ال جی موبایل، جی فلکس را عرضه و از غول بعدی خود پرده برداری کرد

سه شنبه ، 26 آذر 1392 ، 05:23

شرکت ال جی بالاخره جی فلکس که اولین گوشی منعطف دنیا به حساب می آید را به بازار کشور های آسیایی عرضه کرد. این گوشی در دو حجم 16 گیگ (695 دلار) و 32 گیگ (745 دلار) عرضه شده است. جی فلکس گران قیمت ترین گوشی ال جی تا به امروز است ولی به خاطر ترمیم خود به خود بدنه و همچنین بدنه انعطاف پذیرش، به طور حتم به یکی از پر طرفدارترین گوشی های این شرکت تبدیل خواهد شد.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، شرکت ال جی روز گذشته، از گوشی ای جدید پرده برداری کرد که جی اکس نام دارد. این گوشی که بیشتر می توان آنرا یک فبلت نامید، یک گوشی 5.5 اینچی است که از پردازنده اسنپ دراگون 800 بهره می برد.


شرکت ال جی این گوشی را هم، همچون جی 2 به همراه Q Pad عرضه خواهد کرد که در حقیقت کاور این گوشی به حساب می آید. جی اکس دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است و فقط هم در یک نسخه 32 گیگی عرضه خواهد شد. این شرکت اعلام کرده که جی اکس می تواند با تلویزیون های هوشمند ال جی هماهنگ شده و نه تنها به کنترل بلکه به صفحه نمایش دوم تلویزیون تبدیل گردد.


هنوز قیمت این گوشی مشخص نشده ولی پیش بینی شده که قیمت در حدود 299 دلار خواهد شد. شایعه دیگری که در مورد این گوشی انتشار یافته این است که ممکن است این گوشی فقط در آسیار ارائه گردد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► گوگل وارد دنیای ربات ها می شود
پیش بینی جالب اپل برای آخر سال میلادی ◄

مطالب مرتبط
بنر