامه ریزی خواص برای کوبیدن جنبش های اسلام گرایانه یا مردمی واقعی پخش میکنه مثل مورد سوریه و بحرین که به طور کامل روی مسئله سوریه متمرکز هست(میدونم حذب حاکم سوریه حذب کومونیست هست) و حتی بی حرمتی نظامیان بحرین نسبت به قران و قبور مسلمانان شیعه رو هم منعکس نمیکنه.
من اعتقاد ندارم کار سوریه درسته هست… ولی این مسئله که شورش مردم در یک نظام، چه اسلامی چه غیر اسلامی، از طرف حکومت سر کوب میشه یک امر بدیهی و عمومی است , اگه این اتفاق تو انگلیس هم بیوفته همون برخوردی با مردم میشه که تو سوریه و بحرین میشه ولی بی بی سی با بزرگ نمایی مسائل فقط به سیاست کثیف “تفرقه بنداز و حکومت کن” دامن میزنه
۳م خرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۱۲:۱۹
اگه خوب به فیلم های فارسی ۱ نگاه کنید متوجه میشین که فیلم های واقع گرایانه پخش میکنه و تمام مسائلی که معمولا بصوررت مخفی در جامعه ما اتفاق میفته رو به چالش میکشه. و اگه خوب دقت کنید نتایج این نوع روابط رو هم بصورت واقع گرایانه نشون میده. حالا این واقع گرایی رو با بهشت کاذبی که صدا و سیمای ما درست کرده مقایسه کنید، کدوم بهتره؟!
۷م خرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۰۱:۱۸
سلام
اتفاقاً فارسی ۱ تنها شبکه ایه که توش سانسور وجود داره(مثل فیلمای دوبله شده مزخرف خودمون) شما شبکه هایی مثل پی ام سی یا جم تی وی رو که ببینید همه چی اعم از لب و …. رو نشون میده . اما یه نفر بگه فارسی ۱ وان کی نشون داده؟!
اگه مشکل صحنه های غیراخلاقیه که اون شبکه های بالا و …. رو دچار عقوبت پارازیت می کردن. اینا مشکلشون اینه که فارسی ۱ وان مخاطبانی بیشتر صدا و سیما داره پیدا می کنه(قبل از پارازیت ها ۳۵ میلیون نفر!) و از سر حسودیشونه.
بعضی از شما هم اگه فرهنگ دیدن یه فیلمی که مثلا توش همدیگرو می بوسن داشته باشین اینا رو نمی نویسین.ما ایرانیها طوری بزرگ شدیم که حتی یه بوسه که تو کشور های مسلمان هم عادیه برامون یه عقده و یه چیز زشت شده.همه ی فسادمون هم از عقدست.
۱۱م خرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۱۴:۳۵
واقعا برام خنده داره خواندن نظرها! مثل یک سرگرمی جالبه. من طرفدار فارسی ۱ نیستم. بنظر من فقط داره هجو و سریال های رده سه و افتضاح امریکا جنوبی و کره ای نشون میده ولی من دارم از نظر ارزش سینمایی اونهارو نقد میکنم نه از طریق یک سری مزخرفات و خرافات ۳۰۰۰-۲۰۰۰ سال پیش مثل دین و نماز و اسلام و آخوند و رمضان و و و و و!
سعی کنید کمی مطالعه درست داشته باشید و مغزتان را در امور مفید بکار ببرید تا شاید این ملت بدبخت از منجلاب و مرداب این اسلام و دار و دسته اش رهایی پیدا کنه بجای ایراد گرفتن از یک یا صد کانال ماهواره ای.
۱۲م خرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۱۲:۲۱
خدایا علمم را زیاد کن.
خدایا مرا از گمراهی نجات ده
خدایا مرا به راست هدایت کن راه کسانی که به آنان نعمت دادی نه گمراهان و کسانی که به آنها غضب کرده ای.
خدایا در این دنیای پر از فساد ، جوانان ما (مخصوصا خودم ) را بصیرت ده تا از راه راست منحرف نشوند.
