ویندوز محبوب اکس پی به زودی برای همیشه می میرد!

چهارشنبه ، 15 آبان 1392 ، 05:02


تیم رینز که یکی از مدیران ارشد مایکروسافت است، طی اعلامیه ای گفت که 18 آوریل سال 2014، مایکروسافت دیگر از ویندوز ایکس پی پشتیبانی نخواهد کرد. این گفته یعنی اینکه این ویندوز از لحاظ امنیتی به پایین ترین درجه خود نزول می کند و طبق گفته رینز، سونامی ویندوز ایکس پی در راه خواهد بود.

مسئله اینجاست که همچنان ویندوز ایکس پی در همه جا دیده می شود و به نظر می آید که خیلی از کاربران کامپیوتر های شخصی به رابط کاربری ویندوز ایکس پی عادت کرده و از اردیبهشت سال دیگر باید ویندوز خود را حداقل به ویستا یا 7 تغییر دهند و حتما به رابط این سیستم عامل ها هم  عادت ندارند.

 

 


بحث دیگری که در این رابطه مطرح می شود این است که خیلی از فعالان معتقدند که پس از پایان یافتن پشتیبانی از ویندوز ایکس پی، خیلی از کاربران به سوی سیستم عامل های OS X که برای اپل است و گوگل کروم روی می آورند و مایکروسافت به طور حتم تعدادی از مشتری های خودش را از دست خواهد داد.


18 آوریل زمان مرگ ویندوز ایکس پی خواهد بود و دیگر حفره های امنیتی توسط شرکت مایکروسافت برطرف نمی شوند. پس اگر از کاربران ویندوز ایکس پی هستید، به فکر یک سیستم عامل جدید برای کامپیوترتان باشید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► جاستین بیبرنقشی در دنیای فناوری اطلاعات ایفا می کند!
سومین دو سیم کارته سونی در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر