سامسونگ افراد با بینایی کم را گوشی دار خواهد کرد

شنبه ، 30 آذر 1392 ، 10:00

در طی دو سالی که سپری شد، دو غول کره ای تکنولوژی حسابی با هم به رقابت پرداختند و هر کدام محصولاتی با مشخصات منحصر به فرد تولید کرده اند. در چند وقت گذشته گوشی جدید ال جی، جی فلکس را دیدم که اولین گوشی منعطف بود. ولی این دفعه شرکت سامسونگ به نیاز یک قشر خاص از جامعه توجه کرده است که شدیدا برای استفاده از گوشی های هوشمند با مشکل رو به رو هستند.

 

 


به گزارش بانکی دات آی آر، شرکت سامسونگ در روز گذشته گوشی ای با نام گلکسی کور ادونس معرفی کرده است که گوشی ایست که به افراد کم بینا کمک می کند تا بتوانند از امکانات این گونه گوشی ها استفاده کنند. این گوشی دارای دکمه های میانبری چون ضبط صوت، دوربین، تنظیمات صدا، فهرست، خانه و عملکرد انرژی است که به فرد کم بینا کمک می کند که با سرعت بیشتری به این امکانات دسترسی پیدا کند.


این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده 1.2 گیگاهرتزی، دوربین پشت 5 مگاپیکسلی و باطری 2 هزار میلی آمپری است.


این گوشی هوشمند، متونی که برای افراد کم بینا ناخوانا هستند را بزرگنمایی می کند که این ویژگی فعلا فقط در این گوشی موجود است. حسگر نور این گوشی بسیار خوب طراحی شده و فرد در حین کار با آن می تواند بهترین نور ممکن را در اختیار داشته باشد. شرکت سامسونگ قصد دارد گلکسی کور ادونس را در ژانویه 2014 عرضه کند.


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► فیس بوک سهامش را می فروشد
اوباما با بزرگان تکنولوژی دیدن کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر