استخدام کارشناس بیمه، پژوهشگر و بازاریاب در سنندج

يكشنبه ، 6 دی 1394 ، 08:56

 

94/11/06

 


استخدام بازاریاب

 

به یک بازاریاب خانوم جهت فروش مواد غذایی نیازمندیم .با حداقل 22 سال سن و حداکثر 27 سال . با حقوق ماهیانه ثابت 400 هزار تومان . هزینه ایاب و ذهاب به شهرستان های استان و پورسانت یک درصد از حجم کل فروش .و بعد از شش ماه کار کردن و رضایت کارفرما بیمه خواهد شد . در صورت واجد شرایط بودن از نظر سفر به شهرستانهای استان کردستان تماس بگیرید.

 

 

اطلاعات تماس:

۰۹۳۵۹۶۱۸۸۸۶

 

 


استخدام کارشناس بیمه

 

شرکت بیمه رازی جهت تکمیل کادر پرسنلی، در شهرهای زیر از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.

 

شهر

ظرفیت

جنسیت

عنوان شغل

مدرک تحصیلی

سابقه کار

سنندج

1 نفر

آقا

کارشناس بیمه

لیسانس مدیریت بیمه و یا سایر رشته های مرتبط

دو سال سابقه کار در شرکتهای بیمه ای

 

ارسال رزومه به ایمیل آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

 

 


استخدام پژوهشگر

 

 

موسسه “دکتر تحقیق” برای تکمیل کادر پژوهشی خود در راستای انجام و مشاوره در پژوهش، مشاوره پایان نامه و دیگر موارد تحقیقاتی از تمامی پژوهشگران علاقمند در تمامی رشته ها (مهندسی، علوم پایه، انسانی و غیره) از سراسر کشوردعوت به همکاری می نماید.

رشته های در اولویت:

مهندسی صنایع؛ مسلط به شبکه های عصبی؛ شبیه سازی با نرم افزار گمز؛ مسلط به متلب؛ صنایع غذایی؛ حقوق جزا؛ ادبیات؛ مهندسی مکانیک؛ هوا و فضا؛ عمران؛ مسلط به نرم افزار لینگو؛ متخصص آمار و مسلط به نرم افزارهای آماری؛ مدیریت؛ حسابداری؛ مهندسی برق؛ مهندسی کامپیوتر؛ برنامه نویسی c+؛ و سایر رشته ها.

شرایط استخدام:

پژوهشگران باید دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری یا دانشجوی دکتری در رشته مربوطه باشند و از رزومه علمی و پژوهشی مناسبی برخوردار باشد.به دانشجویان ارشد و مدارک پایین تر پاسخ داده نمی شود.

 

لطفا هنگام ارسال رزومه در سابجکت لاین رشته و گرایش خود را ثبت کنید، در غیر اینصورت پاسخ داده نخواهد شد.

کسانیکه زمان کافی برای چک کردن ایمیل و انجام پروژه ندارند لطفا رزومه ارسال نکنند و وقت موسسه را نگیرند.

رزومه خود را با در نظر گرفتن شرایط فوق به آدرس ایمیل ما ارسال کنید: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

http://drtahghigh.com

 

 

 

► استخدام کارشناس بیمه، پژوهشگر و بازاریاب در سنندج
استخدام مهندس برق ، مکانیک و صنایع در سنندج ◄

بنر