پای آی فون 5sهم به فیلم کشیده شد

يكشنبه ، 31 شهریور 1392 ، 12:52


سرانجام در روز بیستم سپتامبر، آی فون 5s و 5c توسط شرکت اپل عرضه شدند و همان گونه که در گذشته، روز های عرضه محصولات اپل را دیده بودیم، باز هم مردم در کنار فروشگاه های اصلی اپل (Apple Store) در شهر هایی چون نیویورک، سیدنی،پاریس و غیره جمع شدند و برای یکی دیگر از شگفتی های اپل صف کشیدند تا این دفعه گوشی های جدید خود را به دست بیاورند.

 

 


به گزارش بانکی، در شب قبل روز عرضه iPhone 5s، کارگردانی به نام کیسی نیستات که به صورت مستقل به فیلم سازی می پردازد و برای برند های مشهوری چون نایک و مرسدس بنز تبلیغات تلویزیونی ساخته است، در منهتن فیلم کوتاهی در مورد عرضه iPhone 5s ساخته است که در این فیلم صف عظیم مردم نشان داده شده است که اکثر آنها در پیاده رو نشسته و روی خود پتو کشیده اند. حتی فردی در این فیلم دیده می شود که خود را داخل یک کیسه زباله بزرگ قرار داده و به خواب فرو رفته است.

در فیلم کوتاه نیستات، به افرادی از طرفداران اپل مقوای سفیدی می دهد که روی آنها نوشته چرا؟ (به انگلیسی: WHY?) و از آنها سوال می شود که چرا این قدر به خود سختی می دهند و زمان زیادی را برای فقط یک گوشی تلفن همراه منتظر می مانند؟ و آنها هم در مورد علاقه خود به اپل و تکنولوژی می گویند و استدلال آنها فقط همین دو مورد است. یکی از این افراد می گوید که مادرش او را به خاطر این کارش، احمق خطاب می کند.

 


سپس از آنها در مورد این سوال می شود که کدام رنگ آی فون 5s را خریداری می کنند و اکثر آنها می گویند که فقط برای رنگ طلایی به انتظار نشسته بودند. در انتهای فیلم هم نشان داده می شود که افراد به داخل فروشگاه اپل راه داده می شوند و آی فون های خود را خریداری کرده و به بیرون می روند و کلی شادی می کنند. تیتراژ فیلم هم روی یک iPhone 5s نمایش داده می شود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► اسنودن برزیلی ها را ترساند
بهترین های iOS7 ◄

مطالب مرتبط
بنر