جی فلکس، فرا تر تر از یک گوشی خمیده!

يكشنبه ، 17 آذر 1392 ، 05:23

شرکت ال جی با عرضه  گوشی هوشمند جی 2 توانست در سراسر دنیا مطرح شده و به یکی از پرچمداران سیستم عامل اندروید تبدیل شود و طرفداران این سیستم عامل را به خود جذب کند.

به گزارش بانکی دات آی آر، شرکت ال جی پس از عرضه جی 2 در سراسر جهان، ال جی، جی فلکس را معرفی کرد که در روز های اول همه گمان می کردند هم چون گوشی صفحه خمیده شرکت سامسونگ که گلکسی راند نام دارد، فقط صفحه خمیده ای دارد. در صورتی که ال جی بیان کرده که این گوشی قابل انعطاف است.

 

از طرف دیگر ویدئویی منتشر شده که در آن بدنه یک جی فلکس با سیم خراش داده می شود و بعد از چند ثانیه خش ها از بین می روند! شرکت ال جی رسما اعلام کرده که جی فلکس از قابلیت خود ترمیمی بهره می برد و خط و خش های روزمره به صورت خود به خود از بین می روند.

این گوشی داری صفحه نمایش انعطاف پذیر 6 اینچی خواهد بود که اولین OLED انعطاف پذیر به حساب می آید. در کمال تعجب باتری این گوشی منحنی شکل است و 3500 میلی آمپر خواهد بود که اولین باتری خمیده محسوب می گردد.


ظاهر اصلی این گوشی همچون جی 2 است و دکمه ای در دورش وجود ندارد. سیستم عامل جی فلکس، اندروید کیت کت خواهد بود. این گوشی از فردا در کشور سنگاپور پیش فروش می شود و از روز 13 دسامبر در کشور ژاپن آماده عرضه می گردد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► صفحه کلید هایی که برای گوشی های هوشمند شما طراحی شده اند
گوگل به دنیای تلویزیون های هوشمند خواهد آمد ◄

مطالب مرتبط
بنر