سامسونگ گوشی تاشویی جدیدش را عرضه کرد

سه شنبه ، 28 آبان 1392 ، 12:38


شرکت سامسونگ دوباره به دوران گذشته بازگشته و برای کسانی که به گوشی های هوشمند علاقه چندانی ندارند گوشی ای ساده با فرم تاشو عرضه کرده است. این گوشی که مدلش C3590 نام دارد دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی غیر لمسی است. این گوشی حتی سیستم عامل خاصی ندارد و مانند گوشی های قدیمی سامسونگ از یک رابط کاربری مختص این شرکت بهره می برد.

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر، دوربین این گوشی دو مگاپیکسل است و دوربین جلویی هم ندارد. یکی از مشکلات بزرگ این گوشی همراه، نداشتن قابلیت اتصال به اینترنت بی سیم است و بیان شده که فقط از جی پی آر اس پشتیتبانی می کند. حدود دو هفته است که این گوشی در بازار کشور های آسیایی عرضه شده و به علت قیمت پایینش با استقبال خوبی مواجه شده است.


C3590 در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی عرضه شده است. در ضمن این گوشی از کارت های حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کند و حافظه اش تا 32 گیگ قابل ارتقا است. مدت زیادی است که گوشی های هوشمند جایگزین گوشی های ساده و تاشو شده اند و به نظر می آید که سامسونگ قصد دارد بازار همه مدل گوشی همراه را دست خود بگیرد. از گوشی های تاشو گرفته تا گوشی های هوشمند صفحه خمیده که تا آخر سال 2013 به بازار عرضه می شوند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► اپلیکیشن اینستاگرام به ویندوز فون می آید
گوگل گلاس و قوانین استفاده جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر