بهترین های سیری در iOS 7

چهارشنبه ، 3 مهر 1392 ، 12:38

پس ازعرضه iOS 7، یکی از مواردی که مورد توجه قرار گرفته، اپلیکیشن سیری است که در آن تغییرات بسیاری ایجاد شده است و در این مقاله به بررسی تعدادی از آنها می پردازیم.

با اینکه مرکز کنترل(Control Center) iOS 7 دسترسی به تنظیمات را برای کاربرانش آسان کرده ولی در این نسخه از سیری، کاربران می توانند تمام تنظیمات موجود در سیستم عامل را از سیری بخواهند تا صفحه مورد نظرشان باز شود. برای مثال ممکن است که شما نتوانید صفحه مربوط به تنظیم نور را پیدا کنید و برای پیدا کردن آن بهتر است که از سیری استفاده کنید.


-    این نسخه از سیری دارای قابلیت یادگیری است و اسامی ای که برایش تعریف نشده باشد را یاد می گیرد و در حافظه خود ثبت می کند. درحقیقت این قابلیت این اجازه را می دهد که هر کسی با هر گویشی ای از این اپلیکیشن استفاده کند.

 


-    در این نسخه از سیری در حین جستجو می توانید موتور جستجوگر خود را تغییر دهید. موتور جستجوگر اصلی سیری بینگ است  ولی با گفتن “search google for” یا “search Wikipedia for”، اپلیکیشن سیری به صورت خودکار وارد سافاری می شود و جستجو شما را در موتور جستجوگر مورد نظر شما انجام می دهد.


-    هنگامی که به سیری بگویید “read my email” (به فارسی:  ایمیل من را بخوان)، سیری تیتر، تاریخ ارسال و نام فرستنده را ذکر می کند. حتی می توانید بگویید که آخرین ایمیل دریافتی شما را بخواهد.(read my latest email)


-    سیستم جی پی اس توسط فرمان “Cancel Navigation” به سیری غیر فعال می گردد و با همین فرمان مصرف باتری گوشی شما کاهش پیدا خواهد کرد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► مایکروسافت عامل خداحافظی اجباری با نوکیا ی هوشمند
سرفیس دو، ریسکی دوباره برای مایکروسافت ◄

مطالب مرتبط
بنر