بیرتک، دستکشی مجهز به تکنولوژی

يكشنبه ، 5 آبان 1392 ، 15:08

 


از امروز که هوا حسابی سرد می شود، همه به دنبال خرید دستکش می روند. به خصوص کسانی که موتور سوار می شوند و بیشتر سرما را حس می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که امروز دستکشی را معرفی کنیم که کمی با دیگر دستکش ها متفاوت است.

این دستکش که به سیستم ارتباطی بلوتوث مجهز است، یک دستکش برای استفاده راحتتر از گوشی های هوشمند بوده که در حقیقت برای افرادی طراحی شده که موتور سواری می کنند و در حین موتور سواری نمی توانند به راحتی گوشی خود را از جیب یا کیف خود خارج کرده و پاسخگوی آن باشند.

 


این دستکش که بیرتک نام دارد، دارای سیم هایی داخلی ای است که به کمک آنها دکمه هایی روی دستکش بوجود آمده اند و دسترسی به چندین قسمت از گوشی همراه هوشمند را برای شما آسان می کنند. این دستکش با قیمت 145 دلار به بازار عرضه شده است و بزرگترین مشکل این دستکش این است که خیلی در برابر رطوبت هوا مقاوم نیست و ممکن است پس از مدتی در رطوبت ماندن، از کار افتاده شود.


یکی از جالبترین نوآوری هایی که در این دستکش به کار رفته این است که کاربر می تواند به برخود انگشتانش به گوشی موبایل خود پاسخ دهد که واقعا کار را برای موتور سواران راحت می کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سرقت گریبان گوشی جی 2 الی جی را هم گرفت
نام آدیداس هم در لیست ساعت های هوشمند قرار گرفت! ◄

مطالب مرتبط
بنر