کروم بوک ها در برابر لپ تاپ های دیگر

شنبه ، 4 آبان 1392 ، 13:13


مدتی است که شرکت گوگل سیستم عالم خود که کروم نام دارد را عرضه کرده و در حال کار روی اپلیکیشن ها و دستگاه هایی است که با این سیستم عامل سازگار باشند. اخیرا گوگل به همراه شرکت های بزرگی چون اچ پی و ایسوس لپ تاپ هایی به بازار عرضه کرده که کروم بوک نام دارند و علت نام گذاری این لپ تاپ ها، سیستم عاملشان است.

 

 


قیمت این لپ تاپ ها حدود سیصد دلار است که مبلغ مناسبی به حساب می آید. ولی سوال اصلی در مورد کروم بوک ها این است که چرا باید از کنار ویندوز و OS X گذشته و به سوی کار با این سیستم عامل برویم.


اولین چیزی که نظر همه را به خود جلب می کند، کارهای مقدماتی این سیستم عامل است که هماهنگی سیستم عامل کروم با حساب های کاربری گوگل باعث شده که سریع تر بتوان همه چیز را در این سیستم عامل هماهنگ و آماده استفاده کرد. در درجه دوم دسترسی به تنظیمات در کروم بسیار ساده است و کافی است که با کلیک روی آیکونی که در سمت راست پایین صفحه نمایش قرار دارد کلیک کرده تا Settings را مشاهده کرده و وارد آن شوید.
طراحی کروم بوک ها، بسیار خوب صورت گرفته و صفحه کلید این لپ تاپ ها واقعا راحت است از طرفی به جای دکمه های F، در آن می توانید دکمه هایی را مشاهده کنید که کاملا کاربرد آنها مشخص است.

 

در کل کروم بوک ها برای کسانی که نیازمند یک دستگاه عادی و برای استفاده ار اینترنت هستند و کمی می خواهند از محیطی کاربری ای زیبا لذت ببرند، گزینه ای مناسب به نظر می آیند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوگل و موتورولا پا را فراتر از اینها می گذارند!
گلکسی اس 3، آی فون 5 سی و 5 اس را شکست می دهد! ◄

مطالب مرتبط
بنر