ال جی با قدرت در برابر سامسونگ ایستادگی می کند

سه شنبه ، 23 مهر 1392 ، 12:42

سرانجام ال جی هم پس از یک هفته از رونمایی گوشی هوشمند صفحه خمیده سامسونگ که Galaxy Round نام دارد، تصاویری از گوشی G Flex خود منتشر کرده است که در این تصاویر می توانیم تفاوت بزرگ این دو گوشی همراه را مشاهده کنیم. در گوشی Galaxy Round، خمیدگی صفحه نمایش گوشی به صورت افقی اعمال شده بود ولی خمیدگی G Flex به صورت عمودی است.

 

 

اکثر فعالان صنعت گوشی های همراه اعلام کرده اند که G Flex به خاطر خمیدگی عمودیش محبوبیت بی نظیری بدست خواهد آورد و سامسونگ ممکن است در این پروژه با شکست مواجه شود. هنوز دقیقا مشخص نیست که این دو گوشی انعطاف پذیر هستند یا نه ولی به ظاهر گوشی شرکت ال جی می خورد که دارای چنین قابلیتی باشد.

اخیرا شرکت ال جی توانسته با تولد نسخه دوم سری گوشی G خود، حسابی بازار را در دستان خود بگیرد و نقد های بسیار مثبتی دریافت کند. در کنار G Flex، ال جی Nexus 5 را در دست ساخت دارد و همان طور که در Nexus 4 دیدیم، ال جی نهایت سعی خود را می کند تا گوشی با کیفیت و کارایی بالایی ارائه دهد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این دو گوشی مشخص نیست ولی به نظر می آید که تا آخر فصل پاییز این دو گوشی به بازار عرضه شوند تا ال جی بتواند بازار داغ سال نو میلادی را در دست بگیرد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► HTC One، بهترین گوشی سال
ساعت عجیبی دیگر با طعم مرگ و زندگی ◄

مطالب مرتبط
بنر