موتورولا شما را به نسلی جدید خواهد برد!

چهارشنبه ، 8 آبان 1392 ، 11:27

از زمانی که شرکت موتورولا به عنوان زیر مجموعه  گوگل، به این شرکت ملحق شده است، تغییرات بسیاری رخ داده است. این شرکت اخیرا دو گوشی موتو اکس و دروید مکس را به بازار عرضه کرد، که هر دو توانستند به محبوبیت چشم گیری در میان طرفداران موتورولا برسند. ولی این دفعه موتورولا قصد یک گوشی جدید ندارد بلکه می خواهد شما به طراحی گوشی خودتان بپردازید.

 

 

شرکت موتورولا اخیرا یک اکوسیستم به نام Ara طراحی کرده که به افراد عادی و طراحان اجازه می دهد که گوشی هوشمند مورد علاقه خود را طراحی کنند. این شرکت بیان کرده که ما سعی کرده ایم با قدرت نرم افزاری بالای اندروید، و قدرت سخت افزاری بالای اکوسیستم Ara، تغییربزرگی در دنیای گوشی های هوشمند ایجاد کنیم.

 

از همه جالب تر این است که Ara اجازه می دهد شما امکانات سخت افزاری مورد نظرتان را برای گوشی هوشمند خود انتخاب کنید و همه چیز در دست خود کاربران است! درحقیقت هدف اصلی موتورولا این است که امکانی فراهم کند تا کاربران بتوانند آنچه که واقعا می خواهند را داشته باشند و با آن به خوبی ارتباط برقرار کنند.


ساختار اکوسیستم Ara دارای دو بخش اصلی است که یک بخش به مسئله طراحی و بخش دیگر به انتخاب سخت افزار مربوط می گردد. شما با انتخاب های خود می توانید تعیین کننده قیمت و حتی طول عمر گوشیتان باشید.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► تابستان 93 با آی فون 6
شیوه جدید تبلیغات نوکیا در روسیه ◄

مطالب مرتبط
بنر