۱۴م خرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۱۲:۱۷
بابا ایول شما آبروی ما ایرونی هارو بردید!!!!!!!عجب حرف های عجیب و غریبی درمیارید!!!کی میگه Farsi 1 غیرت ماهارو هدف گرفته مگه اون بدبختا دارن چی کار میکنن که این همه توهین می کنید!! این کانال خیلی بهتر از کانالای ماست!!!!خودشم فقط سریال پخش میکنه جرم که نمیکنه!!!به خدا فرهنگمون خیلی خرابه!
۲۲م خرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۱۰:۵۳
سلام
به نظر من شبکه هایی مثل فارسی وان هر چی که باشه برای جامعه ی عقب مونده ی ما ایرانیا لازمه تا اون خانواده هایی که خیلی سخت گیرن و مثل طالبان هستند یه خورده کوتاه بیان و چشماشون وا بشه
تازه آدمو تو یه اتاق تاریک بکنن و همه چیو ازش بگیرن که خلافی نمیکنه اما کار شاخی که نکرده مهم اینه که ادم تو شرایط باز و روشن جامعهافسار هوس های درونیش تو دست خودش بگیره
راستی هرکسی دوس نداره نبینه به زور که نمشوننشون پای تی وی
۲م تیر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۱:۰۲
به جان خودش فارسی ۱ مطالب اموزنده هم نشون میده .بیاین از موضوهاش عبرت بگیریم .
۱۸م تیر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۱:۴۷
متاسفم
اگه دلت میخواد ببینی دیگه فرقی نداری باشه یا نباشه. مهم اینه که باشه و تو نبینی!
این مساله با داستان تهاجم فرهنگی فرق داره اشتباه نکنید.
تهاجم فرهنگی شما رو به روشهای مختلفی مجبور به پذیرفتن میکنه اما رسانه به شما هیچ اجباری برای تماشای برنامه هاش نداره. و نکته مهم اینه که اگه باشه و نگاه نکنی در امانی نه اینکه نباشه و دلت بخواد اما نتونی ببینی.
۱۹م تیر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۷:۱۷
راست میگه دیگه این آقا ضایع بازی در آورده! آدم حالش از فیلمای فارسی وان به هم میخوره از بس بد دوبله کردنش! حالا اینا با این همه امکانات نمیتونن ۴ تا فیلم بسازن که مردم نرن سراغ این مزخرفات. دستگاه های فرهنگی ما مرده اند! همین مدیر فارسی وان رسما اعلام کرده که یکی از اهدافش تغییر جو اخلاقی ایرانه که داره موفق هم میشه!خاک بر سر ما کنند!
۲۱م تیر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۴:۰۰
فقط فکر ایران و فرهنگ باشیم چه شبکه داخلی از جبهه و جنگ وروحانیون بگه وچه شبکه خارجی فارسی ۱ نشون بده
۲۸م مرداد ۱۳۹۰ در ساعت ۰۴:۱۰
خیلی ام خوبه من که فارسی وان رو نگاه میکنم شما هم که بدتون میاد تشریف ببرید ۱دستگاه دیجیتال داخلی بگیرید بزنید رو شبکه های استانی حالش رو ببرید تهران فیلم میگذاره تمام شبکه ها ضبط میکنند باز دوباره نشون میدن که شما دوستان عزیز تمام کلماتش رو از حفظ کنید کشوری با ۷۰ میلون جمعیت با این فرهنگ غنی نمیتونه از پس چند تا شبکه خارجی بر بیا
۸م شهریور ۱۳۹۰ در ساعت ۱۹:۰۳
مزخرفتر از فارسی وان شبکه ای نیست…حالم بهم میخوره دائم تو خونمون روشنه…حتی شبکه قران رو بهش ترجیح میدم…هر وقت روشنه تو خونه میرم تو اتاقم.باور کنین قابل تحمل نیست دیالوگاش واسم…حاظرم یه دستگاه پارازیت بیاد دولت تو هم حیاتمون نصب کنه.بی بی سی و ولی قاطی این حرفا نکنین…بی بی سی عــــــــــــــــــــــــشقه امـــــــــــــــــــــــــــــــــــته
