پیش بینی جالب اپل برای آخر سال میلادی

دوشنبه ، 25 آذر 1392 ، 11:22

شرکت اپل در مورد گوشی آی فون پیش بینی ای کرده و گفته که تا آخر سال میلادی تعداد 171 میلیون دستگاه آی فون به فروش خواهند رسید. در صورتی که کارشناسان مشهور دنیا پیش بینی کرده بودند که اپل با عرضه دو آی فون 5 اس و 5 سی، فروش خود از آی فون را به 175 میلیون دستگاه برساند و سال 2014 را هم با رقم 193 میلیون به پایان ببرد.

 

 

همان طور که می دانید آی فون پر فروش ترین گوشی همراه کشور آمریکا به حساب می آید و به همین دلیل است که کارشناسان این شرکت مشهور، چنین پیش بینی ای کرده اند و حتی گفته اند که فروش آی فون تا آخر سال میلادی 2014 نهایت به 186 میلیون خواهد رسید.


اخیرا هم خبر رسیده که اپل در حال کاهش تولید آی فون 5 سی و افزایش تولید آی فون 5 اس است و به نظر می آید که همان طور که پیش بینی شده بود 5 سی زودتر از رده خارج شود. در کنار این موضوع اخباری از تولید زودرس آی فون 6 به گوش می رسد و حتی بیان شده که شرکت اپل قصد دارد آی فون ایر را هم وارد بازار کند و به نظر می آید که با به بازار آمدن نسل بعدی آی فون، فروش این محصول حسابی افزایش یابد.


قرار داد های اپل با اوپراتر های مشهور آسیایی و اروپایی نشان می دهند که این شرکت کمی آمار خود را پایین اعلام می کند و به احتمال زیاد فقط قصد دارد تا زمان اعلام وضعیت آخر سال خود، از فروشش اطمینان حاصل کند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► ال جی موبایل، جی فلکس را عرضه و از غول بعدی خود پرده برداری کرد
فیس بوک و هوش مصنوعی! ◄

مطالب مرتبط
بنر