گوشی های ال جی را منعطف تجربه کنید!

شنبه ، 13 مهر 1392 ، 13:12

یکی از بحث برانگیزترین محصولاتی که قرار است در سال جاری عرضه گردند، گوشی های همراهی هستند که بدنه و صفحه نمایش آنها منعطف است. شرکت سامسونگ اخیرا اعلام کرده که در همین ماه اکتبر اولین گوشی همراه منعطف خودش را معرفی می کند. شرکت ال جی هم که همیشه به عنوان رقیب سامسونگ در حال رقابت با این شرکت بوده، اخیرا به سی نت اعلام کرده که گوشی همراه منعطف خود را در ماه نوامبر رونمایی می کند.

 

 

ال جی اعلام کرده که گوشی جدیدش، جی فلکس (G Flex) نام دارد و از نام آن مشخص است که این گوشی دارای ویژگی انعطاف پذیری خواهد بود. یک منبع نامعلوم بیان کرده که جی فلکس دارای یک OLED منعطف شش اینچی است که کیفیت آن بسیار بالاتر از آن چیزی است که کاربران انتظار دارند.

 

یکی از خبرنگاران سی نت که جسیکا دولکرت نام دارد، در مورد گوشی انعطاف پذیر کمی شفاف سازی کرده و تصورات غلط در مورد این گوشی ها را از بین برده است. دولکرت گفته که میزان انعطاف این گوشی های همراه به گونه ای نیست که بتوان آنها را تا کرده و در جیب قرار داد بلکه فقط در حدی منعطف است که بتوان کمی آن را خم کرد. به طور حتم این محصول به یکی از جذاب ترین محصولات سال 2013 تبدیل خواهد شد و فروش خوبی را از آن خود خواهد کرد.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ساعتی برای طول روز
جذاب ترین شایعه آی واچی! ◄

مطالب مرتبط
بنر