۱۱م مهر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۵:۱۴
فارسی ۱ رو نمی دونم اما اخبار BBC فارسی که هموناییه که اخبار تلویزیون دولتی ایران میگه …دعوا سر چیه؟
۱۷م مهر ۱۳۹۰ در ساعت ۲۰:۱۴
تصور کنید آقایی رو که ازدواج کرده و سریال های فارسی ۱رو که تخریب بنیان خانواده های ایرانی رو هدف گرفته تماشا میکنه .خانم های زیبا و بزک کرده و . . .به نظر شما این آقا بعد از یه مدت از همسرش سیر نمیشه ؟ شما خودتون رو جای این خانم بزارید .آیا بازم حاظرید همسرتون پای ماهواره بشینه؟
زدست دیده و دل هردو فریاد هرآنچه دیده بیند دل کند یاد
۲۹م مهر ۱۳۹۰ در ساعت ۰۱:۱۳
من از شبکه فارسی ۱متنفرم و ۲بار بیشتر ندیدم
ولی شمایی که داری بد میگی اولا نگاه نکن اگه بده
بدش کل شبکه های انور همینه شما چرا اصلا ماهواره داری ی دستگاه ستاپ باکس بگیر حالشو ببر
اینا بدرد شما نمیخوره حرام
منم ماهواررو جم کردم ی سری سریال گرفتم میبینم زیر نویس عالی
خودمم ناراحت نمیکنم شما هم اون ماهوارتو جم کن از صبح تا شب نشین پای فارسی وان و امثال این شبکه ها که نیای بگی بده
بد شمایی که نیگاه میکنی بد میای میگی جیزه
۳۰م آبان ۱۳۹۰ در ساعت ۰۸:۴۲
سریالهای فارسی وان تفسیر این حرف است
به همسران خیانت!!!!
۶م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۷:۰۰
به نظرمن فارسی وان وزمزمه شبکه های بی نظیری هستند.هرکی دوست نداره نیگاه نکنه.فارسی وان و زمزمه(عشق منه )این یعنی اخر دموکراسی. فیلمای روز پخش میکنند و واقعیتهای جامعه را بازگو میکنه که این هم شامل ایران هم میشه .اینقدر برنامه هاشون دلنشینه که ادم دوست داره همه ی سریال هارو دنبال کنه شبکه های دیگه هم از فارسی وان تقلید کردن و از همین سریال ها پخش میکنند که جای تقدیر داره.خیلی خوبه که عده ای از بانوان ایرانی که فقط زبون درازن واندام خرس گونه ای دارند این مانکن ها رو تو فیلم ببینن و یه فکری به حال خودشون بکنن لااقل جلو شکم گنده شونو بگیرن تا مردا نرن دنبال مانکن های دیگه. من مجردم فارسی وانم دوست دارم.مانکن های تو فیلم منو مست میکنه
۶م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۷:۱۱
در ضمن خیانت و جنایتی که تو سریال ها یی که فارسی وان پخش میکنه همش واقعیتیه که تو جامعه هاست. عزیزان اطرافتون رو نیگاه کنین جامعه ی انها که خوبه جامعه ی ما ایران از لحاظ خیانت و جنایت حرف اول رو می زنه. اونا شهامتشو دارن میتونن به تصویر بکشن. اما ما چی؟جامعه ما صد برابر بدتراز هرجای دنیاست.
۱۷م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۰۰:۴۴
عزیزان اگه دوس ندارین نبینید پیامبرشم جلوی فسادو کلا نتونست بگیره شما که… هرچند بعضی ها هم که میبینند واسشون فرقی نداره و روشون این کانالا تاثیرگذار نیست ولی اگه شما نمیتونین نبینید این قضیه روهم اینقده فلسفی نکنید به خدا اگه تلویزیون خودمون خوب کار کنه کسانی هستن که بهترین برنامه هارو تو مملکت خودمون بسازن ولله راست میگم!!!!!!!!!!!!!
