تجربه ارسال نامه ای واقعی با اپلیکیشن "Mr Postman"

دوشنبه ، 11 آذر 1392 ، 12:38

در اواسط ماه نوامبر سال جاری، اپلیکیشنی جدید برای تبلت آی پد و گوشی های هوشمند آی فون و در حقیقت سیستم عامل iOS به نام “MR Postman” عرضه شده است که اخیرا به خاطر امکانات جالب و منحصر به فردش نظر فعالان دنیای فناوری اطلاعات را به خود جلب کرده است. این اپلیکیشن در اصل یک برنامه برای ارسال نامه است که گوشی همراه شما رابطی برای ایجاد نامه به صورت یک ورق می شود.

 

 

این اپلیکیشن در حقیقت باعث می شود که نسل حال حاضر بتواند با ارسال نامه به نزدیکانشان که از نسل های گذشته هستند راحت تر ارتباط برقرار کنند. زیرا خیلی از والدین و مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها هنوز به تکنولوژی رو نیاورده اند و هنوز نمی توانند نامه نگاری را کنار بگذارند.


این اپلیکیشن برای افرادی مفید است که کمبود وقت دارند و برای نوشتن نامه هایشان با رابط صفحه کلیدی تبلت ها و گوشی های همراه راحت تر هستند. حتی بیان شده که این اپلیکیشن مناسب کودکان هم هست که دوست دارند در یک نامه تبریک سال نو را برای عزیزانشان ارسال کنند. این اپلیکیشن هم اکنون در فروشگاه App Store آماده دانلود است و شما می توانید با دانلود این اپلیکیشن به راحتی نامه های خود را نوشته و ارسال کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► آرژانتین اولین میزبان گلکسی نوت 3 جدید
روزنامه تلگراف سکوت در مورد پنجمین کهکشانی را شکست ◄

مطالب مرتبط
بنر