سپرده سرمایه گذاری بلند مدت

پنجشنبه ، 15 اسفند 1387 ، 10:51
سپرده سرمایه گذاری بلند مدت به سپرده ای  اطلاق می شود که اشخاص به قصد سرمایه گذاری و کسب سود بیشتر نزد تعاونی تودیع می نمایند تا به میزان سرمایه خود در سود حاصل از سرمایه گذاری های تعاونی بهره مند شوند .
این نوع سپرده ها به ترتیب با نرخهای علی الحساب سالیانه (1ساله ،5/19%) ، (2ساله ،6/19 %) ، (3ساله ، 7/19 %) ، (4ساله ، 8/19 %) و(5ساله ، 20%) افتتاح می گردد .
تعاونی اعتبار ثامن الائمه در میان موسسات مالی و اعتباری و بانکها بیشترین سود را به این نوع سپرده ها  پرداخت می نماید و هموطنان گرامی میتوانند از سود علی الحساب این نوع سپرده که به صورت روز شمار نسبت به مانده سپرده محاسبه و در اول هر ماه پرداخت میشود طبق برنامه ریزی های خود استفاده نمایند .
 دارندگان سپرده های بلند مدت می توانند در مواقع ضروری که نیاز به استفاده از قسمتی از وجه سپرده خود دارند . ضمن دریافت تسهیلات در قبال سپرده و تامین نقدینگی مورد نیاز خود از مسدود شدن سپرده قبل از سررسید و کاهش سود متعلقه به آن جلوگیری به عمل آورند .  

مدارک لازم جهت افتتاح حساب در تعاونی اعتبار ثامن الائمه (علیه السلام) :

    *
      داشتن حداقل 18 سال سن
    *
      همراه داشتن اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی افتتاح حساب
    *
      اگر صاحب حساب  به سن قانونی نرسیده باشد باز کننده حساب میبایست  اصل وکپی شناسنامه و کارت ملی خود و صاحب حساب و مستندات مربوط به نمایندگی قانونی خود را نیز ارائه نماید.
    *
      برای اشخاص حقوقی ارائه اساسنامه و کلیه مدارک و مستندات مربوط به ثبت شرکت همراه با اصل و کپی شناسنامه صاحبان امضاء مجاز شرکت الزامیست .
    *
      برای اتباع بیگانه همراه داشتن کارت اجازه اقامت درشهر محل سکونت الزامی می باشد .
    *
      واریز حداقل وجه برای افتتاح حساب 000/500 ریال می باشد .
    *
      افتتاح حساب دیگری نزد همان شعبه (اعم از قرض الحسنه یا کوتاه مدت) به منظور واریز سود .
    *
      پرداخت سود به صورت ماهانه می باشد .


► سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت
حساب قرض الحسنه پس انداز عادی ◄

بنر