۲۴م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۳:۰۲
هی مردمی است که به ایالات متحده به مراتب بسیار بهتر نگه داشتن اسد سوریه ؟
۲۵م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۹:۲۶
سلام به همگی -هرکس نظرخودشوداره به نظرمن صدا وسیمای ما برنامه ای نداره واسه مخاطبش فقط دارن چیزایی رو نشون میدن که امروز بگذره برسه به فردا-من که میخوام یه برنامه ببینم که سرم گرم شه نمیتونم یه تیکه عزاداری و آشپزی ببینم فارسی۱ چندتا برنامه سرگرم کننده داره میشینم اونارو میبینم حالا اگه بده یاخوب -توهمین مملکت خودمون یه چیزایی رو آدم میبینه که فارسی۱ عددی هم نیست
۲۶م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۹:۱۴
سلام هموطنان هر کسی به چیزی که اعتقاد داره پایبند هست -اگر مسلمانه و به معنای واقعی اعتقاد داره انچه که خدا وند حدش را تعیین کرده پا فراتر نمی گذارد و اگر مسلمان نسیت که راهش جدا و به اعتقاد خودش عمل می کند و حرجی بر او نیست
خداوند در قران بیان نموده که زن و مرد نامحرم همدیگر را دوست نگیرند اندام خود را از نامحرم بپوشانند حال اینکه برنامه های فارسی وان رواج این مسائل در جامعه ما شیعیان است
من در سن سی سالگی به معنای واقعی به این نتیجه رسیدم که نگاه مسموم مهمترین عامل افتادن به ورته گناه است
۲۷م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۲۳:۴۵
به نظر من و همسرم آدم باید زات و شخصیت اصلی خودش درست باشه.حالا وقتی بعضی از خانوم ها یا آقایان ظریفیت کافی ندارند زود به شالاپ شولوپ می افتند داستانش فرق میکنه.پس چرا ماهواره سایروس با شکه های PG.PBبیشتر خونه ها برپااستو
۲۸م آذر ۱۳۹۰ در ساعت ۱۱:۲۱
سریالهای ترسا همسان نشان دهنده عاقبت ادمهای منحرف وبی وجدان است واقعادیدن این سریالها ما را ازنتیجه هرگونه بیبندباریها اگاه میکند مفسدین میترسند ازدیدن این سریالها
۱۲م دی ۱۳۹۰ در ساعت ۱۸:۳۹
من هم با نظر دوستان موافقم. وقتی مردم شبکه ی مناسب و آموزنده و سرگرم کننده ای را برای مردم پخش نمی کننداز مردم چه انتظاری میره مسلما شبکه هایی را می بینند که حداقل سرگرمشون کنه حتی با وجود بدی هایی که دارند اونا رو به شبکه های ایرانی ترجیح میدن.همین شبکه فارسی ۱ هم برنامه های آموزنده داره و هم شبکه های سرگرم کننده ی بد ولی آدم از بین بد و بدتر همیشه بد رو انتخاب می کنه.اگر به کارگردانان مجرب ایرانی مثل مهران مدیری اجازه اکران فیلمشون رو بدن نه تنها مردم به بیشتر به سمت کانال های خودمون می رن بلکه دیدن فیلم های شبکه ایران واسه صدا صیما منافعی دربر داره
۱۲م دی ۱۳۹۰ در ساعت ۱۸:۵۲
امروزه توی هر خونه ای که بری یه دونه ماهواره میبینی و دلیل اصلی این بخاطر بد بودن و سرگرم نبودن و نداشتن برنامه های آموزنده و مفید برای جووناست.حیف از اون همه سرمایه که صدا و سیما صرف برنامه های خودش میکنه ولی آمار بیننده هاش بسیار کمتر از بیننده های شبکه های خارجیه.من خودم به نوبه ی یه ایرونی مشتاقم برنامه های ایرانی رو ببنیم و از اونها لذت ببرم ولی با وجود بیشتر برنامه هایی که اصلا بدرد نمی خورند خود به خود به سمت برنامه های شبکه های خارجی می رم و این یه معضل اساسی در برنامه های صدا و سیماست. امیدوارم یه روزی شبکه های ایرانی بیننده های بیشتری نسبت به شبکه های خارجی داشته باشه البته با جذابیت و سرگرمکننده و آموزنده
۳۰م دی ۱۳۹۰ در ساعت ۱۹:۱۴
واسه جووونا مضره،دودشم بهچشم همه میره.مگه یهودیادلشون به حال ماسوخته؟
۱م بهمن ۱۳۹۰ در ساعت ۰۳:۰۰
من هم موافقم که فارسی وان اخلاقیات رازیر پا گذاشته.ولی دوستان توجه کنید ایران هم تقریبا شبیه همون جوامع هست.فقط همه چیز غیر علنی هست.نودوپنج درصد مردان ایرانی به همسر،نامزد یا دوست دخترشون خیانت میکنند فقط همه چیز در خفاست وچهل درصد خانمها خیانت میکنند.آقایون از این ناراحت هستند که خانوادشون همون کاری رو بکنند که خودشون انجام میدند.این چیزها ربطی به دین واسلام وغیر اسلام نداره،این مسایل مربوط به انسانیت واخلاقیات میشه.
