استخدام مسئول فروش و حسابدار در بوشهر

چهارشنبه ، 15 مهر 1394 ، 16:24

 

94/08/16

 


استخدام بنادر استان بوشهر

 

 

به منظور تکمیل کادر عملیاتی آتش نشانی تعدادی از بنادر استان بوشهر در رسته‌های آتش‌نشان و راننده خودرو آتش‌نشانی، از میان افراد واجد شرایط و از طریق آزمون‌های ورزشی، معاینات جسمانی، مصاحبه تخصصی و طی مراحل گزینش، به تعداد ۲۴ نفر داوطلب «مرد» با مدرک تحصیلی دیپلم دعوت به همکاری می گردد.

شرايط :

۱- تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.

۲- دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم (کلیه رشته ها).

۳- عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری(سوءسابقه) برابر گواهی عدم سوء پیشینه.

۴- دارا بودن حداقل سن ۱۸ سال و حداکثر ۲۵ سال (متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۶۹ به بعد).

۵- دارا بودن کارت پـایـان خـدمت یـا معافـیت نظام وظیـفه عمومی (بـه اسـتثناء معافیت پزشکی).

۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر برابر گواهی مراکز بهداشتی ذیصلاح.

۷- دارا بودن حداقل ۱۷۰ سانتیمتر قد، اندام متناسب و ورزیده.

۸- بومی بودن : به داوطلبانی گفته می‌شود که حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشد :

• شهر محل صدور شناسنامه داوطلب با شهر مورد تقاضای پذیرش یکسان باشد.

• داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و یا دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا طی کرده باشد.

• داوطلب یا پدر، مادر، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهر محل مورد تقاضا برای پذیرش را داشته باشند.

۹- مقیم بودن : به داوطلبانی گفته می‌شود که دارای ویژگی‌ زیر باشد :

• دارا بودن حداقل پنج سال سابقه سکونت دائم در محل پذیرش (پنج سال آخر سکونت تاکنون) برابر مدارک اسناد مالکیت مسکن یا اجاره نامه رسمی معتبر (به نام داوطلب، یا پدر، مادر و همسر).

۱۰- قبولی در آزمون ورزشی تست های قدرتی، استقامتی و سرعتی ( شامل : انعطاف پذیری، بارفیکس، دو ۹×۴ متر، دو ۵۴۰ متر، درازنشست، قدرت سرپنجه، پرش جفت و شنا).

مدارک مورد نیاز پذیرش :

مدارک ذیل می بایست در سایت بارگذاری گردد:

۱- اسکن تمام صفحات شناسنامه عکس دار.

۲- اسکن مدرک تحصیلی(دیپلم).

۳- اسکن کارت پایان خدمت و یا معافیت غیر پزشکی.

۴- اسکن کارت ملی.

۵- اسکن عکس تمام رخ ۴×۳ جدید.

۶- اسکن گواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (راننده).

۷-تکمیل فرم درخواست پذیرش.

زمان ثبت نام :

شروع ثبت‌نام از ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۴/۰۸/۱۶ تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۴/۰۸/۲۷ و غیر قابل تمدید می‌باشد.

زمان برگزاری آزمون متعاقبا به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

نکات :

۱- چنانچه در هر مرحله از آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد، اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده است یا فاقد شرایط مندرج در فراخوان است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد. و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان و یا ارسال مدارک به صورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.

۲- داوطلبین به هنگام مراجعه جهت انجام آزمون ورزشی می بایست اصل مدارک را به همراه داشته باشند.

۳- کلیه هزینه‌های معاینات پزشکی بر عهده داوطلبین می‌باشد.

۴- داوطلبان نمی‌توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.

۵-لازم به ذکر است پس از پذیرش نهایی، هرگونه نقل و انتقال، جا به جایی و تغییر سمت ممنوع می باشد.

۶-در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.

۷-در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.

۸-ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم کد پیگیری دریافت نمایید. بدیهیست داوطلب می بایست نسبت به نگهداری پرینت مشخصات و کد رهگیری تا پایان مراحل پذیرش اهتمام نماید.

۹-داوطلبان پذیرش می‌بایست مدارک خود را با فرمت TIFF و حداکثر به حجم ۳۰۰ کیلوبایت، در رایانه اسکن و در سایت بارگذاری نمایند.

۱۰-در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌ی ذیل تماس حاصل فرمایند. ۳۱۶۶۶۵۰۲-۰۷۷

۲- داوطلبین برگزیده به هنگام مراجعه جهت انجام مراحل اداری پذیرش می بایست اصل مدارک گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر، اسناد بومی بودن و اسناد مقیم بودن را به همراه داشته باشند.

لینک اطلاعیه و فرم استخدام

 

 


استخدام مسئول فروش خانم

 

 

به یک فروشنده خانم با شرایط زیر:

فن بیان بالا

مسلط به کار با کامپیوتر

مجرد

حداقل مدرک دیپلم

ضامن معتبر

جهت کار در شرکت فنی ومهندسی در شهر بوشهر نیازمندیم.

کار به صورت دوشیفته صبحها8تا13وبعدازظهر5تا8میباشد.

 

 

اطلاعات تماس:

۰۹۱۷۷۷۲۰۶۷۶

 

 


استخدام مالی- اداری

 

 

به یک نفر خانم "مجرد" جهت مدیریت مالی و اداری برای یک شیفت کاری با حقوق و مزایای مکفی و بالا با شرایط ذیل دعوت به همکاری می گردد

تسلط کامل به نرم افزار ورد و اکسل و ایمیل، اصول و نگارش نامه اداری ،نرم افزار حسابداری ، مالیات و ارزش افزوده

اولویت با افراد با سابقه و با تجربه و کارامد میباشدو مدرک تحصیلی ملاک پذیرش نیست

دارای روابط عمومی بالا و فن بیان قوی و حداقل ٣ سال تجربه کار مفید

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه را با یک تصویر از خود ایمیل نمایند.

 

آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

 

 


استخدام حسابدار  و کارمند دفتری

 

 

مجموعه غذایی گرانسا جهت افزایش کادر خود از افراد زیر دعوت به همکاری می نماید

 

یک نفر آقا یا خانم حسابدار

2 نفر آقا یا خانم کارمند دفتری

با پایه حقوق اداره کار و بیمه تامین اجتماعی عیدی و پاداش و اضافه کاری حق سرویس پرسنل جداگانه پرداخت می شود

 

 

اطلاعات تماس:

07733533950

09174478596

 

 


استخدام

 

 

شرکت پخش بهداشتی و غذایی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود اقدام به استخدام نیرو با شرایط ذیل میباشد .

متقاظیان محترم میتوانند جهت کسب اطلاع بیشتر همه روز از ساعت 9 صبح الی 4 عصر با شماره همراه 09173746690 تماس حاصل فرمایند.

حسابدار : لیسانس حسابداری

بازاریاب آقا/خانم : حداقل مدرک دیپلم .

منشی : آشنایی با ورد . اکسل

حقوق بازاریابهای محترم بصورت ثابت +پورسانت + تیم تارگت میباشد .

 

 


استخدام گروه صنعتی هوایار در عسلویه

 

کارشناس اداری

تخصص های مورد نیاز : تسلط به امور اداری و امور کارکنان

مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی

جنسیت : مرد

حداقل سابقه کار : 2سال

محل استخدام : عسلویه

 

ارسال رزومه به آدرس ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

 

► استخدام حسابدار و کارشناسی فنی در بوشهر
استخدام کارشناس معماری مسلط به اتوکد و لیسانس مدیریت بازرگانی در بوشهر ◄

بنر