اپلیکیشنی جالب برای ارتباط تلفنی با ناشنوایان/عکس

سه شنبه ، 7 آبان 1392 ، 11:30

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که ناشنوایان چگونه می توانند مکالمه تلفنی داشته باشد با چگونه می توان این امکان را فراهم کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر، در کشور آمریکا، گروهی در این حوزه به تحقیقات پرداخته و توانسته اند یک اپلیکیشن برای این افراد طراحی کنند.

 

 

این اپلیکیشن InnoCaption نام دارد که کار اصلی آن تبدیل مکالمات افراد به نوشته است و افراد نشنوا و ناتوان در صحبت کردن، می توانند با نوشتن جملات مورد نظرشان در صفحه کلید  مجازی اپلیکیشن، پاسخگوی مخاطبشان باشند. البته تمام واژه های نوشته شده برای مخاطب به شکل صوتی ارسال می شود و در برای تحقق این مورد از صدای فردی در این اپلیکیشن استفاده شده است.


این اپلیکیشن در ماه مارس سال 2013 عرضه شد ولی بلافاصله به مشکلاتی امنیتی برخورد کرد که بعضی از افراد سودجو بوسیله این اپلیکیشن، به تهدید افراد ناشنوا می پرداختند و سازمان مخابرات آمریکا، تصمیم گرفت جلوی این اپلیکیشن را بگیرد.


ولی هم اکنون کمیسیون فدرال مخابرات آمریکا درحال کار روی این مسئله است و به نظر می آید که قصد دارند این اپلیکیشن را در دست افرادی قرار دهند که با نامه پزشکی بتوانند ثابت کنند که ناشنوا هستند. این اپلیکیشن می تواند به 48 میلیون آمریکایی که ناشنوا هستند، کمک کند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► شیوه جدید تبلیغات نوکیا در روسیه
مایکروسافت با سربازان آمریکایی می آید ◄

مطالب مرتبط
بنر