۲۱م فروردین ۱۳۹۱ در ساعت ۰۴:۳۸
سلام
خوش به حالتون که همگی ماهواره دارید و دیدید و اظهار نظر میکنید
امسال پایه حقوق ۳۹۰شده شاید بتونم من هم ماهواره بخرم ببینم قول میدم میام اظهار نظر میکنم
راستی ماهواره چنده؟
شاد باشید
۲۶م فروردین ۱۳۹۱ در ساعت ۰۱:۰۴
سلام دوستان
میبینم که جنگ عقاید ما را هم درگیر نظر دهی کرده .میدونیین بچه ها چندین مولتی میلیونرها میشینن تا با کمک هم برنامه ای را به زبان ساده ولی با محتوای کنترل شده و از پیش تعیین شده درست کنن تا توجه بیننده ها را به برنامشون جلب کنن و اکثریت این سریالها با محتوای فرو پاشی تدریجی خانواده ها تغییر رفتارها و کنشهای اجتماعی ما را اقلییت های سکولاریستها (افرادی با ایده دنیا بدون دین یا فراماسونها ) میسازند وهزینه هایی میکنند حتی شده ما جهان سومیها یا بعضی از کشورها که دین بین مردم وجود دارد وزندگیهایشان را کنترل میکند به صورت مجانی یا با کمترین هزینه برای ما پخش شود تا بالاخره به ما که مهمترین پایگاه اموزش باورهامون (خانواده) است بنیان ان را از داخل به طوری که مواد مخدر تدریجا ولی کار ساز از بین میبرد ببرد.تابه چیزی که میخوان برسند. راستی یادم رفت بگم صاحب فارسی ۱ یکی از هموناست و۸۶ تا شبکه دیگه هم دارد حالا تا اخرش را خودتون بخونید چه خبر. و ماها وقت خودمون را هزینه یاد گیری پاک کردن وجای گزینی سنتها وایین های ایرانی وگاه اسلامی خود میکنیم .
۲۷م فروردین ۱۳۹۱ در ساعت ۱۴:۴۷
مردمان کشور ما از بوسیدن متنفرن اما از صخنه های اعدام استقبال میکنند.
۲۹م فروردین ۱۳۹۱ در ساعت ۱۴:۲۷
چرا ما ایرانی ها فکر میکنیم همه سریالها و فیلم ها برای منحرف کردن ما ساخته شده؟؟!! مگه ما ها کی هستیم که دنیا بشینه صبح تا شب برا منحرف کردن ایران فیلم بسازه!!! اگه از عوامل این سریال ها بپرسی ایران کجاست … نمیتونن تو نقشه نشون بدن…..!!!
بعد هم تمام کسایی که میگن اینا مارو منحرف میکنه خودشون بیننده پر و پا قرص این سریالان….بعد برای رد گم کردن میگن این سریال ها جامعه مارو نشونه رفته……
این آدما اگه اعتقاد به قول خودشون راسخ دارن و فرهنگ متعالی از یه سریال ۲ ریالی بدون پشتوانه فکری…اگه منحرف میشن….پس یه تجدید نظری رو اعتقادات ………. خودشون بکنن…….
