کنفرانس پاییزی اپل برگزار شد/ گزارش تصویری

چهارشنبه ، 1 آبان 1392 ، 11:55


شب گذشته، شرکت اپل از محصولات جدیدش پرده برداری کرد ولی این دفعه شایعات عنوان شده خیلی به حقیقت نزدیک نبودند. این دفعه محصولاتی که معرفی شدند کاملا با آن چیزی که انتظار داشتیم متفاوت بودند.

 

 

به جای آی پد پنج، آی پد ایر معرفی شد که نسخه سبک شده آی پد است و صفحه ای 9.7 اینچی دارد و پردازنده اش A7 است.


آی پد ایر دارای چهار مدل 16، 32، 64 و 128 گیگی است که در حقیقت هر کدام در دو نوع، با قابلیت پشتیبانی سیم کارت و بدون پشتیبانی از این قابلیت عرضه می گردند. وزن ای پد ایر 469 گرم است و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می برد.

 

آی پد مینی با صفحه نمایش رتینا هم معرفی شد و پردازنده اش مانند آی پد ایر است با این تفاوت که دارای یک صفحه نمایشی 7.9 اینچ است و وزنش 370 گرم خواهد بود. برای هر دو این آی پد ها، کاور هایی معرفی شد که به همراه خود آی پد های جدید در روز اول نوامبر به بازار عرضه می شوند.


یکی دیگر از محصولاتی که قبلا معرفی شده بود، سیستم عامل OS X Mavericks بود که بیان شد به صورت کاملا در روز آینده برای دانلود در Mac App Store قرار می گیرد.

 


دو مدل مک بوک 13 و 15 اینچی به نمایش در آمدند که هر دو از صفحه نمایش رتینا بهره می برند و قیمت آنها به ترتیب از 1299 و 1999 دلار شروع می شوند و به نسبت افزایش قدرت سخت افزاری، قیمتشان افزایش می یابد. این لپ تاپ ها، هر دو به سیستم عامل Mavericks مجهز هستند.


کنفرانس پاییزه اپل هم به پایان رسید و دیدیم که خبری از آی پد طلایی هم نشد. البته تولید چنین آی پدی واقعا یک ریسک بزرگ بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گلکسی اس 3، آی فون 5 سی و 5 اس را شکست می دهد!
امروز نوکیا با دنیای لومیا ابو ظبی را به وجد آورد ◄

مطالب مرتبط
بنر