صفحه کلید هایی که برای گوشی های هوشمند شما طراحی شده اند

دوشنبه ، 18 آذر 1392 ، 05:22

اخیرا شرکت های متفرقه ای که به تولید لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند می پردازند، دست به تولید صفحه کلید هایی زده اند که شبیه صفحه کلید های لپ تاپ ها و کامپیوتر های شخصی هستند.

به گزارش بانکی دات آی آر، این صفحه کلید ها برای کسانی طراحی شده که از گوشی های همراه هوشمندشان به عنوان وسیله ای برای تایپ کردن استفاده می کنند و همان طور که می دانید تایپ کردن با صفحه گوشی های هوشمند برای طولانی مدت چندان ساده به نظر نمی آید.

در این مقاله به معرفی سه صفحه کلید مختص گوشی های همراه می پردازیم:


1.Jorno: این صفحه کلید یک صفحه کلید به نسبت کوچک ولی مناسب است که به وسیله بلوتوث به گوشی همراه متصل می گردد. از این صفحه کلید می توان برای تایپ کردن با گوشی های آی فون، گوشی های هوشمند نوکیا، موتورولا، اچ پی و دل بهره برد.

 


2. PERIBOARD-805: این کیبورد که به راحتی همچون Jorno جمع می گردد، یک کیبورد مجهز به بلوتوث نسخه 3 است که با هر سه سیستم عالم ویندوز فون، iOS و اندروید سازگار است. سایز این صفحه کلید هم نسبتا کوچک است. از PERIBOARD-805 می توانید روی کامپیوتر شخصیتان هم بهره ببرید.

 


3. Freedom i-Connex 2: این صفحه کلید که به بهترین نحو میزان شارژ باتری خود را حفظ می کند، حدود 90 ساعت به شما امکان تایپ می دهد. اندازه این صفحه کلید بسیار مناسب است و برای دست های بزرگ بسیار مناسب است. امکانات ارتباطی Freedom i-Connex 2 همچون PERIBOARD-805 است ولی این کیبورد در کنار جمع شدن، دارای یک کیف چرمی است که می توانید از آن برای حمل کردنش استفاده کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► هدایای سال نو گوگل به کارمندانش
جی فلکس، فرا تر تر از یک گوشی خمیده! ◄

مطالب مرتبط
بنر