گوگل گلاس و قوانین استفاده جدید

سه شنبه ، 28 آبان 1392 ، 03:45

شرکت گوگل تعدادی از عینک های هوشمند گوگل گلاس را در دست برنامه نویسان و تعدادی از کارمندان گوگل قرار داده است. ولی اخیرا در حین بررسی طرز استفاده این محصول توسط این افراد، به خصوص بعد از اتفاقی که برای زنی در حین رانندگی با گوگل گلاس افتاد و تصادف کرد، این شرکت به این نتیجه رسیده که باید قوانینی وضع کند تا کاربران این عینک هوشمند بتوانند به صورت صحیح از این محصول استفاده کنند.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، این خانم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی گوگل پلاس نوشته که شما به راحتی قادر به دیدن شیشه جلوی ماشین هستید. گوگل هم در جواب گفته این که شما از گوگل گلاس در رانندگی و یا دوچرخه سواری استفاده می‌کنید بستگی به شرایط شما و محیط دارد ولی در صفحه سؤالات متداول گوگل به سؤالات مربوط به این موضوع پاسخ داده شده است و آن‌ها به همه کاربران یک پاسخ را داده‌اند: همیشه مراقب باشید، هیچ قانونی وجود ندارد که شما در هنگام رانندگی از گوگل گلاس استفاده نکنید ولی همیشه مراقب باشید.


منبع نامعتبری بیان کرده که گوگل در حال وضع قوانینی برای گوگل گلاس است و به احتمال زیاد، استفاده از این عینک در حین رانندگی ممنوع خواهد شد، زیرا بخش زیادی از امکانات تلفن های همراه را در حین رانندگی در اختیار کاربر قرار می دهد و ممکن است باعث گمراه شدن کاربر شود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► سامسونگ گوشی تاشویی جدیدش را عرضه کرد
پلی استیشن 4 با فروشی چشم گیر دوران خود را آغاز کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر