تابستان 93 با آی فون 6

پنجشنبه ، 9 آبان 1392 ، 11:38

 


مدت زمان کوتاهی است که شرکت اپل دو گوشی آی فون 5 اس و آی فون 5 سی را به بازار عرضه کرده و توانسته در سه ماهه سوم سال 2013، 33.8 میلیون دستگاه آی فون بفروشد. در حالی که آی پد های جدید هم معرفی شده اند، همه منتظر رویداد های بعدی اپل هستند.

البته در روز گذشته، صحبتی به میان آمده که شاید کسی در این زمان انتظار چنین پیش بینی ای نداشته باشد. یکی از تحلیل گران جین ماستر که پایپر جفرای نام دارد، در گزارشی بیان کرده که شرکت اپل در تابستان سال آینده آی فون 6 را به بازار عرضه خواهد کرد.

 

البته این مسئله می تواند برای سهام داران اپل بسیار خوب باشد، زیرا همان طور که می دانید، در طی دو رویداد قبلی اپل، از ارزش سهام این شرکت کاسته شد و این شرکت به طور حتمی نیازمند محصولاتی است که بتوانند بازار را اشغال کنند. در حال حاظر طرفداران این شرکت به شدت منتظر تلویزیون هوشمند و ساعت هوشمند اپل هستند که هنوز به طور رسمی حرفی از آنها به میان نیامده است.


البته جفرای هم تایید بیان کرده که سال میلادی دیگر اپل، تلویزیون و ساعت هوشمندش را به بازار عرضه خواهد کرد و می تواند 15.6 درصدی که از سهم بازار در اختیار دارد را افزایش دهد. روز آینده آی پد ایر عرضه کی گردد و به زودی گزارشاتی در مورد این محصول ارائه خواهیم داد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► نکسوس 5 معرفی شد و خیلی از شایعات رد شدند!
موتورولا شما را به نسلی جدید خواهد برد! ◄

مطالب مرتبط
بنر