سومین دو سیم کارته سونی در راه است

يكشنبه ، 19 آبان 1392 ، 10:48

 

شرکت سونی بالاخره از سومین گوشی هوشمند دو سیم کارته خود پرده برداری کرد. این گوشی جدید سونی که فعلا برای عرضه در آسیا و آفریقا ساخته شده است، Xperia C نام دارد.

به گزارش بانکی دات آی آر، این گوشی برای بهبود تجربۀ سرگرمی و تصویربرداری‌ طراحی شده است. این گوشی به یک دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه Exmor R مجهز است و صفحه نمایشی 5 اینچی دارد. دوربین این گوشی دارای امکانات بسیاری است که می توان از میان آنها به قابلیت ویرایش خودکار عکس ها اشاره کرد.

از طرفی این گوشی دارای یک کره زمین مجازی است که در آن می توانید مشخص کنید که هر عکس را کجا گرفته اید. با اپلیکیشن مشهور WALKMAN می توانید از موسیقی لذت ببرید و لیست‌های پخش را ایجاد کرده و با حالت Clear Audio+‎‎ که شامل فناوری‌های نوین بهبود صدای Sony است،  از کیفیت صدای واضح لذت ببرید. این برنامه با سرویس‌های موسیقی مورد علاقه‌تان تلفیق شده و تجربۀ موسیقی را به گونه‌ای که به حق سزاوار آن هستید، به شما ارائه می‌کند.

این گوشی دارای حافظه داخلی 4 گیگ است و پردازشگری چهار هسته‌ ای ۱٫۲ گیگاهرتزی MediaTek MT6589 دارد که به شدت عملکرد سیستم عامل را بهینه می کند. حالت Battery STAMINA در مصرف بی‌دلیل باتری صرفه‌جویی می‌کند. این حالت زمانی را که از صفحۀ نمایشتان استفاده نمی‌کنید تشخیص داده و به طور خودکار عملکردهایی راکه به آنها نیاز ندارید خاموش می‌کند و در عین حال اعلان‌هایی را که می‌خواهید روشن نگه می‌دارد. به محض اینکه کلید روشن/خاموش را برای فعال کردن صفحه فشار دهید، همه چیز دوباره روشن و فعال می‌شود.

این گوشی فعلا در کشور امارات عرضه شده و به زودی در تمام کشور های آسیایی و آفریقای جنوبی عرضه خواهد شد. Xperia C در سه رنگ سفید، بنفش و مشکی موجود است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ویندوز محبوب اکس پی به زودی برای همیشه می میرد!
موتو جی، گوشی جدید موتورولا فردا معرفی خواهد شد ◄

مطالب مرتبط
بنر