اپلیکیشن اینستاگرام به ویندوز فون می آید

چهارشنبه ، 29 آبان 1392 ، 05:15

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که مبتنی بر عکس های کاربرانش است و اساس کار آن عکاسی بوده، شبکه اجتماعی اینستاگرام نام دارد. ماه گذشته این شبکه اجتماعی با 150 میلیون کاربر فعالش، تولد سه سالگی اش را جشن گرفت. روز گذشته  یک منبع نامعلوم بیان کرده که شرکت مایکروسافت در حال مذاکره با اینستاگرام بوده و قرار بر این است که این اپلیکیشن هفته آینده برای گوشی های ویندوز فون عرضه شود.

 

هنوز هیچ کدام از این دو شرکت صحبتی به میان نیاورده اند ولی مدت هاست که شایعاتی در این رابطه انتشار پیدا کرده و هنوز هم خبری از این اپلیکیشن مشهور در ویندوز فون نیست. قطعا  اینستاگرام در بین ابزارهای ویندوز فون جایگاه اول را دارد و افراد بسیاری در انتظار عرضه آن هستند.

علاوه بر این، فیلیپ بورد هم چندی پیش اعلام کرد که پس از عرضه موفق نسخه ویندوز 8.1 محصول خود، به سراغ اپلیکیشن ویندوز فونی آن خواهد رفت.


شرکت نوکیا هم یک بار در رویداد گذشته خود اعلام کرد که اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز فون عرضه خواهد شد ولی هیچ زمانی را برای عرضه این اپلیکیشن اعلام نکرد.


کار با اینستاگرام بسیار ساده است و فقط لازم است که یک حساب کاربری باز کرده و با دکمه وسط اپلیکیشن اینستاگرام یا عکس گرفته و یا عکسی را بارگذاری کرده و همچنین می توانید دوستان خود را دنبال کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► فلیکر و ابتکار جدیدش
سامسونگ گوشی تاشویی جدیدش را عرضه کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر