یک سورپرایز کریسمسی برای آی فون داران در راه است

دوشنبه ، 20 آبان 1392 ، 10:40

روز گذشته وبلاگ 9to5mac، از شیوه جدید ارائه خدمات پس از فروش شرکت اپل صحبتی به میان آورد. این بلاگ گفته که اپل قصد دارد به زودی خدماتی در فروشگاه های اپل استور راه بیاندازد که کاربران بتوانند آی فون های خود را در خود فروشگاه اپل استور برای تعمیر تحویل داده و از همان جا هم تحویل بگیرند و این نشان دهنده این موضوع است که دیگر به خاطر یک خرابی، گوشی به صورت کامل عوض نمی شود.

 

 

وبلاگ 9to5macاعلام کرده که شرکت اپل این سیستم ارائه خدمات را برای آی فون 5 اس و 5 سی راه اندازی  خواهد کرد و کاربران می توانند در صورت خرابی صفحه نمایش، باتری، دکمه های مربوط به تنظیم بلندی صدا و همچینین دکمه خانه آی فون 5 سی به اپل استور مراجعه کرده و گوشی خود را برای تعمیر ارائه دهند.

این وبلاگ اضافه کرده، کسانی که کارت Apple Care را داشته باشند، تعمیر آی فونشان رایگان خواهد بود ولی افرادی که از این کارت استفاده نمی کنند، برای تعویض هر صفحه نمایش باید 149 دلار، تعویض باتری 79 دلار و تعویض دکمه خانه آی فون 5 سی، هزینه ای برابر 29 دلار خواهد داشت. البته هنوز راه اندازی این خدمات تایید نشده است و باید منتظر اطلاعیه های شرکت اپل ماند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

► بلومبرگ از آی فون 6 می گوید
جاستین بیبرنقشی در دنیای فناوری اطلاعات ایفا می کند! ◄

مطالب مرتبط
بنر