ضعف هایی که در آی فون 5s خود نمایی می کنند

شنبه ، 23 شهریور 1392 ، 11:36


پس از رویداد هفته گذشته شرکت اپل که در آن از دو گوشی جدید این شرکت رونمایی شد، صحبت هایی به میان آمد که خرید آی فون 5s به صرفه تر از خرید 5c است ولی باز در کنار این تفاسیر، آی فون 5s هم دارای ضعف هایی است که به آن ها می پردازیم.

 

 

1.در صفحه نمایش 5s نسبت به 5 تغییری حاصل نشده! : خیلی از طرفداران اپل، در حین کنفرانس هفته گذشته اپل، وقتی که متوجه شدند که صفحه نمایش 5c، 4 اینچ است، انتظار داشتند که آی فون 5s ای را ببینند که حداقل صفحه نمایشی برابر 4.8 اینچ داشته باشد.


2.پردازنده سریعتر: به نظر می آید که پردازنده سریع تر کاربرد آنچنانی ای برای یک گوشی همراه نداشته باشد، زیرا تا همین الان هم آی فون 5 توانسته اکثر بازی هایی که از لحاظ گرافیکی بسیار قوی بوده اند را اجرا کند. بحث دیگر در این است که چه بلایی به سر عمر باتری این گوشی همراه می آید؟!!


3.عمر باتری تغییر نکرده است! : همه انتظار داشتند که اپل فکری به حال عمر باتری آی فون بکند ولی دیدیم که فقط عواملی به این گوشی همراه اضافه شده که صد در صد عمر باتری را زودتر تمام می کند.


4. سوالی که برای طرفداران اپل ایجاد شده این است که چرا نسخه 128 گیگی آی فون 5s معرفی نشد و اپلی ها باید منتظر آی فون 6 باشند تا گوشی ای با حجم مناسب داشته باشند. زیرا هم اکنون حجم اپلیکیشن ها به شدت افزایش یافته است. در کنار این مسائل اندرویدی ها با استفاده از Micro SD می توانند حجم گوشی خود را به طور دلخواه تغییر دهند و اپل هیچ وقت چنین امکانی را برای کاربرانش فراهم نکرده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► خرید سرور قدیمی ویکیلیکس توسط پسری 17 ساله!
"کوتا"، فناوری ای نوین در عرضه شارژ تلفن همراه ◄

مطالب مرتبط
بنر