پلی استیشن 4 با فروشی چشم گیر دوران خود را آغاز کرد

دوشنبه ، 27 آبان 1392 ، 12:48

بالاخره، کنسول نسل هشتمی شرکت سونی در روز جمعه وارد بازار آمریکای شمالی شد و در کمتر از 24 ساعت، یک میلیون دستگاه از این کنسول به فروش رفت.

به گزارش بانکی دات آی آر، این رقم برای شرکت سونی یک موفقیت به حساب می آید و حدس زده می شود که این رقم در هفته های آینده و عرضه در دیگر کشور ها، به چندین برابر برسد.

اندرو هاوس، مدیر عامل بخش تفریحات کامپیوتری سونی، بیان کرده که پلی استیشن در روز 29 نوامبر در اروپا و آمریکای لاتین عرضه می شود.

با تعدادی از طرفداران کنسول پلی استیشن مصاحبه هایی صورت گرفته که در یکی از آنها مرد بزرگسالی درباره وضعیت نا به سامان صف های خرید این کنسول صحبت می کند و می گوید که 20 ساعت در صف منتظر مانده است و مشکلش بیشتر با سرما بوده.


تا به امروز طرفداران پلی استیشن 4 از خرید این کنسول بسیار راضی هستند و در شبکه های اجتماعی تصاویری از کنسولشان را پست کرده اند. یکی از مواردی که در کنسول پلی استیشن 4 بسیار مورد نقد و بررسی قرار گرفت، دسته Dual Shock 4 بود که هم اکنون کاربران اعلام کرده اند که طراحی این دسته واقعا حرفه ای و خوب صورت گرفته و به نظر می آید که انتظار کاربرانش را برآورده کرده است.

هنوز مشخص نیست که این کنسول چه زمانی وارد کشور ما شود ولی به نظر می آید که در اوایل سال 2014 شاهد عرضه رسمی PS4 در ایران باشیم.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گوگل گلاس و قوانین استفاده جدید
آشپزخانه هم به دنیای هوشمند پیوست! ◄

مطالب مرتبط
بنر