اعلام اسامي برندگان نظرسنجي بانک پاسارگاد,به زودی

دوشنبه ، 23 دی 1387 ، 14:57

اسامي برندگان نظرسنجي بانک پاسارگاد با عنوان "مشتري ذات بانک است" به زودي اعلام خواهد شد.


به گزارش روابط عمومي بانک پاسارگاد، خسرو رفيعي، مشاور مديرعامل و مدير روابط عمومي بانک پاسارگاد، در آيين گشايش شعبه خشايار ضمن اعلام خبر فوق گفت: نظرسنجي بانک پاسارگاد با عنوان "مشتري ذات بانک است" که در روزنامه‌‏هاي کثيرالانتشار منتشر شد فرصت مناسبي بود تا مديران بانک پاسارگاد ملموس‌‏تر از گذشته با نظرات، پيشنهادها و طرح‌‏هاي هم‌‏وطنان گرامي آشنا شوند.


وي با ابراز قدرداني از مردم عزيز به خاطر استقبال از اين نظرسنجي ادامه داد: نکات مثبت مطرح شده در اين نظرسنجي‌‏ها باعث قوت قلب مديران و بانکداران بانک پاسارگاد است. درمقابل بانک پاسارگاد از پيشنهادها و طرح‌‏هاي مردم عزيز نيز استقبال کرده و تک‌‏تک آن‌‏ها را مورد بررسي قرار داده است.


وي تصريح کرد: به زودي و پس از بررسي کامل پاسخ‌‏ها اسامي 110 برنده ويژه اين نظرسنجي که پيشنهادات بهتر و خلاقانه‌‏تري ارائه کرده باشند اعلام خواهد شد.
وي خاطر نشان کرد: بانک پاسارگاد به خاطر قدرداني از استقبال مردم براي کليه شرکت‌‏کنندگان در اين نظرسنجي حسابي در نزديک‌‏ترين شعبه بانک پاسارگاد به محل سکونتشان افتتاح و مبلغي را به عنوان هديه به آن حساب واريز خواهد کرد.


مدير روابط عمومي بانک پاسارگاد در پايان افزود: بانک پاسارگاد به تلاش خود براي ارايه خدمات بانکي نوين و بانکداري الکترونيک ادامه مي‌‏دهد چون معتقد است بهره‌‏مندي از خدمات بانکداري الکترونيک در عصر حاضر ضرورتي اجتناب ناپذير است و هم ميهنان گرامي شايسته بهره‌‏مندي از بهترين‌‏ها هستند.

منبع: روابط عمومی بانک پاسارگاد

► وزير اقتصاد: طرح تحول، 30 درصد تورم دارد
خطر انحراف 85 درصدي منابع نظام بانکي ◄

مطالب مرتبط
بنر