با آی پد قدیمی خود چی کار می کنید؟

سه شنبه ، 30 مهر 1392 ، 12:19

تا حدود 7 ساعت دیگر، شرکت اپل، جدیدترین آی پد خودش را در کالیفورنیا رونمایی کرده و تا کمتر از یک هفته، فروش این محصول را شروع خواهد کرد. اما در این حین سوالی برای همه ما پیش می آید که اگر قصد فروش آی پد خود را نداریم، چه بلایی سر آن بیاوریم. جواب های بسیاری برای این سوال وجود دارد!

 


1.    شما می توانید از آی پد قدیمی خود به عنوان یک قاب عکس دیجیتال استفاده کنید. حتما قاب عکس های دیجیتالی که مدتی است در بازار عرضه شده اند را دیده اید و دریافته اید که کیفیت نمایش آنها به هیچ وجه به گرد پای آی پد هم نمی رسد. ولی آی پد با قابلیت Slideshow بدون توقف می تواند جایگزین قاب عکس های دیجیتال بی کیفیت موجود در بازار باشد.


2.    حتما با آی پد خود به گوش دادن موسیقی پرداخته اید و حالا که یک آی پد جدید دارید، می توانید آی پد قدیمی خود را به یک پخش کننده موسیقی تبدیل کرده و آن را به سیستم صوتی منزل خودتان وصل کنید و در طول روز بوسیله آی پدتان به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.


3.    تعداد زیادی از کاربران آی پد، طرفداران کتاب های الکترونیکی هستند و با خرید آی پد جدیدشان می توانند آی پد قدیمی خود را به یک کتابخانه مجازی مجهز به یک آرشیو گسترده تبدیل کنند و حتی آن را در کتابخانه خود قرار دهند.


4.    نرم افزار های بسیاری عرضه شده اند که به شما امکان استفاده از آی پد به عنوان صفحه دوم را می دهند. این هم یک راهکاری است که آی پد شما بیکار نماند. البته بیان شده که در کنسول های بازی نسل بعد، امکانی وجود دارد که شما می توانید از تبلت ها به عنوان یک وسیله جانبی برای انجام بازی های ویدئیویی خود استفاده کنید.


5.    اگر هنوز نتونستین خوب آشپزی کنین، احتمالا آی پد قدیمی خودتونو به آشپزخانه ببرید و از آن برای یادگیری آشپزی بهره ببرید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► امروز نوکیا با دنیای لومیا ابو ظبی را به وجد آورد
Galaxy 5 دی ماه معرفی می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر