شرکت مایکروسافت، گوشی تولید خواهد کرد!

يكشنبه ، 26 آبان 1392 ، 08:08


پس از اینکه بیان شد که شرکت نوکیا در سال آینده به شرکت مایکروسافت می پیوندد، حالا اخباری از ساخت گوشی های هوشمند شرکت مایکروسافت به گوش می رسد. اخیرا شرکت مایکروسافت که خود هیچ وقت برای تولید سخت افزار دست به کار نمی شد، تبلت نه چندان  موفق سرفیس را به بازار جهانی عرضه کرد و حتی سه نسخه دیگر از آن را روانه بازار کرد که دو نسخه اخیر، مشکلات نرم افزاری کمتری داشتند و حداقل توانستند طرفداران مایکروسافت را راضی کنند.

 

مایکروسافت در مورد خرید نوکیا بیان کرده، در صورتی که همه‌‌ اقدامات بر اساس برنامه ‌ریزی‌های انجام شده پیش برود، پروسه‌ خرید نوکیا در سه‌ ماهه‌ اول سال 2014 تکمیل خواهد شد. براساس شنیده‌ها همکاری دو شرکت در صورت تکمیل مراحل واگذاری نوکیا نیز ممنوع شده است که ازاین‌ رو نظریه‌ ساخت تلفن‌همراه مایکروسافت به ‌صورت مستقل از نوکیا را تقویت می کند. احتمالا تلفن‌همراه تولید شده توسط مایکروسافت از سری سرفیس این کمپانی باشد.


اگر این گوشی جدید شرکت مایکروسافت زود تر از سال 2014 و به ثمر رسیدن قرار داد نوکیا با این شرکت به بازار عرضه شود، دیگر نامی از برند لومیا روی این محصول نخواهیم دید. شرکت مایکروسافت چندین بار در عرضه سخت افزار های گوناگون با شکست مواجه شده است ولی ممکن است که کمک شرکت نوکیا بتواند تاثیر بسیاری روی گوشی هوشمند مایکروسافت بگذارد. هنوز هیچ تاریخ رسمی ای برای معرفی این محصول بیان نشده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► آشپزخانه هم به دنیای هوشمند پیوست!
لنوو برای رقابت با آی فون می آید ◄

مطالب مرتبط
بنر