۵م اردیبهشت ۱۳۹۱ در ساعت ۰۳:۰۸
چرا ایرانی نباید طعم واقعی عشق رو بچشه؟ چرا همیشه ۸سال دفاع مقدس؟ چرا همیشه عزاداری و پیراهن مشکی؟ ایرانی!!! به خودت بیا, تا کی تقلید از عرب های ملخ خور
۱۴م اردیبهشت ۱۳۹۱ در ساعت ۰۰:۴۶
در جواب به ایران ۷۰۰۰سال پیش و نظر خودم
طعم واقعی عشق چیه ؟خیانت ، تجاوز، طلاق، زنا کدوم اینا یعنی برای تو طعم واقعی عشق شده اینا
اینکه تو این مملکت خیلی ضعف هست درست اما اگه رو به کسی انگشت اشاره رو نشونه میری ببین که سه تا ازانگشتای دستت به سمت خودته
شما گفتی تقلید از عربای ملخ خور بله خیلی از عربا اون طور که میگی بودن اما تا حالا فکر کردی چرا بعد از اسلام ایران انقدر زود و سریع مسلمون و شیعه شدن
علتش واضحه چون مبانی اصلی اسلام و دین ایرانیا یکی بود ازحجاب تا…. اونم به خاطر پیامبر قبلی
بزار یه چیزای دیگه بهت بگم
من ۶ سال پیش از اعتقدات لائیک تا اینجا که شیعه هستم تحقیق کردم تو ایران و خارج از اینجا و اینو درک کردم که چه در داشنگاه جورج واشنگتن و چه پهلوی استادم دکتر دادمهر که عضو علمی این دانشگاهه و چه پهلوی پرفسور علیجانی در جورج تاون که اولین جراح پیوند قلبه و… احادیثی که در شیعه هست دارای پختگی و علمیتی ایست که جایی دیگه ندیدم
شما میتونی از اولین نظریه فیزیک داینامیک که حدیث امام هشتمه تا انتقال میکروب توسط نور که استاد روسیم بهم نشون داد که حدیث امام صادقه بگیری تا ….
عشق و علاقه برای من نجابت همراه با درستیه
نشات برای من علمه
یه نگاه به این مملکت بنداز که ببینی چرا عقبیم چرا من باید ببینم که کسی به بگه ما در این کشور اروپایی با دین مسیحیت ۲۵۰ بار نهج البلاغه رو دور کردیم و هر بار مطالب تازه کشیدیم بیرون از نجوم بگیر تا…
وقتی اطلاع کافی ندارید که نباید قضاوت کنی دوست عزیز
اینایی ام که بالای این حکومتن با دین بازی کردن
تو خودت باید مطالعاتتو ببیری بالا تا بفهمی که حقیقت چیه
۲۶م اردیبهشت ۱۳۹۱ در ساعت ۱۲:۲۹
افرین کاملا موافقم
اصل اول احترام به عقاید همدیگه
۲۹م اردیبهشت ۱۳۹۱ در ساعت ۱۷:۴۷
وقتی اینهمه تلاش اروپایی ها رو میبینیم که واسه ما فیلم میسازن تا عقاید ما رو هم مثل خودشون بکنن پس ما باید بفهمیم زندگی ما و عقاید اسلامیمون چقدر باارزشه که باعث ترس اونا شده پس چرا ما اینقدر راحت اعتقاداتمونو زیرپا میزاریمو خودمونو دست کم میگیریم؟؟ من با برنامه های ایرانی هم موافق نیستم چون بعضی وقتا واقعا کسل کننده میشه آره صداوسیما باید یه فکر اساسی بکنه ولی این دلیل نمیشه ما اینقدر راحت فرهنگ ایرانی و اسلامیمونو زیر سوال ببریمو برنامه های غربی رو الگو قرار بدیم!
۳۰م اردیبهشت ۱۳۹۱ در ساعت ۱۳:۰۱
خوب آقایان و خانم های کارشناس لطف کنید یه جمع بندی بکنید بالاخره ما فارسی ۱ رو ببینیم یا نبینیم ؟
۳۱م اردیبهشت ۱۳۹۱ در ساعت ۰۹:۲۱
salam,be nazare man age barnamehaye TV iran khoob bashe o baraye tamame senin va afrade mokhtalef shabake dashte bashe,Dge niazi nist ke b mardom began shabakehaye gharB ro naBn akhe bade; khodeshoonam negah nemikonan”